تنها سالن عمومی اسکواش اهواز بازگشایی شد/ ۸ خوزستانی در اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی نونهالان/ نشان برنز موتورسوار خوزستانی در کشور

درحال بروزرسانی . . .

ماهینی: اشاره به مشکلات تکرار مکررات است

او در این باره می گوید: « یک نفر باید به داد تیم ما برسد چون چنین مشکلات مالی به هیچ وجه در شأن نماینده فوتبال ایران در آسیا نیست. دیگر صحبت از مشکلات مالی در تیم ما تکرار مکررات است و فکر می‌کنم دیگر همه می‌دانند که تیم ما در چه وضعیتی قرار داد. با توجه به این شرایط ولی فکر می‌کنم نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و در حد بضاعتمان ظاهر شده‌ایم. اگر مشکلات مالی وجود نداشته باشد و تمرکزمان روی بازی باشد همان تیم سال گذشته هستیم که تمام تیم‌ها را شکست می‌داد و به حق توانست قهرمان لیگ برتر شود. تنها تغییری که نسبت به فصل گذشته داشتیم و روی نتایجمان تاثیر منفی گذاشته است مسائل مالی است.

۲۰۱۶-۱۱-۰۶_۲۲-۵۶-۵۷
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز استعفا کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز پس از شکست این تیم مقابل ملوان از سمت خود در این باشگاه کناره‌گیری کرد.
پس از شکست ۳ بر یک استقلال اهواز مقابل ملوان که در ورزشگاه تختی انزلی و در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ یک برگزار شد، کارون یعقوبی‌نژاد، مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز از سمت خود در این باشگاه استعفا داد. هنوز تکلیف انتخاب جانشین برای یعقوبی‌نژاد مشخص نشده است.
تیم فوتبال استقلال اهواز با کسب تنها ۴ امتیاز از ۱۲ بازی در رقابت‌های لیگ یک، در رتبه انتهایی جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارد.

۲۰۱۶-۱۱-۰۶_۲۲-۵۱-۵۶

تجلیل از فوتبالیست ملی پوش خوزستانی

مراسم تجلیل از سیدرضا موسویان بازیکن خوزستانی تیم ملی نوجوانان کشور و بازیکن کنونی تیم نوجوانان فولاد خوزستان که مدتی پیش به همراه تیم ملی موفق شد رتبه نایب قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دهد عصر یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد.
سید رضا موسویان بازیکن خوزستانی تیم ملی فوتبال نوجوانان در این مراسم در خصوص حضورش در تیم ملی گفت: خوزستان همواره بازیکنان مطرحی را به تیم ملی معرفی کرده و در رده های پایه نیز این بازیکنان سهم بیشتری داشته و افتخارات خوبی را نیز برای استان و کشور به همراه آورده اند.
وی افزود: تیم ما در رقابت های آسیایی شایسته قهرمانی بود اما در بازی آخر با بدشانسی در ضربات پنالتی نتیجه را به عراق واگذار کرد.
این بازیکن خوزستانی تیم ملی فوتبال نوجوانان ادامه داد: امید است که تیم ملی بتواند شایستگی خود را در رقابت های جهانی به همگان ثابت کند و برای کشور افتخار آفرینی نماید.

۲۰۱۶-۱۱-۰۶_۲۲-۲۵-۳۷

مسابقات قهرمانی ووشو خوزستان با معرفی تیم‌های برتر دو رده سنی به پایان رسید

این مسابقات پنج‎شنبه و جمعه (سیزدهم و چهاردهم آبان‎ماه) در سالن فجر دزفول برگزار شد.

این مسابقات در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان و با حضور ۱۲۰ ووشوکار در بخش ساندا به انجام رسید.

در پایان و در رده سنی خردسالان، تیم انصارالمهدی با کسب چهار مدال طلا و دو نقره به عنوان نخست رسید و پس از آن تیم‌های باشگاه فریاد با سه طلا و سه برنز و هیات رامهرمز با یک طلا و یک برنز به ترتیب به مقام‎های دوم و سوم دست یافتند.

در رده سنی نونهالان، تیم هیات ایذه با پنج طلا،‌ یک نقره و سه برنز اول شد، تیم هیات رامهرمز با سه طلا و چهار نقره سکوی دوم را از آن خود کرد و تیم باشگاه فریاد نیز با سه طلا، دو نقره و سه برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین مسابقات رده سنی نوجوانان برگزار شد که به دلیل وجود اختلاف میان تیم‌های شرکت‎کننده بر سر نتایج به دست آمده، نتایج این رده با تشخیص کمیته برگزاری مسابقات اعلام نشد.

۲۰۱۶-۱۱-۰۶_۱۹-۱۸-۲۲

ورزشکار خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی موتورکراس کشور عنوان سوم را به خود اختصاص داد

حسین عباسی، دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان ‌اظهارکرد: ‌این مسابقات روز جمعه (۱۴ آبان‌ماه) به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار شد.

