۶ کشته در حادثه رانندگی/ قتل به خاطر سرقت پرتقال!/ دستگیری قاتل کودک ۱۲ ساله

۶ کشته و زخمی در حادثه کارخانه سیمان

حادثه در کارخانه سیمان بهبهان سه کشته و سه زخمی برجای گذاشت.

ریزش داربست با قالب های بتنی در کارخانه سیمان بهبهان سبب کشته و زخمی شدن ۶ تن شد.

در این حادثه ۲ کارگر در دم جان باخته و یک کارگر دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

 

**********

 

مراجعه ۸۹۶ نفر با مشکل تنفسی به بیمارستان های خوزستان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان  گفت: به دنبال وقوع گرد و غبار در چند روز گذشته ، ۸۹۶ نفر با مشکل تنفسی به بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این استان مراجعه کردند.

شهیار میرخشتی اظهار کرد:  روز شنبه هفته جاری  ۴۴۶ نفر از مردم خوزستان به بیمارستان های تابعه این دانشگاه مراجعه کردند که از این تعداد ۳۸ نفر بستری شدند.

وی افزود: همچنین در روز جمعه ۴۵۰ نفر در استان به این بیمارستانها مراجعه کرده که از این تعداد ۴۱ نفر در بیمارستان بستری و بقیه افراد تحت مداوای سرپایی قرار گرفته و با حال مساعد از بیمارستان مرخص شدند.

 

**********

 

کشف یک و نیم کیلو طلای غیر استاندارد

مدیرکل استاندارد  و تحقیقات صنعتی خوزستان گفت: این  میزان طلا  در بازرسی دوره ای کارشناسان این اداره کل از مراکز عرضه این محصول در استان کشف و ضبط شده است.

رضا دهدشتی زاده افزود : این مقدار طلا به  علت نداشن کد و استاندارد  توقیف و تحویل مقامات قضایی شد.

 

**********

 

۶ کشته در حادثه رانندگی در خوزستان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان از کشته شدن ۶ نفر در حادثه رانندگی درمحورهای امیدیه – آغاجاری و سرتیوک از روستاهای هفتکل خبرداد.

رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه حال سه نفر از مجروحان حادثه جاده امیدیه – آغاجاری وخیم است تصریح کرد: دلیل این تصادف توجه نداشتن به جلو از طرف پژو پارس و تجاوز به چپ از طرف ۲۰۶ بوده است.

شهیار میرخشتی ، روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان، گفت: تصادف بین سه دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، پژو پارس و موتورسیکلت در محور امیدیه – آغاجاری در ساعت ۲۰:۵۴، چهار کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: همچنین بر اثر تصادف بین دو دستگاه خودروی پژو و پراید در مسیر روستای سرتیوک هفتگل در ساعت ۱۴:۳۰ ، ۲ نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند.

 

**********

 

قتل به خاطر سرقت پرتقال در دزفول!

اعضای خانواده مقتول در اظهارات خود عنوان داشتند که چند شب پیش از وقوع جنایت نیز ، سارقان اقدام به سرقت مقداری زیادی از محصولات مرکبات باغ کرده بودند و به همین علت مقتول تصمیم به مراقبت از باغ خود گرفت تا مانع از سرقت مابقی میوه های داخل باغ شود. در ساعت ۲۱  با اطلاع از حضور سارقین در داخل باغ با آنها درگیر شد و بر خلاف انتظاری که مبنی بر فرار سارقان از محل وجود داشت ، آنها با مقتول درگیر و با شلیک گلوله او را به قتل رساندند.

کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دزفول در پرونده ای جداگانه با موضوع “سرقت مسلحانه” موفق به شناسایی و دستگیری دو سارق مسلح به نام های علی و حمید  هر دو نفر حدودا ۲۱ ساله  شده و در بازرسی از مخفیگاه آنها نیز یک قبضه اسلحه کمری کشف و توقیف شد.

