آقای رئیس جمهور به جای آمار، برای مردم آبادان توضیح دهید!

هورنیوز – امام جمعه آبادان از رئیس جمهور خواست تا در مورد تحقق نیافتن وعده هایش به مردم این شهر پاسخ دهد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در آستانه سفر رئیس جمهور به استان خوزستان  اظهار داشت: قدم آقای رئیس جمهور بر چشم ما اما از وی می خواهیم بیاید و در کوچه پس کوچه های آبادان بگردد و وضعیت مردم این شهر را از نزدیک ببیند.

وی افزود: رئیس جمهور باید به سئوالات مردم در خصوص تحقق نیافتن وعده هایی که داده شد، پاسخ دهد. وی بیاید بیکاری جوانان را ببیند و بگوید برای اشتغال این قشر پر جمعیت در آبادان چه کرده است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: بررسی کنید و ببینید این آماری که از رفع بیکاری در آبادان ارائه می کنند چقدر به واقعیت نزدیک است؟ چه منطقی در مورد مسئله اشتغال و آمار آن وجود دارد؟ ببینید موضوع بیکاری در آبادان چقدرش حل شده است؟ ما اینها را از رئیس جمهور می خواهیم.

وی تصریح کرد: ما از رئیس جمهور و نمایندگانمان دو موضوع را در دوران نمایندگی و مسئولیتشان می خواهیم. یکی آنکه نخلهای خشکیده آبادان را زنده کنند و دیگر رفع مشکل بیکاری است.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: سه سال پیش در حضور رئیس جمهور در آبادان خواستار راه اندازی فاز دوم پالایشگاه خوزستان شدیم و ضرورت راه اندازی آن را برای رفع بیکاری شمار زیادی از جوانان این شهر توضیح دادیم اما هیچ اتفاقی نیفتاده است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه گفته شده که قرار است در سفر رئیس جمهور به خوزستان عملیات پالایشگاه دوم آبادان (خوزستان) آغاز شود، گفت: خدای ناکرده این کلنگ زنی انتخاباتی و سیاسی نباشد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه مردم آبادان حق دارند مدیران متولی را مورد مواخذه قرار دهند، اظهار کرد: ما از رئیس جمهور اشتغال و کار می خواهیم. اقتصاد مقاومتی یعنی کار، کار و باز هم کار.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: اگر مشکل کار مردم حل و نخیلات آباد شود؛ بخش اعظمی از مسائل و دغدغه های مردم رفع می شود و دیگر از بابت طلاق، اعتیاد، ناامنی و سایر آسیب های اجتماعی دغدغه نخواهیم داشت.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه شهرکهای صنعتی ما وضعیت مناسب و مطلوبی ندارند، یادآور شد: آقای رئیس جمهور بیایید به جای آمار، برای مردم آبادان توضیح دهید که دولت تان چه قدمی برای رفع مشکل بیکاری جوانان این شهر برداشته است.

https://hoorkhabar.ir/634895کپی شد!
147