سرهنگ ندایعلی درگذشت

هورنیوز – سرهنگ ندایعلی معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بر اثر ایست قلبی در اهواز درگذشت.

سرهنگ عبدالناصر ندایعلی معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و از فرماندهان و رزمندگان برجسته دوران هشت سال دفاع مقدس، شب گذشته(۲۰ آبان) درگذشت.

وی که برای بازدید از امکانات و نحوه خدمات رسانی نیروهای مردمی بسیج و سپاه در مرز چذابه به این مرز عزیمت کرده بود در حین ماموریت خود دچار ایست قلبی شد و علیرغم تلاش نیروهای امدادی، پس از انتقال به بیمارستان آپادانای اهواز دار فانی را وداع گفت.

پیکر مرحوم ندایعلی، امروز(۲۱ آبان) پس از اقامه نماز جمعه اهواز با حضور مومنان نمازگذار خوزستانی در مصلای نماز جمعه تشییع شد و آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر پیکر وی نماز اقامه کرد.

پیکر آن مرحوم برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش در شهرستان شوش دانیال(ع) منتقل و در آنجا پس از وداع مردمی روز شنبه(۲۲ آبان) ساعت ۱۴ تشییع و خاکسپاری خواهد شد؛ همچنین فردا(۲۲ آبان) ساعت ۸ صبح مراسمی در لشکر ۷ ولیعصر(عج) برگزار می شود.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در پی درگذشت سرهنگ ندایعلی اطلاعیه ‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

إنا لله و إنا الیه راجعون

بار دیگر یکی از یاران و هم سنگران عاشورایی و از زمره مجاهدان فی سبیل الله پس از عمری جهاد و پاسداری از انقلاب و ارزش های اسلامی و خدمتی خالصانه و بی ادعا در راه حق در فضای ملکوتی خدمت رسانی به زائرین  اربعین حسینی به ملکوت اعلا پیوست و در کنار دوستان شهیدش مأوا گزید. به راستی درگذشت سرهنگ پاسدار حاج عبدالناصر ندایعلی که حیات طیبه اش را در راه پاسداری از حریم ولایت تا آخرین لحظه سپری نمود موجب تالم و تاثر خاطر همرزمان و کسانی که با نام او آشنا بودند گردید ایشان از رزمندگان هست سال دفاع مقدس بودند که طی سالیان اخیر خدمات ارزنده ای در بخش محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، راهیان نور، اردو های جهادی، یادواره شهدا خصوصا شهدای مدافع حرم ایفاء نموده است.

سپاه ولیعصر (عج) خوزستان عروج آن فرمانده رشید و بی ادعا را به امت شهید پرور خوزستان، شهیدان، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان، بسیجیان، همسر مکرمه، فرزندان و بستگان تسلیت عرض نموده و به اطلاع می رساند مراسم تشییع و تدفین این رزمنده دفاع مقدس در روز شنبه ۲۲ آبان ماه ساعت ۱۴ در حرم مطهر حضرت دانیال نبی(ع) به سمت گلزار شهدای شوش برگزار می شود.

https://hoorkhabar.ir/634587کپی شد!
554