کیفیت آب شرب ۳۷ روستای حاشیه اهواز بهبود می یابد

هورنیوز – در این بازدید که به دستور استاندار محترم و توسط مدیر عامل و کارشناسان این شرکت به همراه دکتر حقیقی معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان انجام شد  مهندس درویشعلی کریمی گفت: ۲۴ روستای منطقه الهایی بیش از ۲۴ هزار نفر جمعیت را تحت پوشش دارد که باید کیفیت و کمیت آب شرب آنها بهبود یابد.

کریمی اضافه کرد: با تامین آب شرب این روستاها از طرح غدیر می توان با انجام کلریناتور و فیلتراسیون کیفیت آب شرب اهالی این روستاها را بهبود بخشید.

وی افزود: مطالعات مورد نیاز برای استفاده از طرح غدیر توسط مشاوران و کارشناسان حوزه مطالعات بزودی نهایی می شود و این طرح به اجرا درخواهد آمد.

مدیرعامل شرکت آبفاروستایی خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم تامین آب شرب با کیفیت و فشار مطلوب برای روستاهای حاشیه دز گفت: پس از بازدید از تاسیسات آبرسانی به این روستاها مقرر شد آب شرب ۱۷ روستای دغاغله با ۲۰ هزار نفر جمعیت از تاسیسات آب و فاضلاب شهری اهواز تامین شود.

photo_2016-09-18_09-49-51

کریمی ادامه داد: آب مورد نیاز این روستاها ۹۰ لیتر در ثانیه است که از محل آب غدیر و توسط تاسیسات آبفا اهواز تامین خواهد شد.

وی با اشاره به بهبود کیفیت آب شرب روستاهای الهایی و دغاغله گفت: با اجرای این طرح ها قطعا آب شرب مردم بلحاظ کیفی و کمی بهبود پیدا می کند.

مدیرعامل شرکت آبفاروستایی خوزستان یادآور شد: طرح های مدنظر با کمک و همکاری آب و برق خوزستان و آبفا اهواز اجرا خواهد شد، چراکه این طرح ها بعنوان پروژه های مصوب نیستند و اعتبار مورد نیاز آنها تامین نشده لذا رفع مشکلات به دستور استاندار محترم و با کمک سازمان آب و برق خوزستان اجرایی خواهد شد.

https://hoorkhabar.ir/624294کپی شد!
138