ورزشکاران خوزستانی ادامه دهنده راه قهرمانان دفاع مقدس هستند/ بخش قهرمانی امکانات ویژه ای نیاز دارد

به گزارش هورنیوز ؛ روز گذشته (چهارشنبه) آئین تجلیل از ورزشکاران المپیکی، پارالمپیکی و قهرمانان جهانی و آسیایی با حضور استاندار خوزستان در اهواز برگزار شد.

 

ورزشکاران خوزستانی ادامه دهنده راه قهرمانان دفاع مقدس هستند

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این مراسم گفت: در دوران دفاع مقدس، عرصه دلاوری ها، قهرمانی ها و شجاعت ها به ظهور و بروز رسید و امروز نیز در میادین بین المللی، فرزندان آنان در عرصه های ورزشی، راه آنها را ادامه داده اند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را برافراشته اند.

وی افزود: در زمان ها و مکانهای مختلف هر شخصی وظیفه ای برای افتخار آفرینی برگردنش بوده و باعث افتخار برای کشور شده است.

 

بخش قهرمانی امکانات ویژه ای نیاز دارد

در ادامه این مراسم فرج الله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان ضمن قدردانی از زحمات اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیات های ورزشی، اظهار کرد: تفاوت شما به دیگر ورزشکارانی که موفق به کسب مدال نمی شوند، این است که شما دارای استعداد درونی و تلاش جدی علیرغم مشکلات فراوان هستید.

وی افزود: بخش همگانی حوزه ورزش اهمیت بالایی دارد که متاسفانه در این زمینه نیز با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم، اگر ورزش همگانی رشد کند، کمتر شاهد بیماری ها خواهیم بود.

معاون استاندار خوزستان عنوان کرد: بخش قهرمانی شامل کسانی است که استعداد ویژه ای دارند پس باید امکانات ویژه نیز برای آنها در نظر گرفته شود.

خبیر با اشاره به ماده ۵۳ قانون عنوان کرد: امیدواریم با کمک این ماده، انگیزه لازم در حوزه ورزش و جوانان برای مربیان و هیات های ورزشی فراهم شود تا ورزشکاران بتوانند بیشتر افتخار آفرینی نمایند.

 

افزایش مدال ها در المپیک ریو

همچنین در بخش دیگری از ایم مراسم، فرامرز کیانی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: تلاش کردیم که هر ۳ ماه در راستای رشد قهرمانی طی مراسمی از قهرمانان استان در هر سطحی از مقام آوری تقدیر کنیم و از سال ۹۲ از سوی استانداری و به ویژه معاونت سیاسی اجتماعی استانداری با برنامه‌ریزی‌های مستمر در کسب مدال‌های کشوری رشد مطلوبی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در المپیک ریو نسبت به المپیک لندن شاهد افزایش مدال بودیم، عنوان کرد: قهرمانان شهرستانی با همت تمام تلاش کردند و ما در حد توان به این ورزشکاران خدمت ارائه داده‌ایم و با شرایط رفاهی نامطلوب کنونی این موفقیت‌ها را به‌دست آورده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به ماده ۵۳ قانون الحاقی اذعان داشت: دریافت این اعتبارات از دستگاه‌های استانی می‌تواند نقطه عطفی موثری در ورزش استان و حتی کشور باشد، لذا مدیران استانی می‌توانند با سهیم بودن در اجرای این وظیفه اجتماعی کیفیت ورزش استان در بعد ورزش همگانی و قهرمانی و امور جوانان متحول سازند.

https://hoorkhabar.ir/627083کپی شد!
99
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.