میراث فرهنگی استان، میراث دار مشکلات بی شمار/ ایجاد ۲۱ هزار شغل جدید در خوزستان/ راهکار رفع شوری آب

میراث فرهنگی استان، میراث دار مشکلات بی شمار

 به گفته کارشناسان و صاحبنظران عمده فعالیت میراث فرهنگی استان خوزستان به برگزاری جُنگ شادی، جشنواره اقوام با کیفیتی نه چندان مطلوب، برنامه های شهرگردی و … معطوف می شود که همگی تا رسیدن به نقطه مطلوب بسیار فاصله دارند. (جزئیات بیشتر)

 

*********

 

۲۱ هزار شغل جدید در خوزستان ایجاد می شود

در برنامه ریزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ۲۱ هزار شغل جدید مستقیم و غیر مستقیم طی چهار سال آینده از سوی این ستاد در خوزستان ایجاد می شود. (جزئیات بیشتر)

 

*********

 

جزئیات حذف یارانه خانوارهای پردرآمد

 با ابلاغ آئین نامه اجرایی تبصره ۱۴ قانون بودجه سال جاری توسط معاون اول رئیس جمهور ، حذف یارانه نقدی سرپرستان خانوار با درآمد سالانه حداقل ۳۵ میلیون تومان رسما کلید خورد. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

کشف ۳۰ قبضه اسلحه شکاری در اندیمشک

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: ۳۰ قبضه اسلحه شکاری از یک قاچاقچی کشف و ضبط شد. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

کنوکارپوس متهم اصلی/ نمی توانیم بگوییم دیگر اتفاقی رخ نمی دهد!

 وزیر بهداشت در واکنش به تنگی نفس مردم پس از باران ها پاییزی گفت:  ما علت این پدیده را پیدا کرده‌ایم و کاملا مشخص است؛ علت پوشش گیاهی است که در دو دهه گذشته در خوزستان ایجاد شده است. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

درگیری در مسجدسلیمان یک کشته برجای گذاشت

 فرماندار مسجدسلیمان گفت: تعدادی از اهالی روستای عنبربا پیمانکار و کارگرانی که در یک طرح در این روستا مشغول به کار هستند درگیر شدند که در این درگیری فردی به نام ایمان – ک کشته شد. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

کشف ۹۲ درصدی جرایم اینترنتی نشان از اشرافیت نیروی انتظامی استان دارد

 فرمانده نیروی انتظامی خوزستان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: کشف ۹۲درصدی جرایم به وقوع پیوسته در فضای مجازی از دیگر دستاوردهای پلیس است که نشان از اشراف کامل نیروها بر این بخش است. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

ارائه راهکار جهت رفع شوری آب خوزستان

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: احداث سد در پایین دست و علاج سد گتوند راهکاری برای رفع شوری آب در این استان است. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

خوزستان بهشت سرمایه گذاری است، اگر مسئولان سنگ اندازی نکنند

متاسفانه سنگ اندازی های برخی مسئولین برای پذیرش سرمایه گذاران بخش خصوصی در بخش های مختلف، باعث شده تا استان خوزستان با وجود این حجم از ظرفیت ها، هنوز هم به دنبال جذب سرمایه باشد. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی دزفول

 ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی آموزشی درمانی یازهرا دزفول با مشارکت بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان در آیینی عصر پنجشنبه آغاز شد. (جزئیات بیشتر)

https://hoorkhabar.ir/627315کپی شد!
99
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.