آخرین خبر از اردوگاه اصلاح طلبان

هورنیوز – موسوی لاری در این خصوص تأکید کرد: بعد از بررسی‌های صورت گرفته در مرکز و استان‌ها ضرورت حفظ شورای‌عالی سیاست‌گذاری از یک طرف و اصلاح پاره‌ای از مسائل به عنوان امری مسلم از سوی دیگر احساس شد و همه در این زمینه به نتیجه رسیده‌اند که شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با عملکرد خود حفظ شود. وزیر کشور دولت اصلاحات در ادامه تصریح کرد: در عین حال این مسئله مطرح شد که باید تغییراتی در شورای عالی صورت گیرد در همین باره کارگروهی مسئول تصمیم‌گیری در این زمینه شد. در ‌‌نهایت مقرر شد ضمن عضویت همه اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، تعدادی از شخصیت‌های ملی هم در این شورا قرار گیرند که بر همین اساس آقایان سرحدی‌زاده، معین و سلامتی به عنوان شخصیت‌های ملی به شورای عالی اضافه شدند.

 

تصمیم گیری درباره سخنگوی شورا در جلسه آینده

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: تاکنون دو جلسه از ترکیب جدید شورای عالی سیاست‌گذاری برگزار شده است و در جلسه اخیر، آیین‌نامه داخلی مورد تجدید نظر قرار گرفت و موادی از آن هم تصویب شد اما بررسی‌ها درباره آیین‌نامه داخلی شورا همچنان ادامه دارد و مقرر شد در جلسه آینده ضمن ادامه بحث در خصوص آیین‌نامه داخلی در مورد چگونگی شکل‌گیری شوراهای شهرستان و انتخاب سخنگوی شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تصمیم‌گیری شود.
احتمال اضافه شدن زنان و جوانان به ترکیب شورا وجود دارد

او در پاسخ به این سوال که آیا درباره احزاب منتقد هم صحبتی شده است؟ گفت: بعد از تشکیل اولین جلسه شورا و نظر اکثریت، همه احزاب عضو شورای عالی اعلام کردند که تابع نظر اکثریت هستند. آقای خاتمی هم به نظر اکثریت اصلاح‌طلبان و جمع احترام می‌گذارند.

حجت الاسلام موسوی‌لاری در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد در آینده و تا برگزاری انتخابات نیروهایی از میان زنان و جوانان به ترکیب شورای عالی سیاست گذاری اضافه شوند؟ گفت: بله این احتمال وجود دارد. ما هم معتقدیم فقدان حضور بانوان و جوانان در شورای عالی سیاست‌گذاری یک نقص است که باید زود‌تر برطرف شود.

https://hoorkhabar.ir/631095کپی شد!
74