هیات رئیسه ی منتخب سابقه شورایی خوبی دارد/ به دنبال تثبیت مدیریت در شهرداری هستیم

به گزارش هورنیوز ؛ صبح امروز جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر اهواز در سالن جلسات این شورا با حضور فرماندار اهواز برگزار شد.

در این جلسه هوشنگ شیرمردی با ۱۱ رای به عنوان رئیس شورا انتخاب شد و علی ناصری با ۱۱ رای به عنوان نایب رئیس، زیبا صالحپور با ۱۱ رای منشی اول، جمشید سلحشور با ۱۳ رای منشی دوم، عاشور سواری پور با ۱۵ رای خزانه دار و آذر زمانپور با ۱۴ رای به عنوان سخنگوی شورا در سال چهارم انتخاب شدند.

هیات رئیسه جدید شورای شهر در نخستین اظهار نظر خود با خبرنگار هورنیوز به گفتگو پرداختند، که در ادامه می خوانید:

 

هیات رئیسه ی منتخب سابقه شورایی خوبی دارد

هوشنگ شیرمردی رئیس شورای شهر اهواز به خبرنگار هورنیوز گفت: در این جلسه، اظهار نظرهای کارشناسی از سوی اعضاء ارائه شد که به برخی از آنها پاسخ داده شد.

وی افزود: فرماندار اهواز نیز در این جلسه با سعه صدر و در کمال آرامش به انتخاب هیات رئیسه کمک کردند که از ایشان تشکر می کنیم.

شیرمردی در خصوص اهداف و برنامه های هیات رئیسه جدید، عنوان کرد: هیات رئیسه منتخب سابقه شورایی خوبی دارند و افراد مجربی در این زمینه هستند.

رئیس شورای شهر اهواز در ادامه تصریح کرد: ما به دنبال تقویت شهرداری هستیم، در عین حالی که از کارهای مثبت صورت گرفته تقدیر می کنیم، نسبت به مشکلات تذکر خواهیم داد.

 

در دموکراسی همیشه حق به حق دار نمی رسد

علی ناصری نایب رئیس شورای شهر اهواز نیز به هورنیوز گفت: به عقیده بنده نباید به خاطر انتخاب رئیس، جلسات را به تعویق انداخت زیرا مردم انتظار دارند که اعضای شورا به جای این کارها به دنبال تکمیل پروژه ها و رفع مشکلات باشند.

وی افزود: در دموکراسی همیشه حق به حق دار نمی رسد و همیشه اشخاص لایق بر سرکار نمی آیند اما باید ظرفیت دموکراسی و بُرد و باخت وجود داشته باشد.

ناصری با اشاره به انتخاب خود به عنوان نایب رئیس شورا، عنوان کرد: از پیش قدمی من برای این کرسی می توان دو برداشت داشت، یکی ایجاد ذهنیت مطرح نمودن خود و دیگری احساس مسئولیت است که دلیل حضور بنده، مورد دوم است.

نایب رئیس شورای شهر اهواز افزود: امیدواریم در عمل ثابت کنیم که لایق این جایگاه هستیم، دست تعامل و همکاری را به سوی سایر اعضاء دراز می کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در شورای چهارم کارهای عمرانی خوبی در اهواز انجام شد اما حواشی زیاد شورا باعث شد که این خدمات کمرنگ جلو دهند.

علی ناصری اظهار کرد: امیدوارم با تعامل خوبی که با شهردار خواهیم داشت نسبت به تسریع در انجام پروژه های عمرانی کمک کنیم.

 

به دنبال تقویت سیستم شهردار هستیم.

همچنین جمشید سلحشور منشی دوم شورای شهر اهواز در گفتگو با هورنیوز اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم بهتر از گذشته در خدمات رسانی به مردم موفق باشیم و رضایت مردم را که رضایت خداوند را به دنبال دارد، جلب نماییم.

وی افزود: تقریباً برای اولین بار است که از جناح دیگری در شورا، هیات رئیسه انتخاب می شود که امیدواریم به فال نیک گرفته شود.

سلحشور در ادامه تصریح کرد: هیات رئیسه جدید شورا، هیچگونه برنامه ای برای تغییرات در مدیریت شهرداری ندارد و به دنبال تقویت سیستم است.

 

گروه مقابل دموکراسی را بپذیرد

آذر زمانپور سخنگوی شورای شهر اهواز در خصوص انتخابات هیات رئیسه به خبرنگار هورنیوز گفت: هیات رئیسه امروز در فضایی آرام و با احترام به اکثریت آرا انتخاب شد.

وی افزود: دموکراسی به معنای تابعیت از نظر اکثریت است و گروه مقابل نیز این موضوع را پذیرفته اند.

سخنگوی شورای شهر اهواز خاطرنشان کرد: امیدوارم تغییرات هیات رئیسه در جهت اصلاح رفتار مدیران شهرداری برای ارائه خدمات بهتر و بهینه تر به شهروندان باشد.

زمانپور در پایان گفت: در سال پایانی شورا همه اعضا همراه با آرامش و به دور از مسائل حاشیه ای، به دنبال خدمات بهتر و باکیفیت تر خواهند بود.

 

به دنبال تثبیت مدیریت در شهرداری هستیم

همچنین عاشور سواری پور خزانه دار شورای شهر اهواز به خبرنگار هورنیوز گفت: از دوستانی که با انتخاب هیات رئیسه جدید مخالفت داشتند، انتظار داریم به دموکراسی تن دهند و در سال پایانی شورا همراهی داشته باشند.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم یکسال پایانی را با همراهی، همدلی اعضای شورا به پایان برسانیم که در جهت رفاه بیشتر شهروندان اهوازی خواهد بود.

خزانه دار شورای شهر اهواز عنوان کرد: اعتقاد دارم که سال چهارم، سال نمادین در مدیریت شورا خواهد بود.

سواری پور عنوان کرد: از جمله اهداف هیات رئیسه شورا ایجاد آرامش در میان اعضای شورا، تکمیل پروژه های نیمه تمام، تسریع در ارائه خدمات شهری و اصلاح برخی از ساختارهای شهرداری خواهد بود.

وی افزود: هیات رئیسه جدید به شرط تعامل شهردار با آن، به دنبال تثبیت مدیریت در شهرداری است و قطع به یقین نیز اینگونه خواهد بود.

https://hoorkhabar.ir/624089کپی شد!
120
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.