دستگیری عاملان دوئل مسلحانه اروندکنار/ جوان گتوندی قربانی اسید پاشی شد/ آتش زدن مادر با بنزین در شوش

دستگیری عاملان دوئل مسلحانه در اروندکنار

۱۹ مهرماه ۴ برادر برای انجام کارهای اداری به اداره شیلات اروند کنار رفته بودند که پس از انجام کارشان به سمت خانه از هدف گلوله های اسلحه شکاری قرار گرفتند.

۴ برادر که بیمارستان منتقل شده بودند هدف تحقیق قرار گرفتند و مشخص شد که این تیراندازی در ادامه درگیری ۲ طایفه بزرگ این منطقه صورت گرفته است که یکی از برادرها ادعا کرد مردان تیرانداز اهل طایفه ای که با آنها اختلاف داریم و آنها برای انتقام گیری به سراغ ما آمده اند.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه صبح پنج شنبه ۲۲ مهرماه ماموران موفق به شناسایی مردان تیرانداز شدند و در عملیاتی غافلگیرانه این متهمان دستگیر شدند.

 

**********

 

جوان گتوندی قربانی اسید پاشی شد

یک جوان ۲۵ ساله گتوندی هنگام مراجعه به منزل از سوی سرنشینان یکدستگاه خودروی وانت پیکان مورد حمله اسید پاشی قرار گرفت.

کبری اکبرنژاد مسئول اورژانس بیمارستان کارون گتوند گفت: این مرد جوان از ناحیه چشم، صورت ،گردن و شکم دچار جراحت شده بود که پس از اقدامات اولیه در اورژانس بیمارستان کارون گتوند، برای ادامه درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز اعزام شد.

اسماعیل عزتی پور فرمانده انتظامی شهرستان گتوند، افزود: دستگیری عوامل این اقدام در دستور کار پلیس قرار گرفته و یک تیم ویژه مامور رسیدگی به این حادثه شدند.

 

**********

 

جاده های خوزستان همچنان پرخطر؛ ۱۴ مصدوم در ۲۴ ساعت!

شهیار میرخشتی اظهار کرد: بر اثر برخورد پراید با موتور سه چرخ در ساعت ۹:۱۵ روز جمعه در محور شوش – اهواز پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: همچنین واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور باغملک اهواز در ساعت ۱۳:۵۳ روز جمعه چهار نفر مصدوم بر جای گذاشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر با پیکان در محور ایذه به روستای سراک در ساعت ۱۲:۳۰ روز جمعه، پنج نفر مصدوم شدند.

 

**********

 

کشف دو هزار قوطی مشروبات الکلی در هندیجان

ارسلان کریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هندیجان اظهار کرد: این میزان مشروبات الکلی در هنگام تخلیه چند قایق در سواحل بحرکان با هوشیاری نیروهای دریابانی کشف شد.

وی گفت: تا کنون چهار نفر در این ارتباط بازداشت شده اند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر افراد در جریان است.

 

**********

 

آتش زدن مادر با بنزین در شوش

رئیس فوریت های پزشکی ۱۱۵ شوش گفت: جوان معتاد ساکن کوی عمله تیمور این شهرستان مادر و برادر خود را با بنزین آتش زد.

رضا معمارزاده افزود: در این حادثه مادر خانواده با ۶۳ سن دچار ۱۰۰ درصد سوختگی شده و فرزند ۳۵ ساله وی نیز با ۳۰ درصد سوختگی به بیمارستان اعزام شده است.

 

**********

 

قاتل خشن در ماهشهر دستگیر شد

جلیل زبیدی فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر گفت: قاتلی که اوایل مهر ماه یک زن بندر امامی را به شکلی فجیع به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

این جنایت روز یکشنبه چهارم مهر ماه با قتل یک زن حدوداً ۳۰ ساله در منزل مسکونی خود در منطقه ۵۷ دستگاه بندر امام با ۴۶ ضربه چاقو توسط این فرد دستگیر شده رخ داده است.

 

**********

 

تکذیب حمله مسلحانه به یکی از مدیران دانشگاه خاتم الانبیاء بهبهان

روز چهارشنبه خبری در فضای مجازی مبنی بر حمله چهار فرد مسلح به منزل یکی از مدیران دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) بهبهان منتشر شد و علت این حمله اخراج چند دانشجو از این دانشگاه ذکر شده بود.

فرماندار بهبهان خبر حمله مسلحانه به یکی از مدیران دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) این شهرستان را تکذیب کرد.

 

**********

 

توقف ۷ تن چای قاچاق در آب های اروند

فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف یک فروند شناور حامل ۶ هزار و ۶۰۰ کیلو گرم چای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در آب راه اروند خبر داد.

سردار عبداله نظر پور گفت : ماموران پایگاه دریابانی آبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا یک فروند شناور لنج تجاری را که از کشورهای حوزه خلیج به مقصد گمرک آبادان در حرکت بود در  آب راه اروند شناسایی و آن را توقیف کردند.

 

**********

 

انهدام پنج باند حفار غیرمجاز در خوزستان

سرهنگ پاسدار سیدعامر موسوی اظهار کرد: یگان حفاظت خوزستان در بهمن ماه سال ۸۴ با هدف حفاظت از مواریث فرهنگی، تأسیس و راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به عملکرد شش ماهه نخست امسال، بیان کرد: کشف یک هزار و ۶۰۴ قطعه شئ از متجاوزان، انهدام پنج باند حفار غیرمجاز و دستگیری ۴۶ نفر از حفاران غیرمجاز، کشف و ضبط سه قبضه اسلحه، آلات و ادوات حفاری شامل دو دستگاه بیل مکانیکی و لودر و تعطیلی تعداد ۱۲ مورد پروژه‌های عمرانی مخرب آثار تاریخی از مهمترین اقدامات نیمه اول امسال است.

 

https://hoorkhabar.ir/630482کپی شد!
228
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

منتشر شده۱