مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش هورنیوز از پایگاه اطلاع رسانی شرکت حفاری شمال: به مناسبت هفته دفاع مقدس روز گذشته (دوشنبه ۹۵/۷/۵)جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور در پایگاه اهواز سخنرانی کرد.

درابتدای این مراسم مدیر مناطق پشتیبانی جنوب ضمن خوش آمدگویی به سرداراحمدخادم سیدالشهدا و هیات همراه ایشان خاطراتی از همجواری با سردار در جبهه های نبرد را بیان کرد و از خدمات ارزنده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور تقدیر و تشکر کرد و همچنین یاد و خاطره عملیات ثامن الائمه را که منجر به شکست حصر آبادان شد و سالگرد شهادت فرماندهان شهید سرداران فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان آرا را گرامی داشت.

_dsc5214

سپس سردار احمد خادم سیدالشهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و اینکه آرامش و آسایش و امنیت امروز کشورمان مرهون جانبازی و ایثارگری های دیروز شهدای ماست، با اشاره به جانفشانی های شهدای مظلوم مدافع حرم اهل بیت افزود: اگر شهدای ما نبودند معلوم نبود که تکفیری ها در کشور چه کارهایی انجام میدادند. اگر اینها در سوریه و عراق نمی جنگیدند امروز رزمندگان ما باید در مرزهای آبادان و خرمشهر با آن ها به مقابله برمی خواستند. فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با تاکید بر اینکه شهدا سازندگان بهشت بر روی زمین هستند تصریح کرد آنها ریب، دلهره، دودلی و اضطراب را از ما دور کردند.

_dsc5218

در این مراسم حجت الاسلام شیخ دانیال ساری پور و حجت الاسلام شیخ یحیی سعدی نیز حضورداشتند که نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حاج آقا ساری پور برگزار شد.

_dsc5209

https://hoorkhabar.ir/626703کپی شد!
430