دانش آموزان با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، بصیرت و دشمن شناسی خود را به جهانیان نشان دادند

به گزارش هورنیوز ؛ صبح امروز مراسم باشکوه یوم الله ۱۳ آبانماه روز استکبار ستیزی همزمان با سراسر کشور، با حضور جمع کثیری از دانش آموزان و دانشجویان در اهواز برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، حجت الاسلام هادی زرشناس مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار هورنیوز اظهار کرد: هفته بسیج دانش آموزی روز شنبه هشتم آبانماه با برگزاری مراسم بزرگ انقلاب دوم و با سخنرانی سردار رزمجو فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه که از عوامل موثر در دستگیری ملوانان متجاوز آمریکایی به خلیج فارس نیز هستند، آغاز نمودیم.

وی افزود: از دیگر برنامه های برگزار شده در این هفته می توان به برگزاری یادواره های شهدا، مراسمات استکبار ستیزی، نشست های معرفتی و بصیرتی، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و دانش آموز، اجرای مسابقات ورزشی، اجرای برنامه ویژه پدافند غیرعامل در مدارس و اجرای برنامه رهروان شهید فهمیده اشاره کرد.

حجت الاسلام زرشناس خاطرنشان کرد: خوشخبتانه امروز در سراسر کشور و به تبع آن در سراسر استان خوزستان، دانش آموزان به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند و با این کار بصیرت و دشمن شناسی خود را به جهانیان ثابت نمودند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان افزود: دانش آموز ما امروز مانند دانش آموزان شهید صدر انقلاب که از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کردند، اعلام کردند که ما همچنان در صحنه هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: دانش آموزان امروزی برای استکبار ستیزی باید با مطالعه و بصیرت، دشمن خود را بشناسند، امروز دانش آموز ما باید صفوف خودی را از صفوف غیر خودی تشخیص دهد.

حجت السلام زرشناس عنوان کرد: دانش آموز امروز ما باید جنگ نرمی که اکنون توسط دشمن درحال اجراست را درک کند و آن را بشناسد، در حالی که گوش به فرمان رهبرش داشته باشد تا رشادت های دانش آموزان انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی را بتواند بیافریند.

https://hoorkhabar.ir/633352کپی شد!
83
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.