جدال آبی ها و نفتی ها در دربی خوزستان

به گزارش هورنیوز ؛ هفته ششم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس، از امروز با انجام ۶ بازی آغاز می شود.

در یکی از مهمترین و شاید جذاب ترین دیدارهای روز نخست این هفته، دو تیم خوزستانی استقلال و صنعت نفت آبادان در آبادان، دربی خوزستانی لیگ را برگزار می کنند.

استقلال خوزستان خوزستان که اکنون با ۶ امتیاز در جایگاه نهم جدول است و در دوبازی قبل خود به دو تساوی رسیده، تلاش می کند فاتح دربی خوزستان باشد تا در جدول رده بندی تکانی بخورد.

از سوی دیگر نفتی های آبادان که تا به اینجای فصل، نتایج خوبی گرفته و اکنون با ۸ امتیاز مکان چهارم جدول را در اختیار دارند، با توجه به خانگی بودن این دیدار برای آنها، تنها به فکر سه امتیاز هستند.

دربی خوزستان را که امروز ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود، رضا کرمانشاهی سوت خواهد زد و بابک داوری، فرزاد بهرامی و جواد محمدی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

 

امیدوارم خوزستانی ها از بازی لذت ببرند

سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال اهواز گفت: همیشه دربی ها جذابیت های خاص خود را دارند و به طور قطع بازی که فردا در مقابل تیم خوب نفت آبادان و در حضور تماشاگران خونگرم این تیم خواهیم داشت از جذابیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی افزود: امید می رود تا مردم خوزستان از بازی فردا لذت ببرند.

پورموسوی اظهار کرد: در بازی فردا ما «فرشاد جانفزا» را به دلیل پاره گی رباط صلیبی در اختیار نداریم و حدود شش ماه بایستی مدت درمان خود را پشت سر بگذارد اما با توجه به لیگ فرسایشی که ما داریم (تعطیلی های مرتب لیگ) قطعا در دور برگشت او را در ترکیب تیم خواهیم داشت.

 

نادر دست‌نشان سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار صنعت نفت آبادان مقابل استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ برتر حاضر نشد.

 

زهیوی به دربی رسید

رحیم زهیوی مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان که پیش از آغاز رقابت های هفته پنجم لیگ برتر آسیب دیده بود با توجه به رفع مصدومیتش می تواند مقابل صنعت نفت به میدان برود.

 

غایبان شهرآورد خوزستان

یکی از بزرگترین بدشانسی ها برای استقلال خوزستان، مصدومیت فرشاد جانفزا، مهاجم این تیم است که وی را ماه ها به دور از میادین نگه خواهد داشت، گفته می شود که از جانفزا نمی تواند استقلالی ها را تا پایان فصل همراهی کند.

در تیم صنعت نفت آبادان نیز حسین بغلانی از حضور بازی محروم است.

 

https://hoorkhabar.ir/623744کپی شد!
178
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.