نهمین شکست استقلال‌اهواز در لیگ یک/ پورکیانی: روی قول استاندار حساب کرده‌ایم/ تیم پتروشیمی فارابی قهرمان ووشو خوزستان شد

امید پاکدل _ درحال بروزرسانی . . .

۲۰۱۶-۱۱-۱۳_۱۰-۴۸-۲۸

 

تیم ملی‌حفاری در هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور برابر تاسیسات دریایی شکست خورد

این بازی از ساعت ۱۷ امروز (یکشنبه) در اهواز برگزار شد.

ملی حفاری در این بازی با نتیجه یک بر ۲ برابر تاسیسات دریایی تن به شکست داد تا سومین شکست این تیم در کارنامه اش به ثبت برسد.

نماینده خوزستان تاکنون به شش پیروزی، یک تساوی و سه شکست دست پیدا کرده است.

ملی حفاری در حال حاضر با ۱۹ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

۲۰۱۶-۱۱-۱۳_۲۲-۳۷-۲۲

 

 

تیم فوتبال نفت آبادان در یک بازی تدارکاتی برابر حریف خود به برتری رسید

طلایی پوشان آبادانی که در اردوی تهران به سر می برند، در دومین دیدار تدارکاتی خود موفق شدند، با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل تیم دویی شهر باران به پیروزی برسند.

نفتی ها در نخستین دیدار تدارکاتی خود برابر صبای قم با نتیجه یک بر صفر شکست خورده بودند.

اردوی نفت آبادان با برگزاری یک بازی تدارکاتی دیگر برابر تیم پیکان، روز سه شنبه هفته جاری به پایان می رسد.

۲۰۱۶-۱۱-۱۱_۲۲-۳۸-۴۵

رییس فدراسیون: جمعیت گلف کشور به سمت پیری و میان‌سالی رفته است

کیکاوس سعیدی در آیین تقدیر و اهدای جام به تیم‌های برتر فصل گذشته لیگ برتر کشور که امروز (یکشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد:‌ واقعا خوزستان برای ما مهم است، چرا که پشتوانه گلف کشور است و بیشترین فراوانی را هم در اینجا داریم.

وی ادامه داد:‌ باید تحولات عمده ای در گلف خوزستان ایجاد شود، چرا که جمعیت گلف کشور به سمت پیری و میان‌سالی سوق پیدا کرده است و باید چاره‌اندیشی و پشتوانه‌سازی شود.

رییس فدراسیون گلف گفت:‌ طرح ملی استعدادیابی نیز از پنج‌شنبه این هفته با حضور سجادی، معاون وزیر در تهران کلید می‌خورد. همچنین این طرح از هفته جاری در استان خوزستان آغاز خواهد شد. ما می‌خواهیم در گلف پوست‌اندازی شود. این رشته نیز رسما المپیکی شده است. به هر حال در این حرکت، خوزستان طلایه‌دار است، همیشه پشتوانه بوده و است و شش تیم از این استان در لیگ برتر کشور داریم.

۲۰۱۶-۱۱-۱۳_۱۹-۰۱-۱۰

به مناسبت سالروز شکست حصر سوسنگرد، یک دوره مسابقه کورس سوارکاری در این شهرستان برگزار شد

فتاح کنعانی، رییس هیات سوارکاری استان اظهار کرد:‌ این رقابت‌ها روز جمعه (۲۱ آبان‌ماه) با شرکت ۳۵ سوارکار از شهرهای رامهرمز، شوش، شوشتر، اهواز، آبادان، خرمشهر، شادگان، حمیدیه و سوسنگرد در چهار کورس به انجام رسید.

وی در ادامه با اشاره به نفرات برتر هر یک از کورس‌ها، گفت:‌ در کورس نخست، ‌علی سرخه با اسب “شاهرخ” به مالکیت حجت مندول‎نژاد از شوشتر به مقام اول دست یافت و بهنام کرمی نیز با اسب “گرگرعلیا” به مالکیت مهدی رسته از رامهرمز دوم شد.

کنعانی بیان کرد: ‌در کورس دوم، محمد حاجی‌زاده با اسب “مرسدس” به مالکیت جمال آلبوغبیش از شادگان عنوان نخست را کسب کرد، سیدرسول موسوی با اسب “نقیب السادات”‌ به مالکیت سیدعیسی هاشمی از اهواز دوم شد و حسین سیلاوی با اسب “مرصال” به مالکیت سیدحسن غبیشاوی از شادگان بر سکوی سوم ایستاد.

