جوایز یک میلیون تومانی برای ثبت اینترنتی اطلاعات خانوار در سرشماری

به گزارش هورنیوز ؛ داوود آقایی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن خوزستان در سال ۹۵ اظهار کرد: مردم خوزستان همگام با سراسر کشور از گذشته تاکنون نشان داده اند که در همه سنگرها حضور بسیار فعال و چشمگیری داشتند، به ویژه مناطق روستایی که شناسنامه به دست برای حضور مأمور آمارگیر آماده بودند.

وی افزود: شاخص های زیادی را در دست داریم که اگر احیاناً خطایی ایجاد شد، تشخیص دهیم به همین منظور نیز بازشماری را برای برطرف کردن خطای احتمالی انجام می دهیم.

قائم مقام اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ خوزستان تصریح کرد: نقشه ها را از ۲ سال قبل تهیه و فایل جغرافیایی را کامل و تمام آبادی ها و سایر نقاط را کنترل کردیم.

آقایی با بیان اینکه ۳۶ سوال مربوط به اطلاعات خانوار و چهار سوال مربوط به اطلاعات مسکن است، گفت: در این سرشماری اطلاعاتی مانند مکان، خانوار، اقلام هویتی، وضع مهاجرت، سواد و تحصیل، فعالیت و زناشویی، باروری و اطلاعات مسکن را از خانوارها پرسش می کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دریافت آمار ذاتاً با خطا همراه است، ادامه داد: در این سرشماری امکانی فراهم شده است تا خانوارها به صورت اینترنتی اطلاعات خود را وارد کنند و این باعث می شود که دیگر آمارگیرها حضوری اقدام به دریافت آمار نکنند.

قائم مقام اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ خوزستان اضافه کرد: برای تشویق مردم به ثبت اینترنتی اطلاعات خود، یک هزار جایزه یک میلیون تومانی برای خانوارهایی که اطلاعات را به صورت اینترنتی اعلام می کنند، در نظر گرفته شده است.

وی در پایان هشدار داد: مأموران سرشماری ملبس به لباس سرشماری طوسی رنگ هستند و حتما باید کارت هولوگرام دار و تبلت داشته باشند.

https://hoorkhabar.ir/625227کپی شد!
48
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.