وی بیان کرد: ‌۶۸ شرکت‌کننده از ۲۱ استان کشور در کلاس‌های ۶۵، ‌۸۵، ۲۵۰ و ۴۵۰ سی‌سی و پیشکسوتان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان عنوان کرد: ‌در پایان این رقابت‌ها بیژن یوسفی در کلاس ۲۵۰ سی‌سی از استان خوزستان موفق شد رده سوم را به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به حضور موتورسوار چهار ساله خوزستانی در این مسابقات، گفت: ‌رایان عباسی کوچک‌ترین شرکت‌کننده این رقابت‌ها بود که موفق شد در شرایط مسابقه‌ای، از خط پایان عبور کند که این نیز بسیار برای ما مهم است، چرا که او در کلاس ورزشکاران هشت ساله رقابت کرد.

۲۰۱۶-۱۱-۰۶_۱۹-۱۵-۰۲

تیم بانوان خوزستان در رقابت‌های قهرمانی نجات‌غریق کشور شرکت می‌کند

حر حاجیان، رییس هیات نجات‌غریق استان اظهار کرد: ‌این مسابقات از فردا (۱۷ آبان‌ماه)‌ به مدت دو روز به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی گفت: ‌مسابقات در سه بخش ساحلی، دریایی و استخری برگزار می‌شود که الهام کیانی، الهام عموآقایی، سعاد عساکره، سنا بطانی و فروغ بن‌رشید به عنوان ورزشکار، الهام صفری به عنوان مربی و پروین رمضانی به عنوان سرپرست، از استان خوزستان در این مسابقات شرکت می‌کنند. مریم سلامات نیز به عنوان داور به این مسابقات اعزام می‌شود.

رییس هیات نجات‌غریق خوزستان بیان کرد: ‌آمادگی تیم بسیار خوب است و ما به دنبال این هستیم که جایگاه واقعی نجات‌غریق بانوان استان را پیدا کنیم. تیم استان برای شرکت در این رقابت‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت، ضمن این‌که چندین دوره لیگ استان و مسابقات انتخابی را هم برای آمادگی هر چه بیشتر نفرات‌مان برگزار کردیم.

وی خاطرنشان‌کرد: ‌سعی کردیم نفرات برتر استان را به این مسابقات اعزام کنیم و ان‌شاءالله که بتوانند جزو نفرات برتر کشور باشند. به هر حال باید کار کنیم و ما در دو سه سال اخیر برای پیشرفت نجات‌غریق خوزستان بسیار تلاش کرده‌ایم.

۲۰۱۶-۱۰-۳۰_۲۱-۵۵-۳۱

رقابت‌های لیگ تکواندو باشگاه‌های خوزستان در سه رده سنی پیگیری شد

این مسابقات در دو سطح لیگ دسته یک و برتر با حضور ۱۶ تیم، روز جمعه (۱۴ آبان‌ماه) در اهواز و در سالن راه و شهرسازی به انجام رسید.

در این روز، مسابقات هفته‌های هفتم و هشتم لیگ دسته یک خردسالان، هفته اول از دور برگشت لیگ دسته یک نونهالان و هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر نوجوانان برگزار شد.

در مسابقات هفته هفتم لیگ دسته یک خردسالان، راه‎وشهرسازی ۶ بر ۴ از سد شادمهر اهواز گذشت، هیات شوش ۹ بر صفر آکادمی اتحاد را از پیش رو برداشت، آکادمی رکنی ۷ بر صفر هیوا اهواز را مغلوب کرد و آزادگان آبادان نیز ۶ بر ۴ بر نفت مسجدسلیمان فائق آمد.

در ادامه نیز چهار مسابقه از هفته هشتم این رقابت‌ها به انجام رسید که طی آن، ‌ستارگان اهواز ۷ بر صفر آکادمی اتحاد را شکست داد، راه و شهرسازی ۱۰ بر صفر از سد هیوا اهواز گذشت، آزادگان آبادان ۶ بر ۴ بر هیات شوش غلبه کرد و آکادمی رکنی نیز ۱۰ بر صفر نتیجه را به نفت مسجدسلیمان واگذار کرد.

در جدول رده‎بندی این لیگ تا این هفته از رقابت‎ها، تیم‌های کانون آزادگان، هیات شوش و نفت مسجدسلیمان رده‌های اول تا سوم را در اختیار دارند.

در ادامه یک مسابقه نیز از هفته اول دور برگشت لیگ دسته اول نونهالان برگزار شد که طی آن هیات شوش با نتیجه ۷ بر ۳ شادمهر اهواز را از پیش رو برداشت و بالاتر از این تیم و آکادمی اتحاد، صدرنشین جدول باقی ماند.

۲۰۱۶-۱۱-۰۶_۱۹-۱۱-۳۹

تیم فوتبال نفت آبادان در یک دیدار تدارکاتی برابر اروند خرمشهر به تساوی رسید

شاگردان نادر دست نشان عصر امروز (یکشنبه) در آبادان به مصاف تیم اروند خرمشهر رفتند.

این بازی در نهایت با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

اروند خرمشهر در لیگ دسته دو کشور حضور دارد.

نفتی ها با توجه به تعطیلی لیگ، با انجام دیدارهای تدارکاتی خود را آماده بازی با ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ می کنند.