۲۰۱۶-۱۱-۱۳_۱۸-۵۴-۴۶

تیم استقلال اهواز در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر حریف خود تن به شکست داد

استقلال اهواز از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (یکشنبه) در تهران به مصاف تیم بادران رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

در دقیقه ۴۴ این بازی نیز هادی دغاغله، بازیکن استقلال اهواز از زمین مسابقه اخراج شد.

استقلالی ها تاکنون به ۹ شکست و ۴ تساوی دست پیدا کرده اند و با ۴ امتیاز همچنان در قعر جدول رده بندی به سر می برند.

۲۰۱۶-۱۱-۱۳_۲۲-۲۷-۴۵

تیم پتروشیمی فارابی قهرمان ووشو خوزستان شد

رئیس هیات ووشوی بندر امام خمینی(ره) از قهرمانی تیم پتروشیمی فارابی در مسابقات ووشو استان خوزستان خبر داد.

جواد شایع‌زاده اظهار کرد: یک دوره مسابقات نینچوان ووشو قهرمانی استان خوزستان به میزبانی بندر امام خمینی‌(ره) برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۱۷۰ ورزشکار در قالب ۹ تیم در دو بخش ساندا و تالو در چهار رده سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان با هم به رقابت پرداختند.

رئیس هیات ووشوی بندر امام خمینی‌(ره) خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها در مجموع رده‌ها تیم ووشو پتروشیمی فارابی به قهرمانی رسید، تیم ووشو آبادان نایب‌قهرمان شد و تیم ووشو بهبهان مقام سوم را از آن خود کرد.

شایع‌زاده متذکر شد: تیم ووشو پتروشیمی فارابی قهرمان ووشو استان خوزستان در این مسابقات به عنوان نماینده استان خوزستان برای اعزام به مسابقات کشوری که قرار است ۲۳ آذرماه آینده در سمنان برگزار شود، انتخاب شد و این ظرفیت و توانایی را دارد که در مسابقات کشوری افتخار کسب کند.

وی در پایان اضافه کرد: از حمایت‌های سید ابراهیم سقایی مدیرعامل و رئیس شورای ورزش پتروشیمی فارابی و اعزام تیم پر قدرت به مسابقات کمال تشکر و قدردانی را داشته و امیدواریم این حمایت‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

۲۰۱۶-۱۱-۱۲_۲۲-۲۴-۱۸

واکنش ستاره خوزستانی به معاوضه‌اش با مدافع استقلال
رحیم زهیوی که با ۵ گل زده، بالاتر از دیگر بازیکنان تیمش و در رده دوم گلزنان لیگ برتر قرار دارد، مدتی است که ترجیح می‌دهد سکوت کند.

وی در مورد مصاحبه‌هایی که از او منتشر شده، اظهار داشت: «من حدود یک ماه است که هیچ مصاحبه‌ای نکردم و فعلا هم قصد ندارم صحبت کنم. در واقع اتفاقی نیفتاده که بخواهم در مورد آن صحبت کنم.»

مهاجم استقلال خوزستان در مورد بحث داشتن پیشنهاد از تیم‌های پایتخت و معاوضه با محمدامین حاج‌محمدی توضیح داد: «این مساله را الان می‌شنوم و نمی‌دانم چه کسی مطرح کرده. من چند پیشنهاد دارم اما تا وقتی سید (سیروس پورموسوی) در استقلال خوزستان حضور دارد، من هم می‌مانم.»

زهیوی در پایان تاکید کرد: «شرایط الان خیلی سخت است و اگر پول نرسد شاید خود سید هم نماند. فعلا نمی‌خواهم حرفی بزنم و به موقع مصاحبه خواهم کرد.»

۲۰۱۶-۱۱-۰۹_۲۰-۲۲-۰۷

اژدری‌زاده: هیچ باشگاهی حق مذاکره با سروش رفیعی ندارد

به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا اژدری زاده با بیان این نکته که قرارداد این بازیکن با باشگاه فولاد خوزستان غیرقابل انکار است، اظهار داشت: تاکنون با توجه به احترام گذاشتن به مرحله خدمت سربازی این بازیکن از انجام هرگونه اظهار نظر به صورت رسمی از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان خودداری شده بود ولی با توجه به اتمام زمان خدمت مقدس سربازی این بازیکن، باشگاه فولاد خوزستان حق خود می‌داند که رسما اعلام کند، سروش رفیعی با این باشگاه قرارداد داشته و بر این اساس در نیم فصل دوم لیگ برتر شانزدهم قطعا بازیکن باشگاه فولاد خوزستان محسوب می شود و در اختیار فولاد خوزستان است.

