سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شادگان به نحو مطلوب اجرا شود

به گزارش هورنیوز ؛ بهروز فرج اللهی صبح دوشنبه در جمع ستاد اجرای طرح ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن، تبلیغات را جزئی مهم از این سرشماری برای حضور افراد دانست و اظهار کرد: باید مردم در جهت گزارش دهی صحیح و موارد امنیتی توجیه شوند تا بتوانند به خوبی با مأموران ما همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه روش سرشماری در شهرستان‌شادگان به دو صورت انجام می‌شود گفت: روش خود تکمیلی و ثبت اطلاعات توسط خانوار بوسیله اینترنت در سرشماری از ۳ تا ۲۴ مهر امسال با مراجعه یکی از اعضای خانواده به سامانه اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن به آدرس www.srshomari95.1r  و تکمیل فرم خانوار اجرا می‌شود.

فرماندار شادگان به روش دوم که مصاحبه‌ای است پرداخت و افزود: مصاحبه حضوری ماموران سرشماری با استفاده از تبلت از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان اجرا می‌شود و طی آن اطلاعات مورد خانوارها جمع‌آوری و در تبلت همراه ماموران آمارگیر ذخیره سازی می‌شود.

وی با بیان اینکه آمار جمعیت و وضعیت مناطق مختلف در برنامه‌ریزی مهم و موثر است افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها در اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن مشارکت حداکثری داشته باشند تا اجرای این طرح به نحو مطلوب و با کیفیت بالا اجرا شود.

فرج اللهی درپایان با تاکید بر بهره جستن از ظرفیت همه دستگاه برای تکمیل فرم سرشماری خاطر نشان کرد: برای این مهم به تمام دستگاه‌ها و نهادها ابلاغ شده در راستای تسریع اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن مشارکت همه جانبه داشته باشند.

https://hoorkhabar.ir/626395کپی شد!
59