مقصد سفر استانی بعدی رئیس جمهور مشخص شد

هورنیوز – استاندار قزوین، این استان را سی و یکمین مقصد سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید اعلام کرد و گفت: رئیس جمهوری چهارشنبه هفته جاری (هفتم مهرماه) میهمان قزوینی ها است.

فریدون همتی افزود: جمعی از وزیران و مسئولان دولت نیز دکتر روحانی را در این سفر همراهی می کنند.

وی اظهارکرد: دیدار با مردم و گفت وگو در جمع آنان در ورزشگاه شهید رجایی نخستین برنامه رئیس جمهوری در این سفر است.

همتی افزود: شرکت در نشست شورای اداری مدیران، دیدار و نشست با نخبگان و فعالان اقتصادی استان، نشست با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، علما و روحانیون و ائمه جمعه استان و حضور در نشست خبری و اعلام نتایج سفر از برنامه های پیش بینی شده سفر رئیس جمهوری به قزوین است.

استاندار قزوین یادآور شد: در این سفر برخی وزیران و دولتمردان به نمایندگی از رئیس جمهوری به شهرستان های استان سفر می کنند.

همتی با بیان اینکه این سفر رای استان قزوین خیر و برکت زیادی به همراه خواهد داشت، اظهارکرد: در جریان این سفر ضمن تصویب چندین طرح مختلف در راستای سرعت بحشیدن به رشد و توسعه استان، با حضور

وزیران و نمایندگان دولت از چندین طرح نیز بهره برداری و عملیات اجرایی چندین پروژه اقتصادی، زیرساختی و خدماتی نیز آغاز می شود.

استان قزوین با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت به مرکزیت قزوین دارای ۶ شهرستان شامل قزوین، آبیک، البرز، تاکستان، بوئین زهرا و آوج است.

این استان که در نیمه شمالی و غربی کشور واقع شده، از شمال با استان های گیلان و مازندران، از غرب با زنجان و همدان، از جنوب با مرکزی و از شرق با البرز و تهران همسایه است.

https://hoorkhabar.ir/625804کپی شد!
67