۲۰۱۶-۱۱-۰۶_۱۹-۰۹-۱۴

استقلالی‌های خوزستان در کربلا

 تعدادی از اعضای تیم استقلال خوزستان به همراه تعدادی از مسئولین هیات فوتبال اهواز و همچنین محمد ناظم الشریعه مسافر کربلا بودند.
سید سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان، محمد ناظم الشریعه( سرمربی تیم ملی فوتسال ایران)، رحیم زهیوی(بازیکن استقلال خوزستان)،به همراه چند تن دیگر از مسئولان استقلال خوزستان و هیات فوتبال اهواز مسافر کربلا بودند و شب گذشته به اهواز بازگشتند.

 

۲۰۱۶-۱۱-۰۵_۲۳-۳۰-۳۶

مربی تیم فوتسال ملی‌حفاری معتقد است رقابت‌های جام‌جهانی کلمبیا روی لیگ برتر کشور اثر مثبت داشته است

کیاوش علاسوند در خصوص پیروزی ۶ بر ۲ تیمش مقابل آذرخش بندرعباس در لیگ برتر کشور، اظهارکرد: بازی خوبی بود. تیم ما در شروع هر دو نیمه اول و دوم خوب عمل نکرد ولی در ادامه، دو نیمه را با موفقیت پشت‌سر گذاشتیم. نتیجه خوب بود ولی عملکرد کلی‌مان در بازی آن‌چنان خوب نبود.

وی افزود: امیدواریم شروع بازی هفته نهم‌مان مقابل مس‌سونگون خوب باشد. البته فکر می‌کنم بازیکنانم تیم بندرعباس را کمی دست کم گرفته بودند و به همین دلیل بازی را بد شروع کردیم. در کل هماهنگی تیم‌مان خوب است و در حال حاضر دومین رده در بخش بیشترین گل زده و سومین رده در بخش کمترین گل خورده را در اختیار داریم.

مربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در ادامه درباره دیدار هفته نهم تیمش برابر مس‌سونگون، گفت: فکر می‌کنم این بازی یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته نهم است، چرا که تیم دوم (ملی‌حفاری) و تیم سوم (مس‌سونگون) با یکدیگر بازی دارند.

وی با بیان این‌که با پیروزی در این دیدار می‌خواهیم جایگاه دومی‌مان را در جدول از دست ندهیم، ادامه داد: از حریف آنالیز داشته‌ایم و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم این تیم را در خانه خودش متوقف کنیم و دست پر به اهواز برگردیم.

۲۰۱۶-۱۱-۰۵_۲۳-۱۹-۱۷

سالن اسکواش اهواز پس از هشت ماه تعطیلی به دلیل نداشتن شرایط لازم، بازگشایی شد

آرش احمدی‌میرقائد، رییس هیات اسکواش استان اظهار کرد: این سالن که تنها سالن عمومی اهواز و در مجموعه ورزشی تختی قرار دارد، هشت ماه به دلیل این که کف‌پوش‌های آن بسیار فرسوده شده بود و دیوارهای آن نیز یکسری صدمات دیده بود، قابل استفاده نبود.

وی خاطر نشان کرد: در کل این سالن از حالت استاندارد برای بازی، خارج شده بود و ما با تعاملی که با اداره‌کل ورزش و جوانان استان داشتیم و همچنین با همکاری بخش خصوصی، توانستیم آن را بازسازی کنیم. این سالن از عصر امروز (شنبه) بازگشایی می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در آن به تمرین بپردازند.

رییس هیات اسکواش خوزستان با بیان این که در مدتی که سالن تعطیل بود، لطمه‌های بسیاری به اسکواش وارد شد، گفت: در این هشت ماه بازیکنان نتوانستند تمرین داشته باشند و به همین دلیل اسکواش‌بازان استان در مسابقات رده‌های سنی مختلف کشور نتوانستند مقام‌های قابل توجهی کسب کنند.

وی در پایان تاکید کرد: با بازسازی سالن اسکواش و فعالیت بازیکنان، این امید می‌رود که سال آینده خبرهای بهتری از اسکواش استان به گوش برسد.

۲۰۱۶-۱۱-۰۵_۲۳-۱۶-۲۲

تیم فوتبال استقلال اهواز در هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر ملوان شکست خورد

این بازی از ساعت ۱۵:۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

استقلالی ها در پایان این دیدار با نتیجه ۳ بر یک شکست خوردند تا هشتمین شکست این تیم در کارنامه اش ثبت شود.

شهاب کرمی، پوریا غلامی و محمد بختیاری برای ملوان و محمدجواد کردونی بری استقلال اهواز در این دیدار گلزنی کردند.

آبی های اهواز در حال حاضر با چهار امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارند.

۲۰۱۶-۱۰-۳۱_۲۱-۰۷-۱۷

هشت فرنگی‌کار خوزستانی به اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی کشتی نونهالان دعوت شدند

این اردو از ۲۱ آبان ماه به مدت پنج روز در خانه کشتی شماره ۲ تهران برگزار می شود که هشت خوزستانی نیز در آن شرکت می کنند.

بر این اساس در وزن ۳۵ کیلوگرم علی حاجی‌وند، در وزن ۳۸ کیلوگرم سعید اسماعیلی، در وزن ۴۲ کیلوگرم محمدرضا عبدولی، در وزن ۴۷ کیلوگرم امید احمدی، در وزن ۵۳ کیلوگرم کیان شکوهی، در وزن ۵۹ کیلوگرم رضا ساکی، در وزن ۶۶ کیلوگرم مسعود کاووسی و در وزن ۷۳ کیلوگرم علیرضا مرادی از استان خوزستان به اردو دعوت شدند.

