آمادگی شهرداری شادگان برای پاکسازی معابر در روز دهم محرم

حسن مزبانی پور در گفتگو با هورنیوز ؛ ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ویاران یاوفایش اظهار کرد: مجموعه شهرداری شادگان  همزمان با این ایام و همگام با عزاداران حسینی نیروهای خدماتی و اجرایی خود را برای خدمت رسانی به مردم آماده کرده است.

وی بیان کرد: شهرداری شادگان تلاش خود را جهت همکاری هرچه بیشتر با مساجد، هیئات عزاداری و سینه زنی به کار می بندد تا محرم و صفر امسال هرچه باشکوه تر برگزار گردد.

شهردار شادگان به اقدامات انجام شده در حین برگزاری دسته عزاداری در سطح شهر اشاره کرد و افزود: شهرداری این شهر آمادگی کاملی برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم در زمان برگزاری دسته های عزاداری دارد.

وی ادامه داد: نظافت و شست‌وشو ی معابردر سطح شهر توسط آتش نشانی در دستور کار قرار دارد.

مزبانی پور  با بیان این که نیرو های خدماتی همواره و بخصوص در این ایام بیش از پیش مشغول پاکسازی و نظافت سطح شهر می باشند، گفت: پاکیزه نگه داشتن شهر بدون همراهی و همکاری مردم امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: شهرداری شادگان در این ایام ضمن جمع‌آوری زباله‌های سطح شهر، کیسه زباله‌های مورد نیاز شهروندان بین مساجد، حسینیه ها و تکایایی که در مسیر عزادارن است ، تقسیم شده است.

شهردار شادگان خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به عزاداران حسینی افتخار بزرگی است که امسال با بسیج کردن کلیه نیروهای خدمات شهری آمادگی بیشتر نسبت به سال‌های قبل به عنوان خادمین اباعبدالله الحسین(ع) انجام خواهیم داد.

مزبانی پور درپایان از شهروندان شادگانی خواست تا مثل همیشه درحفظ نظافت و پاکی شهر بخصوص در این ایام همکاری لازم را با نیروهای خدماتی شهرداری داشته باشند.

https://hoorkhabar.ir/629151کپی شد!
67