تیتر داغ (۱۱)

sk

*ورزشگاهی که به میدان جنگ تبدیل شد!

پنجشنبه بازی دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که هواداران دو تیم به شدت با هم درگیر شدند و صحنه های غیراخلاقی بی شماری در ورزشگاه الغدیر اهواز خلق کردند.

۲۲۰۶۶۹۲

*جاده مرگی  که باز هم قربانی گرفت

شب گذشته حوالی ساعت ۲۱ یک دستگاه پراید با یک دستگاه خودروی شورلت در محور امیدیه به بندر دیلم برخورد می کند که متاسفانه هر چهار سرنشین خودروی پراید در دم جان باخته و زن و شوهر سرنشین خودروی استیشن زخمی هم نشدند.

۶۵۴۲۸_۱۲۶

*جدال شورانشینان، بهداشت و محیط زیست برای سربریدن گونه غیربومی

در چند روز گذشته و با نزدیک شدن به فصل بارش های پاییزی بار دیگر بحث بر سر عامل تنگی نفس بالا گرفته است. درحالیکه علوم پزشکی اصرار دارد که کونوکارپوس را علت اصلی معرفی کند اما شورای شهر نظری مخالف دارد.

۳۲-۳۶

*درمانگاهی که جان بیمار را گرفت

روز یکشنبه مردی ۵۲ ساله در یکی از درمانگاه های دزفول بر اثر تزریق آمپول فوت کرد. فرد مذکور بعد از تزریق آمپول دچار ایست تنفسی و قلبی شده است.

۱۴۰۶۸۲۰_۶۲۶

*بازدید بی سابقه گردشگران خارجی از شوش

فرماندار شوش از سفر ۸هزار گردشگر خارجی به شوش خبر داد و گفت: سفر گردشگران خارجی به شوش با وجود گرمای هوا در منطقه نسبت به مدت زمان مشابه پارسال افزایش قابل توجهی داشته است.

img-20160329-wa0004

*گله ای که طعمه گرگ گرسنه شد

در این حادثه که دوشنبه شب در روستای کمفه اتفاق افتاد ۲۵ راس گوسفند تلف و پنج راس دیگر نیز زخمی شدند. باوجود آنکه این دست اتفاقات در مناطق روستایی زیاد روی می دهد اما هیچ نهادی حامی دامداران نیست و اداره حفاظت محیط زیست تنها خسارت مربوط به حمله پلنگ را آن هم در شرایط خاص پرداخت می کند.

۵۳۷۳۳۷۰۳۲۳۹۲۵۷۶۴۷۳۲۳

*حراج با ارزش ترین دارایی ورزشکار، در سایه بی توجهی مسئولان

دارنده نشان طلای ۲۰۱۶ جوانان آسیا درخصوص فروش مدال هایش گفت: برای ادامه کارم مجبورم باارزش‌ترین چیزهایم که همان مدال‌هایم هستند را بفروشم تا پولی داشته باشم و بتوانم باز هم مدال‌آوری کنم.

گفتنی است چنین برخوردهایی با ورزشکارانی که چندین مدال با ارزش برای کشور کسب کرده و در صحنه های مختلف افتخار آفرینی کردند در هیچ کجای دنیا پذیرفته شده نیست.

۱۷۵۶۶۴۶

*اسکلت هایی تاریخی که با تیشه و بیل بیرون افتادند

قرار بود در باغچه یکی از ادارات شرکت نفت اهواز، انباری بسازند اما کلنگ کارگران به اسکلت سه انسان خورد و چندین تکه سفال. حالا پس ازگذشت ٣٠روز، از بررسی کارشناسی و مجوز کاوش باستان‌شناسی و پیگیری ازسوی سازمان میراث فرهنگی خبری نیست.

https://hoorkhabar.ir/631977کپی شد!
106
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.