شرکت ها به بخشنامه استاندار عمل کنند/ دستگاه ها از یک درصد بودجه خود بهره لازم را ببرند

به گزارش هورنیوز ؛ نشست بررسی کمک به زیرساخت های وزیر و جوانان، روز گذشته در استانداری خوزستان برگزار شد.

 

شرکت ها به بخشنامه استاندار عمل کنند

فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در این نشست اظهار کرد: براساس ماده ۵۳، دستگاه ها می توانند یک درصد از اعتبار خود را صرف امور ورزش و جوانان کنند که این یک درصد نیز به ۳۰ درصد برای آموزش و پرورش، ۳۰ درصد برای ورزش و جوانان و ۴۰ درصد برای کارهای ورزشی و جاری تقسیم شده است.

وی افزود: در گفتگوهایی که با استاندار داشتیم، ایشان طی بخشنامه ای به دستگاه ها اعلام کردند که ۴۰ درصد از این یک درصد بودجه را برای ورزش پرسنل و ۶۰ درصد باقی مانده را برای گسترش ورزش همگانی و کمک به هیات های ورزشی به اداره کل ورزش و جوانان اختصاص دهند.

%da%a9%db%8c%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%b2%d8%a7%d9%873

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: این بخشنامه استاندار باعث می شود که استانهای دیگر نیز این کار را انجام دهند و در نهایت باعث رشد ورزش در ادارات سراسر کشور خواهد شد.

کیانی زاده در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان دستگاه ها و شرکت های استان به این بخشنامه استاندار عمل کنند تا علاوه بر سهمی که در اختیار اداره کل قرار می گیرد با کمک سهم دستگاه ها، در جهت تامین سلامت مردم در بخش همگانی و قهرمانی هزینه کنیم.

 

دستگاه ها از یک درصد بودجه خود بهره لازم را ببرند

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این نشست عنوان کرد: دستگاه های اجرایی مجاز هستند تا یک درصد از بودجه های کل جاری و عمرانی خود را صرف کمک به زیرساخت ها و اماکن ورزشی کنند.

وی با بیان اینکه طی بخشنامه ای به دستگاه ها اعلام کردیم که از این یک درصد بهره لازم را ببرند، افزود: ۳۰ درصد از این یک درصد سهم خود دستگاه ها، ۴۰ درصد از آن سهم آموزش و پرورش و ۳۰ درصد باقی نیز سهم ورزش و جوانان خواهد بود.

شریعتی تاکید کرد: دستگاه های ذیربط، ۴۰ درصد از این یک درصد را صرف گسترش ورزش میان پرسنل خود نمایند و ۶۰ درصد باقی مانده را برای گسترش رزش همگانی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دهند.

۳۵۰۹۶

استاندار خوزستان گفت: اداره کل ورزش و جوانان نیز باید سهم خود را در اختیار هیات ها و رشته های قهرمانی قرار دهد تا ورزشکاران با دغدغه کمتری در مسابقات حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه باید برای سلامت روح و جسم جوانان مان دست به کار شویم، خاطرنشان کرد: به تمام دستگاه ها تاکید می کنم که از این یک درصد استفاده کنند و از آن بهره کافی را ببرند.

 

https://hoorkhabar.ir/626128کپی شد!
72
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.