با توجه به احتمال ارتکاب جنایت خونین روستای بن جعفر با سلاح کشف شده از این سارقان ، سلاح مورد بررسی قرار گرفت و کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که مقتول پرونده جنایت روستای بن جعفر (محمدعلی) توسط همین سلاح کشف شده از سارقان به قتل رسیده است.

 

**********

 

جلوگیری از انفجار گاز در اهواز

مقصود حق شناس اظهار کرد: ساعت ۱۵:۱۰ روز گذشته (۱۱ مهرماه) در تماس شهروندان مبنی بر استنشاق و نشت شدید گاز در یک مجتمع مسکونی، آتش نشانان به محل اعلام شده، اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به محض ورود با بوی شدید گاز مواجه شدند که بلافاصله با بستن شیر اصلی گاز و قطع برق مجتمع و باز کردن پنجره‌ها با رعایت احتیاط به کنترل وضعیت موجود پرداختند و اقدام به تخلیه ایمن ساکنین کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته از سوی آتش‌نشانان اهواز، از بروز یک حادثه بزرگ جلوگیری به عمل آمد.

 

**********

 

دستگیری قاتل کودک ۱۲ ساله در شوش

رسم نادرست تیراندازی در مجلس عروسی چهارشنبه شب گذشته در روستای خلف مسلم بخش مرکزی شهرستان شوش در شمال خوزستان به مرگ یک کودک ۱۲ ساله منجر شد.

این کودک که از پشت بام شاهد مجلس عروسی بود به دلیل شلیک تیرهوایی مصدوم شده و به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل گردید اما اقدامات پزشکی انجام شده بر روی این کودک که مورد اصابت گلوله تفنگ کلانشینکف قرار گرفته بود موثر واقع نشد و در بیمارستان جان باخت.

عامل این تیراندازی منجر به قتل که جوانی حدودا ۲۲ ساله می باشد روز جمعه توسط پلیس آگاهی پاسگاه حسین آباد شوش دستگیر شد.

 

**********

 

۱۱ کشته و زخمی حاصل تصادفی در جاده‌ ایذه

تصادف مرگبار در یکی از مسیرهای شهرستان ایذه رخ داد که متاسفانه ۲ تن از هموطنان جان خود را از دست دادند و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

حمدالله قاسمی به علت حادثه اشاره کرد و گفت: انحراف به چپ پژو پارس سبب شد که این خودرو به یک پژوی دیگر برخورد کرد که همین موجب حادثه دردناک شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ایذه افزود: در این حادثه که عصر امروز اتفاق افتاد ۲ نفر کشته شدند و یک نفر دیگر از این‌ها به سبب وخیم بودن حال او به اهواز اعزام شدند، البته ۸ نفر دیگر در این تصادف مصدوم شدند که در بیمارستان شهرستان ایذه بستری هستند.

 

**********

 

شمال خوزستان هفت بار لرزید

از ابتدای صبح روز جمعه تا شامگاه، بیش از هفت زمین‌لرزه در شمال استان خوزستان اتفاق افتاده و نگرانی گسترده‌ای برای مردم این مناطق را ایجاد کرده است.

بزرگ‌ترین این زمین‌لرزه‌ها، زلزله‌ای ۴٫۳ درجه‌ای در مقیاس ریشتر امواج درونی زمین و در موقعیت ۲٫۴۷ شمالی و ۴۸٫۹۴ شرقی و در عمق ۸ کیلومتری آن بوده و عصر جمعه در شهر سالند از توابع شهرستان دزفول، اتفاق افتاده است.

پس از آنان نیز، سه زلزله به‌بزرگی ۳٫۷ ریشتر، ۳٫۱ ریشتر و ۲٫۶ ریشتر  در منطقه سالند از توابع شهرستان دزفول اتفاق افتاده و مناطق کوهستانی شمال خوزستان را، لرزانده است.

https://hoorkhabar.ir/628099کپی شد!
45
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.