آغاز ورزش های صبحگاهی و عصرگاهی در پارکهای کلانشهر اهواز

هورنیوز – در این مراسم افتتاحیه، امیر آهن جان معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز ضمن خیر مقدم به ورزشکاران و اعضای شورای اسلامی شهر اهوازو تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام حسین(ع) گفت: در خصوص ورزش همگانی در شهر اهواز برنامه ریزی هایی داشته ایم که انشا ا… بتوانیم برنامه های ورزشی متنوعی برگزار نمائیم.

امیر آهن جان

وی در ادامه گفت: در سال ۹۳ مطالعه ای در محلات شهر اهواز صورت گرفت و یکی از آسیبهایی که در شهر مشخص شد کمبود ورزش های همگانی بود که در همین خصوص جلساتی با مسئولان هیئت ورزش های همگانی خوزستان برگزار نمودیم که مقرر شد ورزش های صبحگاهی و عصرگاهی را با حضور مربیان ورزشی در ۳۰ پارک برگزار نمائیم. امیدواریم به لطف خدا و با حمایت اعضاء شورای شهر در حوزه فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی به نحو احسن فعالیت کنیم. خوشبختانه زیرساختهای خوبی احیاء شده که به دنبال این هستیم که این زیرساختها را در سال ۹۵ تکمیل نمائیم.

 

هدایت ممبینی رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر اهواز با تشکر از معاونت فرهنگی شهرداری ، اعضاء شورای اسلامی شهر اهواز و مسئولین هیئت ورزش های همگانی و تربیت بدنی گفت:ورزش با روح و جسم انسان سروکار دارد. هیچ علمی در عالم طبیعت پیدا نمی شود که بتواند هم جسم  وهم روح را پرورش دهد. امروزه همه دنیا به این نتیجه رسیده اند که ورزش یکی از پایه های سلامتی است.

ممبینی در ادامه افزود: امیدواریم با همکاری شهرداری و هیئت ورزشهای همگانی اجرای ورزش های صبحگاهی و عصرگاهی را در پارک ها به خوبی شاهد باشیم و واقعا بتوانیم ورزش را به صورت علمی گسترش دهیم و این ورزش ها به صورت منظم و مرتب با تعداد کثیری از علاقمندان برگزار گردد.

eftetahiye-varzesh-sobgahi-3

مریم ابریشم کار عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز با تسلیت ایام محرم گفت: به عنوان یکی از اعضای کمیسیون ورزش شورای شهر تمام تلاشم این است که طرح ها و لوایحی در خصوص ورزشهای همگانی بدهیم که همه اقشار مردم با سن های مختلف و همه جنسیت ها به آن علاقمند باشند و از آن استفاده کنند. انشا ا… این ورزشها به طور رسمی شروعی باشد برای اینکه ما بتوانیم ورزش و سلامتی را در خانواده هایمان شروع کنیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از دست اندرکاران این برنامه ورزشی گفت:انشاا.. بتوانیم برنامه هایی را در خصوص سلامتی و ترویج فرهنگ ورزش در جامعه ایجاد کنیم.

مریم ابریشم کار

زیبا صالحپور دیگر عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز با اشاره به این جمله که عقل سالم در بدن سالم است گفت: متاسفانه زندگی ماشینی انسانها را بی حرکت کرده است و بسیاری مشکلات و بیماری ها را بوجود می آورد. فراهم کردن یک فضای مناسب برای ورزش همگانی یکی از موضوعات بسیار حائز اهمیت و نیاز همه ماست. جادارد از مسئولین ورزش و دست اندرکاران این برنامه تشکر کرد که این شرایط را برای ورزش مدون و اصولی خانواده ها فراهم می کنند.

وی افزود: من و همکارانم در شورای شهر و معاونت فرهنگی شهرداری در خدمت شهروندان بوده و تلاش می کنیم تا محیطی را فراهم کنیم که شهروندان ما بتوانند در پارکها و فضاهای مناسب ورزش کنند.همچنین به خانم ها توصیه می کنم چون کانون و محور خانواده هستند ورزش کنند و مشوق دیگران برای ورزش باشند.

%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7-%d8%b5%d8%a7%d9%84%d8%ad%d9%be%d9%88%d8%b1

در ادامه این مراسم سالمی رئیس هیئت ورزشهای همگانی خوزستان و علیشاهی معاون اداره کل ورزش و امورجوانان نیز در خصوص اهمیت ورزش مطالبی عنوان نمودند.

شایان ذکر است، به همت مدیریت امورورزش معاونت فرهنگی شهرداری اهواز و با همکاری هیئت ورزشهای همگانی و اداره کل ورزش و امورجوانان خوزستان، از امروز برنامه ورزش های صبحگاهی وعصرگاهی با حضور ۳۰ مربی ورزشی در ۳۰ پارک و بوستان شهر اهواز (ویژه آقایان و بانوان) آغاز شد.

https://hoorkhabar.ir/630731کپی شد!
521
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.