همچنین مسوولیت تیم های پایه کشتی فرنگی بر عهده عبدالکریم کاکاحاجی از خوزستان است.

این اردو جهت آماده سازی فرنگی‌کاران برای حضور در رقابت های بین‌المللی کشتی نونهالان “جام روز جهانی کودک” برگزار می شود.

این پیکارها ۲۷ و ۲۸ آبان‌ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

۲۰۱۶-۱۱-۰۵_۱۴-۰۹-۵۲

نماینده خوزستان، نایب‌قهرمان رقابتهای شطرنج کمبینایان و نابینایان جوانان (زیر ۱۷) سال کشور شد

مزدک ارزانی‎پور، مسوول کمیته مسابقات هیات شطرنج استان اظهار کرد: این رقابت‎ها با عنوان جشنواره استعدادیابی شطرنج جوانان، از سه‎شنبه (۱۱ آبان‎ماه) به مدت سه روز در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر و با حضور ۳۴ ورزشکار از ۱۴ استان تهران، توابع تهران، گیلان، خوزستان، خراسان‎رضوی، اصفهان، قزوین، مازندران، کرمان، زنجان، آذربایجان شرقی، فارس، کرمانشاه و لرستان برگزار شد.

وی ازود: در پایان این پیکارها و پس از شش دور رقابت، علی سلطانی از خوزستان توانست با کسب ۵ امتیاز پس از امید کریمی از اصفهان عنوان نایب قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص دهد.

مسوول کمیته مسابقات هیات شطرنج خوزستان اضافه کرد: پس از سلطانی، محمد امیری از فارس، مهدی همتی از گیلان، امیر ربی از اصفهان و محمدرضا علیزاده از تهران در جایگاه‎های بعدی قرار گرفتند.

۲۰۱۶-۱۱-۰۵_۱۴-۰۵-۴۲

یک برد و یک باخت برای نفت آبادان/آکادمی محمدزاده از لیگ کنار کشید!

دیدارهای هفته ششم و هفتم (پایان دور رفت) از بیست‎ودومین دوره رقابت‌های لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان “جام نقش‌جهان” چهارشنبه (دوازدهم آبان‎ماه) با حضور ۱۰۴ هوگوپوش و در قالب شش تیم در خانه تکواندو تهران برگزار شد.

در مبارزات هفته ششم، تیم شرکت پالایش نفت‎آبادان ۸ بر صفر تیم هیات تکواندو خراسان رضوی را مغلوب ساخت و سپس در مبارزه هفته هفتم با نتیجه ۵ بر ۳ برابر تیم منطقه آزاد ارس شکست را پذیرا شد.

اما دیگر نماینده استان یعنی تیم آکادمی شهید محمدزاده نیز که در مسابقات هفته گذشته به دلیل مشکلات مالی شرکت نکرده بود، در این هفته عملاً انصراف خود را از ادامه مسابقات تا پایان فصل اعلام کرد.

حسن محمدزاده، سرمربی این تیم در این خصوص اظهار کرد: در ابتدا قرار بر این بود که تنها در مسابقات هفته گذشته شرکت نکنیم و بنا بود طی هفته گذشته تا شروع مسابقات این هفته به دنبال اسپانسر برای تیم باشیم و مشکلات مالی تیم را حل کنیم.

۲۰۱۶-۱۱-۰۵_۱۴-۰۲-۳۴

آکادمی رسولی در بین برترین‎های دو رده سنی لیگ یک پومسه کشور

هفته هفتم و هشتم (پایان دور رفت) از نهمین دوره لیگ دسته یک پومسه کشور “جام نشاط” پنج‎شنبه (سیزدهم آبان‎ماه) با حضور ۳۵۶ تکواندوکار در دو بخش تیمی و استاندارد پیگیری شد که در بخش انفرادی، رده‌های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال و ۵۱ تا ۶۰ سال به اجرای فرم پرداختند و در بخش تیمی، رقابت رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال پیگیری شد.

در پایان این هفته از رقابت‎ها، تیم آکادمی پومسه رسولی که به عنوان نماینده خوزستان در این پیکارها حضور دارد، موفق شد در رده سنی زیر ۱۴ سال در جایگاه دوم قرار گیرد. این تیم همچنین در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال به صورت مشترک با تیم هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی در رده سوم جای گرفت.

در جدول رده‎بندی لیگ دسته یک پومسه تیمی آقایان در رده سنی زیر ۱۴ سال و تا پایان نیم‎فصل نخست تیم آکادمی پومسه رسولی با امتیاز ۵۹٫۹۹ پس از تیم سما چالوس که با ۶۰٫۸۷ امتیاز صدرنشین است، در رده دوم جای دارد. نماینده خوزستان در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال نیز با ۵۷٫۳۲ امتیاز جایگاه چهارم را در اختیار دارد.