 

۲۰۱۶-۱۱-۱۲_۲۲-۵۳-۳۲

قهرمانی قصرنشاط‌ بهبهان، درهندبال نوجوانان جنوب کشور

مرحله نهایی رقابت‎های هندبال نوجوانان باشگاه‎های کشور در منطقه جنوب، با قهرمانی نماینده خوزستان به پایان رسید.

این رقابت‎ها که از هفدهم آبان‎ماه با حضور هشت تیم فولادمبارکه اصفهان، خمینی‎شهر، کرمان، پیشگامان یزد، قصر نشاط بهبهان، نفت‎وگاز گچساران،‌ دشتستان ‌و جهرم به میزبانی بهبهان آغاز شده بود، در نهایت روز گذشته (جمعه) با قهرمانی تیم قصرنشاط این شهرستان به کار خود پایان داد.

در دیدار نهایی این مسابقات، قصرنشاط ایرانیان بهبهان به مصاف تیم خمینی‎شهر رفت و در پایان با نتیجه نزدیک ۲۴ بر ۲۳ به پیروزی رسید تا خوزستان پس از سال‎ها، عنوان قهرمانی کشور این رده سنی را در رشته هندبال کسب کند.

در بازی رده‎بندی هم تیم فولادمبارکه اصفهان با حساب ۲۶ بر ۲۱ از سد تیم نفت‎ و گاز گچساران عبور کرد و عنوان سوم رقابت‎ها را به دست آورد.

۲۰۱۶-۱۱-۱۲_۲۲-۵۷-۱۳

اردوی تیم ملی کشتی آزاد برگزار می شود
اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در رقابت های جهانی اوزان غیرالمپیکی در مجارستان ۲۳ آبان تا ۴ آذر در خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می شود.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد برگزار می شودبه گزارش خبرگزاری صداوسیما ، اسامی نفرات دعوت شده به اردو از این قرار است:

حسن رحیمی- یونس امامی (تهران) بهنام احسان پور (مازندران) عرفان آیینی – پیمان بیابانی (تهران) خیراله قهرمانی (کرمانشاه) مصطفی حسین خانی (تهران) جمال عبادی (خوزستان) محسن مصطفوی (آذربایجان شرقی) حسن یزدانی – کمیل قاسمی (مازندران) حسین شهبازی (تهران) امیررضا امیری (لرستان) امیرحسین حسینی (تهران) دانیال شریعتی (همدان) محمد متقی نیا (خراسان رضوی) احمد بذری – رضا مظفری- کامران قاسم پور (مازندران)

و همچنین نفرات اول رقابت های قهرمانی کشور بزرگسالان گروه الف (کرمانشاه) در این اردو حضور خواهند داشت.

سرمربی: محمد طلایی
مربیان تیم ملی: علی اکبر دودانگه – امیر توکلیان
مربی ادواری: احسان لشگری

رقابت های جهانی کشتی در اوزان غیر المپیکی، ۲۰ و ۲۱ آذر در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.

۲۰۱۶-۱۱-۱۲_۲۳-۱۰-۵۲

امروز؛ از سرگیری تمرینات استقلال خوزستان

تمرینات استقلال خوزستان با حضور تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم از امروز (شنبه) پیگیری می‌شود.

بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال استقلال خوزستان این فصل با مشکلات زیاد مالی مواجه شدند و حتی چند باری به دلیل این مشکلات تمرین نکردند. با این حال مسئولان استانی قول حل مشکلات را داده‌اند و از همین‌رو تمرینات آبی‌پوشان ادامه پیدا خواهد کرد تا این تیم برای ادامه مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.

آبی‌پوشان خوزستانی روز گذشته تمرین نکرده بودند، اما قرار است تمرینات این تیم از امروز (شنبه) پیگیری شود و بازیکنان زیر نظر کادرفنی مراحل آماده‌سازی را دنبال کنند.

۲۰۱۶-۱۱-۰۱_۲۳-۳۴-۰۷

بررسی جایگاه تیم‌ استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم و شانزدهم

۱۰ هفته از لیگ را در حالی پشت‌سر گذاشتیم که سه تعطیلی طولانی‌مدت را تا امروز به خود دیده است. این ۱۰ بازی حداکثر باید طی دو ماه انجام می‌شد اما الان در ماه چهارم هستیم. البته در این مطلب به دنبال دلایل و تبعات این تعطیلی‌ها نیستیم چون صحبت‌های زیادی مطرح و مطالب بسیاری نوشته شده است. اما شاید دانستن جایگاه تیم ها در فصل گذشته و مقایسه آن با فصل جاری نکاتی را برای مربیان این تیم ها آشکار کند که چرا تیم شان نسبت به یک فصل قبل دچار افت شده است.در این بخش تصمیم داریم جایگاه تیم‌ها را نسبت به فصل گذشته مورد ارزیابی قرار دهیم.

