تشکر شهردار اهواز از برگزار کنندگان بین الحرمین

هورنیوز – مراسم بین الحرمین ناشی از بارگاه ملکوتی و عشق بی نهایت مردم به آقا ابا عبدالله الحسین است.

سید خلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز ضمن تشکر و تقدیر از همه ی برگزار کنندگان مراسم بین الحرمین و همچنین دوست داران آقا اباعبدالله الحسین (ع)  که شرایطی را برای حضور همه ی اقشار در این مراسم را فراهم کردندعنوان کرد: من خودم را مکلف می دانم در قبال این جمعیت عزادار حسینی و علاقه مند به مراسم بین الحرمین سال آینده با مشارکت مردم  مراسمی بهتر و پر شکوه تر  برگزار کنیم، امید می رود خیرین و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) حضور بیشتری نسبت به امسال داشته باشند.

وی به لزوم ترویج فرهنگی عاشورایی میان مسلمانان  غیرمسلمانان تاکید گرد و خاطر اظهار کرد: فرهنگ عاشورایی جای خود را خواهد گرفت. این مراسم به عنوان یک نماد واقعه ی کربلایی در منطقه ی اهواز با حضور و مشارکت مردم اجرا شده و یاد ائمه ی اطهار و بیعت امام حسین در دل ها زنده می شود.

شهردار اهواز افزود: هر مسلمان و شیعه ای از بیان عظمت امام سوم زبانش قاصر است. امام حسین نیز  در ذهن محبین اهل بیت شخصی دارای ویژگی های ایثار، از خودگذشتگی، مقاومت، صبر، استقامت و شهادت  حک شده است و باید درس های بزرگی  را از ایشان بیاموزیم.

وی در پایان از درک مردم نسبت به واقعه عاشورا گفت: مردم تمام واقعه ی کربلا را با تمام وجود درک کنند؛ همیشه عاشقان حسینی باقی بمانند. هیچ کس نمیتواند واقعه ی عاشورا را آنگونه که بود توصیف کند و همیشه عطشی در این میان باقی می ماند. مراسم عزاداری آقا اباعبدالله الحسین در روز عاشورا باعث می شود راه امام حسین و اصحابش زنده بماند.

https://hoorkhabar.ir/629304کپی شد!
162