۲۰۱۶-۱۱-۰۵_۱۴-۰۰-۲۶

سرمربی تیم تیراندازی با کمان نفت امیدیه: بازیکنانم بردن را فراموش کرده‌اند

بهزاد فولادوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: هفته سوم و چهارم لیگ برتر کشور در بخش ریکرو، روز پنج‌شنبه (۱۳ آبان‌ماه) به میزبانی بوشهر برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم ما در این دو هفته به مصاف تیم‌های البرز و بوشهر رفت و توانستیم از دو دیدارمان به ۶ امتیاز دست پیدا کنیم. شرایط بوشهر نیز خاص و هوای آن‌جا شرجی بود.

سرمربی تیم تیراندازی با کمان نفت‌امیدیه با بیان این‌که عملکردمان اصلا خوب نبود، گفت: از عملکردمان اصلا راضی نیستم. ما از ابتدای فصل خوب عمل نکرده‌ایم و وقفه های ایجاد شده در لیگ نیز در این موضوع تاثیرگذار است.

وی افزود: با این وقفه‌ها تیم از شرایط آمادگی خارج می‌شود و نگه داشتن یک تیم در چنین شرایطی نیز سخت است، ضمن این‌که بازیکنان هم بی‌انگیزه می‌شوند.

فولادوند بیان کرد: مشکل ما از نظر روحی – روانی است و به نظر می‌رسد بازیکنانم بردن را فراموش کرده‌اند. قرار است با آن‌ها در این زمینه صحبتی داشته باشم و قول می‌دهیم که در هفته‌های آینده شرایط‌مان بهتر شود.

۲۰۱۶-۱۱-۰۵_۱۳-۳۹-۲۳

جایگاه ایدنی در جدیدترین رده‎بندی فیده تغییر نکرد

با آغاز ماه جدید میلادی، ریتینگ شطرنج‎بازان در اول ماه نوامبر اعلام شد که در این فهرست پویا ایدنی با ریتینگ ۲۵۳۰، در رده سوم بهترین بازیکنان مرد ایران قرار دارد.

در این رده‎بندی، احسان قائم‎مقامی با درجه ۲۵۷۹ مجددا جایگاه نخست را به دست آورد و پرهام مقصودلو نسبت به ماه گذشته با از دست دادن ۱۲ واحد ریتینگ در رده دوم ایستاد. همچنین در بخش بانوان استاد بین‎المللی ساراسادات خادم‎الشریعه با درجه ۲۴۳۵ در صدر قرار دارد.

گفتنی است در فهرست منتشرشده، شطرنج ایران در رده سی‎وهفتم جهان و رده سوم آسیا قرر دارد.

۲۰۱۶-۱۱-۰۵_۱۳-۳۷-۲۱

خوزستان میزبان مسابقات هندبال نوجوانان جنوب کشور

ناصر قاسمی، رییس هیات هندبال استان ‌اظهار کرد: مسابقات نوجوانان منطقه جنوب کشور با حضور تیم‌های برتر مناطق هفت‎گانه کشور شامل فولادمبارکه اصفهان، خمینی‎شهر، کرمان، پیشگامان یزد، قصر نشاط بهبهان، نفت‎وگاز گچساران،‌ دشتستان ‌و جهرم از ۱۶ تا ۲۱ آبان‎ماه به میزبانی بهبهان برگزار خواهد شد.

وی افزود:‌ در این رقابت‌ها، متولدین یازدهم دی ماه ۷۸ به بالا حق شرکت در مسابقات را دارند.

قاسمی خاطرنشان‌کرد:‌ رقابت‌های منطقه شمال کشور نیز از ۲۲ تا ۲۷ آبان‌ماه به میزبانی قزوین به انجام خواهد رسید.

۲۰۱۶-۱۱-۰۵_۱۳-۳۴-۴۸

نتایج نمایندگان خوزستان در لیگ تکواندو نونهالان دختر کشور

رقابت‌های هفته‎های یازدهم و دوازدهم از هفتمین دوره لیگ نونهالان دختر کشور “جام شکوفه‌های تکواندو” روز گذشته (جمعه) با حضور ۲۷۳ تکواندوکار و در قالب ۱۶ تیم در خانه تکواندو در تهران برگزار شد که طی آن تیم خوزستان “الف” به دو برد دست یافت و تیم خوزستان “ب” نیز متحمل یک شکست و صاحب یک‎ پیروزی به لطف حاضر نشدن تیم حریف شد.

در مسابقات هفته یازدهم تیم خوزستان “الف” موفق شد تیم هیات تکواندو جنوب‌غرب را با نتیجه ۷ بر ۳ شکست دهد و سپس در دیدار هفته دوازدهم خود نیز ۶ بر ۴ تیم هیات تکواندو شهرستان سرخه را مغلوب کرد تا با کسب پنج برد تیمی از ۱۱ مسابقه و ۱۵ امتیاز، در رده‎ی نهم جدول رده‎بندی قرار گیرد.

دیگر نماینده استان یعنی تیم خوزستان “ب” نیز در مسابقه هفته یازدهم خود مقابل تیم باشگاه ساعی ۸ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد و سپس در مسابقه هفته دوازدهم به لطف حاضر نشدن تیم هیات تکواندو استان یزد، ۱۰ بر صفر برنده اعلام شد.

این تیم هم‎اکنون با دو برد و ۱۰ باخت تیمی از ۱۲ مسابقه و با ۶ امتیاز، جایگاه سیزدهم جدول رده‎بندی را در اختیار دارد.

