شهروندان شادگانی در ارائه اطلاعات صحیح به آمارگیران همکاری نمایند

به گزارش هورنیوز ؛ مراسم افتتاحیه و آغاز بکار عملیات میدانی سرشماری حضوری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ ظهر امروز با حضور مهندس فرج اللهی فرماندار و مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان شادگان،  کارشناسان و مأموران سرشماری شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شادگان در این مراسم به اهمیت سرشماری عمومی نفوس و مسکن اشاره کرد و گفت: برای برنامه ریزی دقیق برای هر کشوری سرشماری لازم و ضروری است و همه مردم باید در این طرح کشوری مشارکت داشته باشند .

بهروز فرج اللهی بر لزوم ارائه اطلاعات صحیح به آمارگیران برای کمک به توسعه و عمران این شهرستان تأکید کرد و گفت: برای ارتقای شاخص های توسعه شهرستان  لازم است مأموران سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ در ثبت اطلاعات و آمار، نهایت دقت را داشته باشند زیرا برنامه‌ریزی بر مبنای نتایج همین سرشماری‌ها انجام می‌شود.

وی همچنین به مشارکت ۴۱ آمارگیر سرشماری در مرحله  حضوری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این تعداد آمارگیر پس از گذراندن دوره های آموزشی و توجیهی، و موفقیت در آزمون با کسب امتیاز لازم، به عنوان آمارگیر حضوری در اجرای سرشماری به مدت یک ماه از ۲۸ مهر تا ۲۸ آبان ماه ۹۵ با ستاد سرشماری شهرستان شادگان همکاری می کنند.
فرماندار شادگان در زمینه سرشماری اینترنتی عمومی نفوس و مسکن ، گفت: تا آخر وقت روز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه جاری تعداد ۱۲هزار خانوار اطلاعات خود را در سامانه سرشماری اینترنتی ثبت کردند که انتظار می رود عقب ماندگی سرشماری اینترنتی در مرحله سرشماری حضوری با  مشارکت تمامی شهروندان جبران شود.

فرماندار شادگان بر امانت‌داری و حفظ اسرار مردم توسط ماموران سرشماری تاکید کرد و گفت: در هنگام مراجعه ماموران سرشماری در صورتی که خانوار به صورت اینترنتی ثبت نام کرده باشند فقط کافی است کد رهگیری را در اختیار ایشان قرار دهند و اگر هم ثبت نام اینترنتی نکرده اند اطلاعات لازم را در اختیار مامور سرشماری قرار دهند و مأموران سرشماری اطلاعات ، اعداد و ارقامی را که ثبت وضبط می کنند حق انتشارآنها را به هیچ احدالناسی ندارند و کاملاً محرمانه خواهند بود.

فرج اللهی در پایان با بیان اینکه ماموران سرشماری رسالتی ملی ، شرعی  ، قانونی بر عهده دارند ، افزود:نحوه تعامل و برخورد مناسب ماموران سرشماری ارتباط صحیح ،خوب ومناسب  با مردم در جلب مشارکت و ارائه پاسخ‌های صحیح و دقیق از سوی افراد بسیار مهم است.

https://hoorkhabar.ir/631153کپی شد!
102