رضایتمندی شهروندان از عملکرد مدیریت سازمان آرامستان ها مایه مباهات و خرسندی است + تصاویر

هورنیوز – غلامرضا شریعتی در بازدید از سازمان آرامستان های شهرداری اهواز با تقدیر از عملکرد مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز ییان داشت: ساماندهی سایت اداری و روان سازی امور تشییع و تدفین اموات و تکریم بازماندگان آنان در سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر جای تقدیر و تشکر دارد.

مراسم غبار روبی از مزار شهدا عصر پنجشنبه همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور استاندار خوزستان و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولان استان برگزار شد.

مراسم غبار روبی از مزار شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان عصر پنجشنبه در دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، جمعی از فرماندهان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و مسئولان استان در بهشت شهدای اهواز برگزار شد.

%d8%a2%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86

در این مراسم استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استان با حضور بر مزار شهدا به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ادای احترام کردند.

همزمان با این مراسم نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی توسط سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر اهواز  از عکس ها و ادوات جنگی دوران دفاع مقدس در ورودی بهشت شهدای اهواز برپا شده بود که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

photo_2016-09-24_19-08-03

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم  به همراه مهندس ارزانی بیرگانی فرماندار شهرستان اهواز با حضور در سایت اداری سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر اهواز از اقدامات مدیرعامل و مجموعه سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر اهواز تقدیر و تشکر کرد.

استاندارخوزستان همجنین  در بازدید از سازمان آرامستان های شهرداری اهواز با تقدیر از عملکرد مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز بیان داشت: ساماندهی سایت اداری و روان سازی امور تشییع و تدفین اموات و  تکریم بازماندگان آنان در سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان اضافه کرد: همچنین مطلع شدم در بهشت آباد اهواز قطعاتی ویژه برای شهدای مدافع حرم ، والدین شهدا؛ سرداران ،جانبازان و هنرمندان و ورزشکاران احداث و سامان داده شده است که این اقدام جای تقدیر و سپاسگزاری از مدیریت سازمان آرامستان ها را دارد.

%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%a7%d8%b2

شریعتی گفت: رضایتمندی و خشنودی کارکنان و شهروندان از مدیریت سازمان آرامستان های شهرداری اهواز ناشی از تحرک و پوپایی مدیریت جوان این سازمان و مایه مباهات است.

استاندار خوزستان با اظهار امیدواری نسبت به تداوم این اقدامات مثبت در سازمان آرامستان های شهرداری اهواز گفت: امیدواریم مجموعه این اقدامات رضایتمندی شهروندان به خصوص خانواده معظم شهدا را بدنبال داشته باشد.

شریعتی  ادامه داد: معیار و ملاک ما برای ارزیابی مدیران شهرداری رضایت مندی شهروندان است که بحمدلله این مهم در سازمان آرامستان های شهرداری اهواز محقق شده است.

%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d9%86

استاندار خوزستان یادآورشد: باید فضای اداری سازمان آرامستان های شهرداری اهواز به گونه ای باشد که موحبات کاهش آلام بازماندگان و انجام امور اداری آنان در کمترین زمان صورت گیرد.

هفته دفاع مقدس از روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه با رژه حماسی نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان آغاز و تا روز چهارشنبه هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت.

https://hoorkhabar.ir/625920کپی شد!
554
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.