روزهای خونین جاده های خوزستان/ جولان کالاهای قاچاق در بازار/ قصه پر غصه جاده های مرگ استان

روزهای خونین جاده های خوزستان با ۱۴ کشته و زخمی در سه روز

در سه روز گذشته نیز جاده های خوزستان طبق معمول قربانی گرفت و این بار هفت از هموطنان ما کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند. (جزئیات بیشتر)

 

بازار خوزستان در تب جولان کالاهای قاچاق می سوزد!

این روزها بازار شهر اهواز با اجناس با کیفیت و بی کیفتی از کشورهای مختلف مانند چین، ترکیه، ویتنام و… قبضه شده و این سؤال را در ذهن هر شخص ایجاد می کند که اگرمسئولان استان از جوانان حمایت می کردند آیا خوزستان باز هم در صدر بیکارترین استان های کشور بود؟ (جزئیات بیشتر)

 

در این دوره عده ای برای به دست آوردن جایگاه مسئولیتی هرکاری کردند

فرج الله خبیر در مراسم تودیع خود با بیان اینکه سال ها پیش کسی برای تصدی پستی دست به هرکاری نمی زد، افزود: در سه سال گذشته فشار زیادی بر ما بود و افراد مختلف سعی می کردند به هر ترتیب مسئولیت بگیرند. (جزئیات بیشتر)

 

نیت کرده ام که تمامی مدال های خود را به خانواده های شهدای مدافع حرم اهدا کنم

ورزشکار خوزستانی گفت: من نیت کرده ام که تمامی مدال های خود را به خانواده های شهدای مدافع حرم اهدا کنم، زیرا این شهدا به معنی واقعی کلمه درحال دفاع از انقلاب و آرمانهای ما هستند. (جزئیات بیشتر)

 

حتی در زمان رژیم پهلوی هم چنین قراردادی بسته نشده/ این قرارداد براساس الگوی IPC نیست

۱۳ مهرماه امسال علیرغم مخالفت های پیش آمده در کشور، نخستین قرارداد نفتی با الگوی جدید میان شرکت های ایرانی با محوریت توسعه میدان مشترک یاران امضاء شد و اواکنش برخی را به همراه داشت. (جزئیات بیشتر)

 

قصه پر غصه جاده های مرگ استان و مسئولانی که همچنان در خواب هستند!

انتظار می رود وزارت راه و شهرسازی و به تبع آن اداره کل استان خوزستان در فرصت باقی مانده چاره ای برای این امر بیندیشند که با بررسی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در چند سال گذشته نمی توان وجود دغدغه جدی را در این خصوص دریافت! (جزئیات بیشتر)

 

برگزاری مراسم بین الحرمین و همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز با مساجد قابل تقدیر است

آیت الله کعبی حضور معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز در اجرای مراسم های مذهبی را قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز با بسیج، مساجد، هیأت امنای محله های اهواز قابل تشکر و قدردانی است. (جزئیات بیشتر)

 

https://hoorkhabar.ir/629459کپی شد!
55
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.