سقوط ۸ پله‌ای قهرمان

استقلال خوزستان که در فصل گذشته به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس قهرمان لیگ پانزدهم شد در هفته دهم فصل قبل در مکان دوم قرار داشت. اما این تیم امروز با جدایی سرمربی و یکی دو بازیکنش با قرار گرفتن در پله دهم، هشت رده سقوط کرده است. آبی‌های خوزستان برای رسیدن به جمع مدعیان کار سختی را پیش‌رو دارند.

۲۰۱۶-۱۰-۲۹_۱۴-۱۳-۱۹
وکیا-از-امروز-استارت-میزند-جماعتی-تست-میدهد

پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد وضعیت دو بازیکن این تیم که از مشکل مصدومیت رنج می‌بردند توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، فولاد خوزستان در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال ایران ۲۷ آبان به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رود.

شاگردان نعیم سعداوی تمرینات خود را در اهواز دنبال می‌کنند و در تعطیلات لیگ از فرصت به وجود آمده جهت آماده‌سازی برای حضور در جام حذفی بهره می‌برند.

یوسف وکیا و مهرداد جماعتی دو بازیکنی بود که گفته می‌شد از مصدومیت رنج می‌برند

در همین راستا اکبر مرادی پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مشکل وکیا به طور کامل برطرف شده و او از امروز در تمرینات گروهی پا به پای سایر نفرات کارش را دنبال می‌کند.

وی در مورد مصدومیت کشیدگی ران پای جماعی خاطرنشان کرد: مشکل جماعتی هم در حال برطرف شدن است. امروز از این بازیکن تست می‌گیریم و اگر مشکل خاصی نبود او از فردا در تمرینات گروهی شرکت می‌کندو به احتمال فراوان می‌تواند برای تیمش بازی کند.

۲۰۱۶-۱۰-۱۴_۱۸-۳۱-۲۰

فصل جدید رقابت‎های لیگ برتر ووشو بانوان ایران با ثبت یک پیروزی و یک شکست برای نماینده استان، آغاز به کار کرد

هفته‎های اول و دوم این مسابقات، دیروز (جمعه، ۲۱ آبان‎ماه) در آکادمی ووشو تهران برگزار شد که تیم هیات خوزستان در مسابقه هفته اول خود با نتیجه ۸ بر ۲ از سد تیم هیات آذربایجان شرقی گذشت و سپس در رقابت هفته دوم ۴ بر ۷ نتیجه را به هیات ووشو البرز واگذار کرد.

تیم خوزستان در بخش ساندا با ترکیب زهره شهپری، زهرا سلحشور، فاطمه کیانی‎زادگان، زینب خان‎بابا، شادی علیدادی و سحر محمدی و در بخش تالو نیز با ترکیب شیوا ساسان، ثمین نعمتی، آلا شوقی و بهاره رحمانیان در رقابت‎ها حاضر است. ضمن این‎که نوشین کیانی‎پور هم سرمربی‎گری خوزستانی‎ها را در این لیگ برعهده دارد.

این تیم در پایان هفته دوم پیکارها با ۳ امتیاز و تفاضل برد انفرادی منهای ۳ در رده سوم جدول رده‎بندی رقابت‎ها جای گرفت. تیم‎های دانشگاه آزاد تهران و فولاد مبارکه سپاهان نیز هر دو با ۶ امتیاز و بر حسب تفاضل برد انفرادی، به ترتیب رده‎های اول و دوم را در اختیار دارند.

در فصل جدید لیگ برتر ووشو بانوان کشور، تیم‎های سپاهان ‎اصفهان، دانشگاه آزاد، هیات خوزستان، هیات آذربایجان‎شرقی، پدیده آیندگان و هیات البرز حضور دارند که به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می‎روند.

