دستگیری ۱۱ دختر و ۱۲ پسر در یک باغ/ ۳۰ بار نقض صلح نامه از سوی دو طایفه/ قتل خواهر بدست برادر

کشف ۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای خوزستان

سردار عبد اله نظر پور اظهارداشت: دریابانان استان خوزستان دریک ماه گذشته ضمن شناسایی و توقیف ۱۰۹ دستگاه خودرو و شناور، موفق شدند ۸۶ میلیارد ریال کالای قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: در این محموله ها، کالای خارجی قاچاق شامل ۳۴۴ دستگاه ماشین لباسشویی، ۶۶۲ دستگاه یخچال، ۲۸۶ دستگاه تلوزیون ال ای دی، ۸۳۴ دستگاه سرخ کن،ماکروفر و فرگاز، ۸۶ دستگاه جاروبرقی، ۱۴ هزارثوب انواع پوشاک، ۸۹۲ جفت کفش ، ۱۰۳ دستگاه کولرگازی و بیش از ۱۷۰۰ دستگاه انواع لوازم خانگی دیگر کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان ادامه داد: ۱۴ تن چای، ۵۵ تن برنج، ۹۳۰ تخته پتو، یک هزار و ۴۲۰ قلم تجهیزات رایانه، ۷ تن شکر، ۱۲ هزار و۶۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، بیش از ۸ هزار متر پارچه و… طی این مدت کشف شد.

 

 

 

چهار کشته و یک مجروح در تصادف پلدختر-اندیمشک

سرهنگ صفر عبدالوند اظهار داشت: تصادف کامیون با پراید در جاده پلدختر- اندیمشک، حوالی روستای «پل تنگ پاعلم» چهار کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر گفت: در این حادثه راننده پراید و سه سرنشین آن در دم کشته شدند و کودک ۱۸ ماهه نیز به شدت مجروح شد که توسط اورژانس ۱۱۵ و با کمک نیروی انتظامی و پلیس راه به بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک منتقل البته حال وی نیز وخیم گزارش شده است.

 

 

 

دستگیری ۱۱ دختر و ۱۲ پسر در یک جشن مختلط

سرهنگ علی الهامی اظهار کرد: خبری مبنی بر اینکه تعداد ۱۱ دختر و ۱۲ پسر با اجاره یک باغ در شهرک بن جعفر دزفول اقدام به برگزاری یک جشن مختلف و هنجار شکنی کردند به ما مخابره شد.

فرمانده انتظامی دزفول گفت: در حالی که مردم در حال تدارک مراسمات عزاداری ماه صفر و اربعین حسینی هستند؛ عده ای هنجار شکن اقدام به برگزاری مراسم مختلط رقص در یکی از باغات واقع در شهرک بن جعفر دزفول کردند که بر اساس حکم قضائی همه آنان دستگیر شدند.

وی همچنین تاکید کرد: این افراد هیچکدام ساکن دزفول نبوده و از یکی از شهرهای بزرگ اطراف به این محل برای هنجارشکنی آمده بودند.

 

 

 

واژگونی سمند در کارون چهار کشته داد

شهیار میرخشتی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در محور قلعه جنعان به کانکس از توابع شهرستان کارون چهار نفر از شهروندان در دم کشته شدند.

وی افزود: تلاش تکنسین های اورژانس برای نجات جان آنها مثمر ثمر نبود، زیرا در لحظه اول هر چهار نفر جان خود را از دست دادند.

 

 

 

دستگیری اخاذ ۲۲ میلیونی اینترنتی در خوزستان

سرهنگ شاهین حسنوند گفت: مرد جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجع و بیان نمود فردی ناشناس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به تهدید اینجانب نموده و بیان داشته اگر مبلغ ۲۲میلیون تومان به حساب اینجانب واریز نکنید اقدام به انتشار تصاویر شخصی شما در فضای مجازی می‌نمایم و قصد اخاذی از اینجانب را دارد.

رئیس پلیس فتا خوزستان اظهار کرد: با بررسی‌های به عمل آمده و تحقیقات میدانی و همچنین استفاده از اظهارات مطلعین پرونده، کارشناسان این پلیس موفق به شناسایی مجرم به هویت م.ن. شدند، در نتیجه نامبرده احضار گردید و در خصوص موضوع پرونده از وی تحقیق به عمل آمد که در مواجهه با مستندات پرونده به بزه انتصابی معترف و انگیزه ارتکاب جرم  را انتقام‌جویی عنوان کرد.

 

 

 

یک کشته در درگیری مسلحانه در دزفول

سرهنگ علی الهامی اظهار کرد: در درگیری مسلحانه طایفه‌ای که (۱۱ آبان) در شهرک پیام نور دزفول رخ داد، یک نفر در اثر تیراندازی جان باخت.

وی افزود: فرد کشته شده از طایفه ماهرویی بود که قصد میانجی‌گری و جلوگیری از درگیری میان دو طرف را داشت، ولی در اثر تیراندازی کشته شد.

 

 

 

۳۰ بار نقض صلح نامه از سوی دو طایفه

فرماندار باغملک گفت: سال گذشته تلاش شد تا با کمک ائمه جمعه، بزرگان و ریش سفیدهای منطقه این مشکل بین دو طایفه حل شود، قرار دادی برای پایان این درگیری بین دو طایفه امضا شد که متاسفانه این قرارداد از سوی این دو طایفه ۳۰ بار نقض شد.

وی گفت: درگیری بین دو طایفه محمدی و علاء الدین مشکلاتی را برای اهالی روستای پتک این شهرستان ایجاد کرده است.

لطف الله حیایی اهوازی اظهار کرد: در درگیری بین این دو طایفه که از هفتم آبان آغاز شد یک نفر کشته و چند مجروح برجای گذاشت از جمله برخی افراد انتظامی نیز آسیب دیدند.

وی عنوان کرد: ماموران انتظامی همچنان در مناطق درگیر مستقر هستند، و به دنبال حل این درگیری از سوی بزرگان و علمای این شهرستان هستیم.

 

 

قتل خواهر بدست برادر

رئیس دادگستری بخش شاوور شوش گفت: در این جنایت که روز گذشته اتفاق افتاد مردی خواهر ۲۶ ساله اش را به دلیل اختلاف خانوادگی خفه کرد.

وی با اعلام خبر دستگیری قاتل، اظهار کرد: قاتل که ۳۰ سال سن دارد خواهر خود را در خواب خفه کرده و برای اطمینان از مرگ وی از اسپری سمی جهت کشتن وی استفاده کرده است.

https://hoorkhabar.ir/633860کپی شد!
185
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.