نتایج نمایندگان خوزستان در لیگ دسته یک تکواندو نونهالان کشور

هورنیوز – رقابت‌های هفته‌های هفتم و هشتم لیگ دسته یک تکواندو نونهالان کشور “جام شکوفه‌های تکواندو”، جمعه (۱۶ مهرماه) با حضور ۲۵۶ تکواندوکار در قالب ۱۲ تیم، به میزبانی خانه تکواندو تهران برگزار شد.

 

در مسابقات هفته هفتم، تیم هیات تکواندو خرمشهر رو در روی تیم هیات تکواندو شمال‌شرق تهران قرار گرفت که در پایان با نتیجه ۶ بر ۴ از سد این تیم گذشت. در دیگر دیدار این هفته هم تیم هیات تکواندو خوزستان با نتیجه ۶ بر ۴ از تیم منتظران حضرت مهدی‌ (عج) شکست خورد.

 

در ادامه، مبارزات هفته هشتم نیز به انجام رسید که تیم هیات تکواندو خرمشهر برابر تیم منتظران حضرت مهدی ‌(عج) ۶ بر ۴ مغلوب شد و تیم هیات خوزستان با نتیجه قاطع ۹ بر یک مقابل تیم هیات تکواندو شهرستان دورود به برتری دست یافت.

 

تا پایان رقابت‌های هفته هشتم، تیم‌های هیات تکواندو خرمشهر و هیات تکواندو خوزستان به ترتیب با ۸ و ۷ امتیاز، رده‌های نهم و دهم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند.

 

تیم‌های یاری، شرکت سرامیک اردکان و منتظران حضرت مهدی ‌(عج) نیز در مکان‌های اول تا سوم جای گرفته‌اند.

 

دو هفته بعدی رقابت‌ها نیز ششم آبان‌ماه به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

 

در خصوص مسابقات هفته‌های هفتم و هشتم، نادر گیوکی، سرمربی تیم هیات خرمشهر در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خوزستان، اظهار کرد: سه تن از ورزشکاران ما در این هفته به شدت دچار سرماخوردگی شده بودند به گونه‌ای که نفس‌شان در نمی‎آمد، از طرفی نیز داوری‌ها بسیار ضعیف بود و به نظر من داوران تهران تا چشم‌شان به تیم‌های شهرستانی می‌افتد به راحتی سر آن‌ها را می‌برند.

 

وی ادامه داد: تمام این مسایل باعث شد که بازی مقابل منتظران را واگذار کنیم. در چند صحنه دیده می‌شد که مربیان برای داوران تعیین تکلیف می‎کردند که فیلم آن را هم گرفته‌ایم و داریم.

 

سرمربی تیم هیات خرمشهر در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به وضعیت تیمش، خاطرنشان‌کرد: خوشبختانه مدتی است “شرکت رنگ‌سازی روناس” اسپانسری تیم ما را بر عهده گرفته و قرار شده است تا در ادامه رقابت‌های لیگ ما را به لحاظ تامین البسه و ساک ورزشی مورد حمایت قرار دهد.

 

وی افزود: همچنین قرار شده است که چندی دیگر در پیکارهای لیگ برتر خوزستان با نام همین شرکت در رقابت‌ها حاضر شویم. در استان خوزستان و در رشته‌ای مثل تکواندو ‌آوردن اسپانسر از بیرون واقعا کار سختی است که خوشبختانه توانستیم آن را انجام دهیم.

 

همچنین، شاهین باویان، سرمربی تیم هیات تکواندو خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خوزستان، قضاوت بد داوران را یکی از علل مهم شکست برابر تیم منتظران مهدی (عج) دانست و افزود: در این بازی در شرایطی که تیم منتظران تیم دوم جدول بود و ما نیز یک وزن خالی داشتیم، با ناداوری محض ۶ بر ۴ نتیجه را واگذار کردیم.

 

وی بیان کرد: حتی در سالن مسابقات با رییس کمیته داوران فدراسیون صحبت کردم که او نیز حق را به من داد ولی در توجیه این موضوع گفت که باید و مجبوریم که از داوران بی‌تجربه هم استفاده کنیم.

 

سرمربی تیم هیات تکواندو خوزستان خاطرنشان‌کرد: متاسفانه تاوان این بی‌تجربگی داوران را ما که در هر سفر باید بیش از چهار میلیون تومان هزینه کنیم، پس می‌دهیم. خود ناظر بازی و مسوولان داوری هم می‌دانند که سطح داوری‌ها پایین است ولی با وجود این باز هم به گفته خودشان مجبورند که از آن‌ها استفاده کنند.

 

https://hoorkhabar.ir/628844کپی شد!
40