دربی خوزستان برنده نداشت/ تقسیم امتیازات در آبادان

به گزارش هورنیوز ؛ عصر امروز دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند.

دربی خوستانی ها که از اهمیت بسیار بالایی برای هر دو تیم برخوردار بود، در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

عزت الله پور غاز در دقیقه ۵۳ برای استقلال خوزستان و محمد شادکام دقیقه ۸۲ برای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گلزنی کردند.

 

تساوی در بازی خانگی برای ما حکم شکست داشت

نادر دست‌نشان در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد: بازیکنانم تلاش خود را کردند و باید بگویم به آنچه استحقاقش را داشتیم نرسیدیم.

وی افزود: تساوی در بازی خانگی برای ما حکم شکست داشت و متأسفانه با تمام شرایطی که داشتیم می‌توانستیم به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است. این تیم بسیار از توپ‌های بلند به پشت هافبک‌های ما استفاده کرد و می‌خواست از این ناحیه به ما ضربه بزند که همین صورت هم شد و روی یک ضربه کرنر به گل رسیدند و ما خیلی ساده گل خوردیم و همین موضوع تمرکز تیمم را برهم زد و نتوانستیم در نیمه دوم با تمرکز بیشتری بازی کنیم. (ایسنا)

 

به دنبال پیروزی مقابل صنعت نفت بودیم

سیروس پورموسوی پس از تساوی استقلال خوزستان برابر صنعت نفت آبادان گفت: تیم نفت، تیم بسیار خوبی است و با این هواداران می‌تواند بهتر هم باشد. این بازی به‌خاطر تعطیلی که پیش آمد، کیفیت خوبی نداشت ولی نیمه دوم، هر دو تیم توانستند به‌خوبی ظاهر شوند.

وی در ادامه افزود: در نیمه اول، بازی احساسی ارائه کردیم. متأسفانه در فوتبال ما، منطق کمتر دیده می‌شد، ولی در نیمه دوم با منطق و با درک بالا بازی کردیم و به گل رسیدیم. ما در پایان می‌توانستیم برنده مسابقه باشیم.

پورموسوی در پایان با اشاره به اینکه استقلال خوزستان به دنبال مساوی نبود، تصریح کرد: ما در این بازی فقط به دنبال پیروزی بودیم. در ۲۰ دقیقه آخر، مردم فوتبال خوزستانی نابی دیدند.

 

با این نتیجه نفت آبادان ۹ امتیازی شد و در همان جایگاه چهارم باقی ماند، استقلال خوزستان نیز با ۷ امتیاز در مکان هشتم جدول قرار دارد.

https://hoorkhabar.ir/623858کپی شد!
42
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.