۲۰۱۶-۱۱-۱۳_۰۰-۴۶-۰۰

پورکیانی: نباید ماجرای حل شدن مشکلات استقلال خوزستان را کِش بدهیم/ روی قول استاندار حساب کرده‌ایم

علی پورکیانی در مورد آخرین وضعیت باشگاه استقلال خوزستان پس از قول استاندار برای حل مشکلات مالی اظهار داشت: آقای استاندار قول داد که همه مشکلات تیم را با گروه ملی حل کند و از همین‌رو بازیکنان هم مشغول تمرینات هستند. تمرینات دیروز تعطیل بود و از امروز بعدازظهر دوباره از سر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: چهار پنج روز پیش جلسه‌ای با استاندار محترم برگزار شد و آقای نعمتی‌نژاد، مدیرعامل باشگاه هم روز پنجشنبه در تهران نشستی را با استاندار برگزار کرد. استاندار در این جلسه قول حل تمام مشکلات را داد، موردی که ما روی آن حساب می‌کنیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در واکنش به این پرسش که با این قولی که داده شده چه زمانی باید توقع حل مشکلات را داشت، گفت: دیگر نپرسید که چه زمانی مشکلات حل می‌شود. باید کمک شود تا این زمان را کوتاه کنیم. بهتر است این ماجرا را کِش ندهیم. ان‌شاءالله که مشکلات حل خواهد شد.

پورکیانی درباره اینکه پورموسوی هم اعلام کرده فقط روی قول استاندار حساب باز می‌کند، خاطرنشان کرد: آقای پورموسوی هم کارش را انجام می‌دهد. ما هم روی قول مدیرعامل باشگاه که با استاندار صحبت کرده است و وعده حل مشکلات را داده، حساب کرده‌ایم.

۲۰۱۶-۱۱-۱۳_۰۰-۴۸-۰۴

نتایج هفته اول لیگ شمشیربازی

هفته اول لیگ شمشیربازی با صدرنشینی تیم دانشگاه آزاد در دو بخش آقایان و بانوان به پایان رسید.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، هفته اول لیگ شمشیربازی بانوان در اسلحه فلوره با انجام شش بازی در سالن شهید کلاهدوز تهران  پیگیری شد که دانشگاه آزاد اسلامی با شش برد و ۱۸ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیمهای هیئت شمشیربازی یزد و توحید خوراسگان هر کدام با ۱۶ و ۱۵ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین  خانه شمشیربازی تهران، هیئت شمشیربازی همدان، عقاب شیراز، هیئت شمشیربازی تبریز، آکادمی شمشیربازی البرز، هیئت شمشیربازی کرج  و جوانان البرز به ترتیب در رده چهارم تا دهم قرار گرفتند.

در هفته اول لیگ آقایان که در اسلحه سابر انجام شد تیم دانشگاه آزاد پس از انجام ۹ بازی و ۱۸ امتیاز صدرنشین شد و تیم فولاد آلیاژی یزد با ۲۵ امتیاز دوم شد. در اسلحه سابر مردان تیم های بیمه معلم، هیئت شمشیربازی سمنان و هیئت شمشیربازی اردبیل با ۲۱ امتیاز به طور موقت در رده سوم قرار گرفتند و پس از آن تیمهای طراوت گیلان، هیئت شمشیربازی تهران، آکادمی شمشیربازی البرز ، هیئت شمشیربازی آبادان و عقاب شیراز به ترتیب در جایگاه ششم تا دهم قرار گرفتند.

۲۰۱۶-۱۱-۱۳_۰۰-۵۱-۴۲

وکیا از امروز استارت می‌زند

پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد وضعیت دو بازیکن این تیم که از مشکل مصدومیت رنج می‌بردند توضیحاتی را بیان کرد.
فولاد خوزستان در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال ایران ۲۷ آبان به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رود.

شاگردان نعیم سعداوی تمرینات خود را در اهواز دنبال می‌کنند و در تعطیلات لیگ از فرصت به وجود آمده جهت آماده‌سازی برای حضور در جام حذفی بهره می‌برند.

یوسف وکیا و مهرداد جماعتی دو بازیکنی بود که گفته می‌شد از مصدومیت رنج می‌برند

در همین راستا اکبر مرادی پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مشکل وکیا به طور کامل برطرف شده و او از امروز در تمرینات گروهی پا به پای سایر نفرات کارش را دنبال می‌کند.

وی در مورد مصدومیت کشیدگی ران پای جماعی خاطرنشان کرد: مشکل جماعتی هم در حال برطرف شدن است. امروز از این بازیکن تست می‌گیریم و اگر مشکل خاصی نبود او از فردا در تمرینات گروهی شرکت می‌کندو به احتمال فراوان می‌تواند برای تیمش بازی کند.

۲۰۱۶-۰۸-۲۱_۱۷-۳۷-۵۸

https://hoorkhabar.ir/634744کپی شد!
106
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.