۲۰۱۶-۱۱-۰۵_۱۳-۳۰-۳۱

سالن کنفرانس آماده نبود نشست خبری برگزار نشد!

به دلیل آماده نبودن سالن کنفرانس خبری ورزشگاه شهید بهنام محمدی نشست خبری پس از بازی نفت مسجد سلیمان و پدیده برگزار نشد.

فقط سهراب بختیاری‌زاده درچند کلامی کوتاه اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بودبا این برد با روحیه‌ای بهتر برای لیگ یک آماده می‌شویم.

وی در مورد درگذشت منصور پورحیدری هم گفت: او یک مربی حرفه‌ای و اخلاق‌مدار بود و فقط به استقلال اختصاص نداشت و همه اهالی فوتبال دوستش داشتند و از درگذشت او متاسف شدم و این ضایعه را تسلیت می‌گویم

۲۰۱۶-۱۱-۰۴_۲۰-۳۵-۰۶

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با شکست تیم پدیده به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد

این دیدار عصر امروز (جمعه) در مسجدسلیمان برگزار شد.

نفتی ها در دقیقه ۶۷ این بازی توسط مجتبی بیژن به گل رسیدند و تا انتها نیز نتیجه را حفظ کردند. بر این اساس آن ها موفق شدند به مرحله بعدی جام حذفی راه پیدا کنند.

نفت مسجدسلیمان در مرحله بعدی به مصاف سایپا خواهد رفت.

۲۰۱۶-۱۱-۰۴_۲۰-۲۰-۱۹

تیم پالایش نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور برابر صدرنشین لیگ مغلوب شد

شاگردان رز جدیدی زاده امروز (جمعه) در تهران به مصاف دانشگاه آزاد، صدرنشین لیگ رفتند.

در پایان این دیدار آبادانی ها با نتیجه یک بر ۳ شکست خوردند و دانشگاه آزاد صدرنشین باقی ماند.

ملی حفاری هم باید به مصاف تیم بانوان تبریز می رفت که این بازی برگزار نشد تا تکلیف تیم بانوان تبریز برای ادامه حضور در لسگ مشخص شود.

۲۰۱۶-۱۱-۰۴_۲۰-۱۵-۱۶

رییس فدراسیون: جشنواره وزنه‌برداری نونهالان خوزستان، یک قهرمانی کشور است

رییس فدراسیون وزنه برداری با بیان این که برگزاری جشنواره نونهالان خوزستان خود یک قهرمانی کشور است، گفت: برگزاری چنین رویداد زیبایی را در بسیاری از رشته ها ندیده ام و کم داریم.

علی مرادی در آیین افتتاح دومین جشنواره استعدادیابی وزنه برداری خوزستان که امروز (جمعه) در اهواز برگزار شد با تشکر از تلاش و حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و همچنین قدردانی از نظر مثبت استاندار خوزستان جهت میزبانی مسابقات بین المللی جام فجر، اظهار کرد: این نونهالان آینده ورزش وزنه برداری هستند و امیدوارم مانند نواب نصیرشلال که در سال های گذشته درخشید، این نونهالان نیز که پر انرژی هستند، از این استان بتوانند در سطح دنیا نام جمهوری اسلامی ایران را بیشتر پر آوازه کنند. امیدوارم این نونهالان با حمایت مربیان بتوانند جا پای بزرگان و پیشکسوتان بگذارند.

۲۰۱۶-۱۱-۰۴_۲۰-۱۶-۵۳

 

کیانی‌زاده: وزنه‌برداری خوزستان جزو قطب‌های کشور است

مدیرکل ورزش و حوانان خوزستان با بیان این که وزنه برداری استان جزو قطب های کشور است، گفت: جوانان این رشته با کمی توجه و حتی با بضاعت کم می توانند جزو بهترین های کشور باشند.

فرامرز کیانی زاده در آیین افتتاح دومین جشنواره استعدادیابی وزنه برداری خوزستان که امروز (جمعه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: وزنه برداری خوزستان جزو قطب های کشور است و توانسته طی سال هال گذشته در سطح آسیا و جهان مقام های بسیار متعددی داشته باشد.

وی ادامه داد: استان خوزستان به دلیل تعدد قومیت، آمادگی این را که در بیشتر رشته های ورزشی، قهرمان آسیا و جهان داشته باشد، دارد و این موضوع در رشته وزنه برداری خاص تر است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به هر حال وزنه برداری طی سال های گذشته نشان داده است که با کمی توجه، می تواند قهرمانان مختلفی در سطح آسیا و جهان داشته باشد. این جوانان با کمی توجه و حتی با بضاعت کم می توانند جزو بهترین های کشور باشند و ما به این موضوع بسیار امیدوار هستیم.

۲۰۱۶-۱۱-۰۴_۲۰-۰۹-۱۹

مرادی: کنترل دوپینگ را به شدت ادامه می‎دهیم/وزنه‌برداری آسیا در حال آسیب‌دیدن است

رییس فدراسیون وزنه برداری با بیان این که قاره آسیا در سال های اخیر جزو قاره های بسیار توانمند در این رشته بوده است، گفت: فدراسیون بین المللی باید نگاهش را کمی ویژه تر کند، چرا که این ورزش در سطح قاره آسیا هم از لحاظ مدیریتی و هم از لحاظ قداستی در حال آسیب دیدن است.

