همکاری یک میلیون دانش آموز خوزستانی در سرشماری

هورنیوز – محمد تقی زاده با اشاره به نقش دانش آموزان و فرهنگیان در اطلاع رسانی به خانواده ها در مورد اهمیت سرشماری اینترنتی گفت: در سطح مدارس خوزستان، اهمیت ثبت نام خانوارها در سرشماری و شرکت در سرشماری اینترنتی به دانش آموزان در حال اطلاع رسانی و آموزش است.

وی در ادامه افزود: مدیران مدارس با جمع آوری کدهای رهگیری اولیا و ارایه آنها به سازمان مدیریت و برنامه ریزی می توانند برای مدرسه خود سرانه اختصاصی جذب کنند.

تقی زاده سرشماری را یکی از مهمترین طرح های آماری کشور دانست و اظهار کرد: این آمارها مبنای اصلی محاسبات نظام برنامه ریزی و تصمیم سازی به شمار می آید.با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این خصوص، آموزش و پرورش خوزستان نیز با اجرای طرح « همیار سرشماری » سعی در بالا بردن مشارکت دانش آموزان و اولیای آنها دارد.

وی در مورد این طرح توضیح داد: در قالب این طرح، ضمن ایجاد بستر مناسب برای شرکت خانواده ها در سرشماری و توجیه اولیا، مسابقات نقاشی و عکاسی با موضوع «سرشماری در سرزمین من» از تاریخ سوم مهر تا بیست و پنجم آبان برگزار، و ۱۰ اثر برتر انتخاب و به ستاد سرشماری ارسال، و از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی به بهترین آثار جوایزی تعلق می گیرد.

https://hoorkhabar.ir/627985کپی شد!
98