برگزاری طرح اوقات فراغت فرزندان کارکنان سازمان آب و برق

هورنیوز – “فروغ ادهمی” با اعلام این خبر گفت: امسال با هدف سهولت همکاران در ثبت نام این طرح، برای نخستین بار ثبت نام به صورت الکترونیکی و غیرحضوری از طریق سامانه خدمات الکترونیک انجام شد.

وی افزود: در این طرح تعداد ۲۲۶ نفر در دو بخش پسران و دختران در هشت رشته ورزشی شامل آموزش بسکتبال، والیبال، پینگ پنگ، تیراندازی، شنا، فوتسال، مدرسه فوتبال و شطرنج شرکت کردند.

مدیر خدمات عمومی سازمان آب و برق خوزستان تصریح کرد: در اوقات فراغت امسال همچنین برای نخستین بار در قالب طرحی با عنوان “پیکرسنجی” از شرکت کنندگان آزمون استعدادیابی به عمل آمد.

ادهمی با اشاره به بکارگیری مربیان مجرب در طرح تابستانه امسال ادامه داد: فرزندان همکاران در رشته های متنوع ورزشی متناسب با سن ثبت نام شده به مدت دو ماه آموزش دیده و از امکاناتی همچون وسیله ایاب و ذهاب، تهیه لباس ورزشی، لوازم کمک آموزشی، صدور کارت بیمه ورزشی، آمبولانس همراه با کادر پزشکی مجرب و تغذیه روزانه بهره مند شدند.

طرح تابستانه اوقات فراغت فرزندان کارکنان سازمان آب و برق خوزستان در سال ۹۵، با نظارت مدیریت خدمات عمومی و توسط شرکت خدمات رفاهی ساب خوزستان به عنوان بهره بردار برگزار شد.

https://hoorkhabar.ir/626486کپی شد!
44