علی مرادی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز (جمعه) در دفتر هیات وزنه برداری خوزستان برگزار شد، در ابتدا در پاسخ به این سوال که چرا خوزستان در تیم ملی بزرگسالان ورزشکاری را ندارد؟ اظهار کرد: خوزستان در رده سنی پایه، با همت قریشی، رییس هیات استان و همکارانش زحمات با ارزشی را می کشد و فدراسیون نیز متوجه این موضوع است و از آن حمایت می کند. خوزستان در رده سنی بزرگسالان هم فعالیت های بسیار خوبی دارد. این استان در سال های نه چندان دور نیز نمایندگان بسیار خوبی مانند نواب نصیرشلال که در المپیک لندن نیز مدال نقره را کسب کرد، داشت.

۲۰۱۶-۱۱-۰۴_۲۰-۰۷-۳۸

شاگردان نعیم سعداوی با شکست تیم فوتبال فولاد یزد به مرحله بعدی جام حذفی صعود کردند.

این دیدار از ساعت ۱۴ امروز به میزبانی فولادیزد برگزار شد.
در این دیدار ابتدا شاگردان سعداوی در دقیقه ۵ توسط اسماعیل شریفات موفق به باز کردن دروازه یزدی ها شدند و در ادامه نیز رضا نبی زاده در دقیقه ۳۴ برای فولادیزد گلزنی کرد تا دو تیم در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی به رختکن بروند.
در نیم دوم این دیدار بدون تماشاگر، توپی از خط دروازه های دو تیم عبور نکرد تا بازی برای تعیین تیم برنده به وقت های اضافه کشیده شود. عبدالله کرمی از فولادخوزستان نیز در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.
در وقت های اضافه نیز فولادخوزستان در دقیقه ۱۰۹ صاحب یک ضربه پنالتی شد که ساسان انصاری این فرصت را به گل تبدیل کرد. فولاد یزد هم در دقیقه ۱۱۶ به گل رسید که کمک داور دوم این بازی، گل را به دلیل قرار داشتن بازیکن این تیم در شرایط آفساید، مردود اعلام کرد.
در نهایت نیز فولادخوزستان با نتیجه ۲ بر یک از سد فولاد یزد گذشت و راهی مرحله بعدی جام حذفی شد.
فولادی ها در مرحله بعدی این رقابت ها به مصاف نفت و گاز گچساران خواهند رفت.

۲۰۱۶-۱۰-۲۷_۲۲-۵۹-۲۰

اخراج شفاهی سرمربی نفت مسجد سلیمان!

مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان سرمربی تیم فوتبال خود را به صورت شفاهی اخراج کردند.
به گزارش تابناک ورزشی،مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان در تماس با سهراب بختیاری‌زاده سرمربی تیم خود اعلام کردند دیگر در تمرینات این تیم حاضر نشود و سمتی در این تیم ندارد. بختیاری‌زاده نیز خواهان دریافت ابلاغ کتبی برای اخراج خود شد اما مدیران باشگاه اعلام کردند به او نامه‌ای مبنی بر اخراجش نخواهند داد.
این اتفاق در حالی صورت می‌گیرد که سهراب بختیاری‌زاده در مصاحبه‌ای جنجالی در برنامه لیگ یک شبکه ورزش امروز اعلام کرد که مدیران باشگاه به دنبال تحمیل بازیکن به او بوده‌اند که او زیر بار نرفته است. ظاهراً‌ یکی از دلایل اخراج همین مصاحبه است.

۲۰۱۶-۰۸-۱۶_۱۱-۰۶-۳۳
پادرمیانی استاندار برای حل مشکلات تیم قهرمان!

غلامرضا شریعتی در حاشیه جلسه شورای ورزش خوزستان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا از وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان خبر دارید؟ اظهار کرد: فکر نمی کنم کسی به اندازه من در جریان وضعیت تیم استقلال خوزستان باشد. من در یک مقطع نیز فشار آوردم و مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به این باشگاه تزریق کردیم، هر چند تیم به مبلغی بیش از این نیاز دارد و باید مشکل آن ساختاری حل شود.
وی افزود: مشکلاتی که برای گروه ملی پیش آمد، باعث شد که تیم استقلال خوزستان هم با مشکلاتی مواجه شود. در عین حال نیز این تیم خوزستانی است و فصل گذشته هم قهرمان لیگ برتر شده و نیاز است که تمام کشور در این زمینه کمک کنند و همت خرج دهند. ان شاءالله کمک شود تا تیم بایستد و مطابق با شایستگی هایش عرض اندام کند.

