نمایش اقتدار در رزمایش بزرگ بسیجیان خوزستان

 هورنیوز – فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: قدرت ایران در برابر زیاده خواهی های استکبار روز به روز بیشتر شده و دشمنان نمی توانند با تهدید و نیرنگ از اقتدار این میهن اسلامی بکاهند.

سردار حسن شاهوارپور در رزمایش ۳۰ هزار نفری الی بیت المقدس که همزمان با ۱۳ استان کشور در خوزستان برگزار شد اظهار کرد: امروز با هدایت رهبر معظم انقلاب اقتدار، عزت، سلامت و آزادگی را در سایه حماسه عاشورایی همچنان در دست داشته و این راه را با اقتدار ادامه می دهیم.
وی با بیان این که این رزمایش در سه قرارگاه نینوا، عاشورا و محرم پیش بینی شد افزود: در خوزستان و در این رزمایش بزرگ بسیجیان دلاور استان با اقتدار آمادگی بالای خود را به رخ دشمنان اسلام کشیدند .
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان ادامه داد: در این روز در سه نقطه اهواز، اندیمشک و بهبهان به صورت همزمان با دیگر نقاط کشور این رزمایش با اقتدار برگزار شد و تمرینات تاکتیکی و برنامه های از پیش تعیین شده در این رزمایش توسط یگان های بسیج استان به خوبی اجرا شد.
وی تصریح کرد: این رزمایش با نام مدافعان حرم و با حضورگردان های امام حسین(ع)، امام علی(ع) ، کوثر و بیت المقدس برگزار و برنامه هایی از قبیل راهپیمایی، رزم نزدیک ، امداد و نجات و برنامه های تاکتیک نظامی به نمایش گذاشته شد.
رزمایش الی بیت المقدس روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ آبان ماه همزمان در ۱۴ استان کشور برگزار شد که در خوزستان نیز در شهرهای اهواز، اندیمشک و بهبهان با حضور گردان های بیت المقدس، امام علی(ع) ، امام حسین(ع) و کوثر، شاهد برگزاری این رزمایش بودیم.

https://hoorkhabar.ir/633499کپی شد!
239