۲۰۱۶-۱۱-۰۳_۱۴-۵۴-۱۷

سعداوی: تمرکزمان روی بازی با نفت و گاز گچساران و سپاهان است‌

نعیم سعداوی پس از دیدار فولاد یزد و فولاد خوزستان که در مرحله یک شانزدهم جام حذفی و در یزد برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: قبول دارم که به سختی در این بازی به پیروزی رسیدیم ولی واقعیت این است که موقعیت‌های خیلی خوبی را در این بازی داشتیم.
وی با اشاره به اینکه نسبت به تیم فولاد یزد شناخت بسیار خوبی داشتیم، گفت: به فولاد یزد و مربی آنها تبریک می‌گویم که پا به پای بچه‌های ما فوتبال بسیار زیبا و خوبی را ارائه دادند.
سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: ما موقعیت‌های خیلی خوبی را در این دیدار داشتیم ولی بعد از اینکه گل اول را زدیم شاید تیم حریف را دست کم گرفتیم و می‌شود گفت که همان لحظه درس خوبی را از فوتبال گرفتیم که اگر تیم حریف را دست کم بگیریم این اتفاق می‌افتد که کار را برای خودمان سخت کردیم.

۲۰۱۶-۱۱-۰۴_۰۱-۱۱-۰۸
گلایه تماشاگران فولاد یزد از کمیته انضباطی و سعداوی

با وجود محرومیت فولاد یزد از حضور تماشاگران در دیدار مقابل همنام خوزستانی خود، تعداد قابل توجهی از فوتبال دوستان یزدی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه شهید نصیری یزد تجمع کردند.
در این تجمع تماشاگران یزدی بنرهایی را چاپ کرده بودند که علاوه بر تشکر از حمایت‌های نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس از فولاد یزد، اخبار مرتبط با حاشیه‌های ایجاد شده در دیدار فولاد یزد و راه آهن را با بزرگنمایی و سیاه‌نمایی همراه دانسته بودند.
دهقان از جمله تماشاگران حاضر در این تجمع، پس از پایان بازی فولادی‌ها به خبرنگار تسینم در یزد اظهار داشت: در بازی مقابل راه آهن، تعداد بسیاد کمی از افرادی که ما آنها را تماشاگر نمی‌دانیم، اقدام به بی‌نظمی کردند که موضوع به کمیته انضباطی کشیده شد.
وی افزود: معمولا دیده می‌شود که نظرات کمیته انضباطی بیش از یک هفته به طول می‌انجامد ولی در ارتباط با این موضوع کمیته انضباطی خیلی سریع نظر داد و فولاد یزد را از حضور تماشاگران در بازی مقابل خوزستان محروم کرد.

۲۰۱۶۱۰۲۷_۱۹۰۱۰۷
شطرنج‎بازی از خوزستان عنوان نخست رقابت‎های شطرنج ریتد “جام اروند” را از آن خود کرد

مزدک ارزانی‎پور، مسوول کمیته مسابقات هیات شطرنج خوزستان گفت: این مسابقات که از ششم آبان‎ماه در فرهنگ‎سرای نفت‎آبادان و با شرکت شطرنج‎بازانی از سراسر کشور آغاز شده بود، روز گذشته (دوازدهم آبان‎ماه) با برگزاری دور پایانی به کار خود پایان داد.
وی با بیان این‎که این مسابقات ویژه درجه‎داران زیر ۲۱۵۰ بود، افزود: ۱۰۰ شطرنج‎باز مرد و زن در رقابت‎ها شرکت داشتند و کلیه مقررات فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) نیز بر مسابقات حاکم بود.
مسوول کمیته مسابقات هیات شطرنج خوزستان با اشاره به نفرات برتر این رقابت‎ها گفت: سرانجام پس از ۹ دور رقابت انجام شده میان شطرنج‎بازان، محمود اسکندری از آبادان با کسب ۷٫۵ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و پس از او مجتبی صفری‎اسکندری از شیراز، بهرنگ برزیگر از گیلان، بابک زنگنه از بوشهر، امیر ملکی از البرز و سعید بنی‎رشید و حسین نیک‎پور هر دو از آبادان، همگی با ۷ امتیاز و به علت اختلاف پوئن‎شکنی در جایگاه‎های دوم تا هفتم قرار گرفتند.

۲۰۱۶-۱۱-۰۴_۰۱-۴۶-۵۹

رقابت فوتبالیست های نوجوان نفتی با تیم امید گناوه

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران گفت: تیم فوتبال نوجوانان نفت وگاز گچساران در اولین دیدار خود در این فصل امروز پنج شنبه ۱۳ آبان به مصاف تیم نوجوانان امید گناوه خواهد رفت.
محمدرضا یزدان شناس افزود: نفت وگاز در فصل جدید رقابت های لیگ برتر نوجوانان در گروه سوم با تیم های صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان، برق جدید شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نفت اهواز و امید گناوه هم گروه شده است.

۲۰۱۶-۱۱-۰۴_۰۱-۵۱-۴۲

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس برابر تیم ملی حفاری تن به شکست سنگینی داد.

از سری مسابقات هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور تیم آذرخش مقابل میزبان اهوازی خود تن به شکست سنگینی داد.
حفاری در پایان این دیدار حریف خود را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داد تا همچنان مدعی باقی بماند. توکلی و طالبی هرکدام دو گل و رفیعی پور و نمازی هرکدام یک گل برای حفاری  میلاد چراغی و بهزاد میری زاده برای آذرخش به ثمر رساندند. ملی حفاری تاکنون به شش پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست پیداکرده است.
نماینده خوزستان با این برد ۱۹ امتیازی شد

۲۰۱۶-۱۱-۰۴_۰۱-۵۰-۵۴

 

https://hoorkhabar.ir/633378کپی شد!
527
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.