تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر

هورنیوز – در هفته پنجم شش بازی با تساوی به پایان رسید و تنها نفت تهران و سیاه جامگان موفق شدند برابر حریفان خود پیروز شوند.

 

سرخابی‌ها در این هفته برابر حریفان تبریزی به تساوی رضایت دادند تا با یک امتیاز برای دربی خود را آماده کنند، در پایان هفته پنجم پرسپولیس در جایگاه اول قرار دارد و تراکتور سازی و نفت تهران تیم‌های بعدی جدول هستند، در انتهای جدول نیز استقلال، گسترش و فولاد با سه امتیاز قرار گرفته‌اند. به دلیل اینکه این هفته، هفته هافبک‌های لیگ بود سیستم تیم منتخب را ٣۶١ انتخاب کردیم.
١١ بازیکن منتخب هفته پنجم را مرور می‌کنیم:

دروازهبان:

علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)

۲۰۱۶-۰۹-۱۲_۱۴-۲۴-۱۲

 

در سرخ‌ترین بازی لیگ این علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیسی‌ها بود که توانست ستاره میدان باشد، او بارها برابر حملات تراکتوری‌ها خودی نشان داد تا از تبریز برانکو ایوانکوویچ با امتیاز خارج شود و همچنان صدرنشین جدول باقی بماند. البته در این هفته محمدناصری گلر سیاه جامگان در بازی برابر گسترش فولاد روز خوبی داشت و با چند واکنش استثنایی دروازه تیمش را نجات داد.

 

مدافعان:

محمد طیبی (استقلال خوزستان):

 

۲۰۱۶-۰۹-۱۲_۱۴-۲۵-۳۴

طیبی کاپیتان استقلالی‌های خوزستان در بازی برابر پدیده روز خوبی داشت و توانست مانع از حمله تیم حریف شود، او روی توپ‌های هوایی عالی عمل کرد تا برای اولین بار در تیم منتخب ورزش سه قرار بگیرد.

 

محمدرضا خانزاده (سیاه جامگان):

۲۰۱۶-۰۹-۱۲_۱۴-۲۷-۰۱

خانزاده با تیم مشهدی به روزهای اوج خود بازگشته است، او در بازی برابر گسترش فولاد بسیار خوب عمل کرد و نشان داد چه انگیزه فراوانی برای دعوت به تیم ملی دارد، عملکرد او در بازی این هفته قابل تحسین بود تا ما را مجاب کند در تیم منتخب قرار داشته باشد.

ادسون هنریکه (ماشین سازی تبریز):

 

۲۰۱۶-۰۹-۱۲_۱۴-۲۸-۰۹

ادسون هنریکه مدافع سیه چرده و برزیلی تیم ماشین سازی برابر استقلال فوق‌العاده ظاهر شد تا تنها استقلالی‌ها از این بازی با یک امتیاز خارج شوند. او در این بازی نمره قبولی گرفت و عملکردش روی حملات زمینی و هوایی استقلالی‌ها قابل تحسین بود.

هافبک‌های دفاعی:

محمد صادق بارانی (پیکان):

 

۲۰۱۶-۰۹-۱۲_۱۴-۲۹-۲۲

کاپیتان فصل قبل پیکانی‌ها بعد از صعود به لیگ برتر در این تیم ماندنی شد و در این چند هفته توانسته بازی‌های قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد. عملکرد او روی گل پیکانی‌ها برابر سپاهان عالی بود، ابتدا با یک تکل توپ را از هافبک زردپوشان گرفت و سپس با یک سانتر بیرون پای دیدنی توپ را به سیامک نعمتی سپرد تا گل پیکانی‌ها در اصفهان زده شود. او همچنین در میانه میدان خوب جنگید و اجازه بازیسازی مناسب را به تیم حریف نداد.

کاها (ماشین سازی تبریز):

۲۰۱۶-۰۹-۱۲_۱۴-۳۱-۳۹

کاها بدون شک بهتری بازیکن آخرین نبرد هفته پنجم بود، این بازیکن گرجستانی به جز پاس گل زیبایی که به نریمان جهان داد در میانه میدان توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد و جنگ میانه زمین را غالباً از هافبک‌های حریف برد تا در تیم منتخب ورزش سه قرار بگیرد.

 

هافبک‌های تهاجمی:

سروش رفیعی (تراکتورسازی تبریز):

 

۲۰۱۶-۰۹-۱۲_۱۴-۳۲-۵۲

وینگر چپ تراکتورسازان تبریزی در این بازی با بازی فوق‌العاده خود نشان داد که کلاس فوتبالش تا چه اندازه است و لایق لژیونر شدن در آینده نزدیک خواهد بود. مطمئناً اگر شانس با سروش یار بود می‌توانست دروازه قرمزهای تهرانی را باز کند.

مهدی ترابی (سایپا):

 

۲۰۱۶-۰۹-۱۲_۱۴-۳۴-۰۳

مهدی ترابی در بازی با فولاد بازی بسیار خوبی از خود نشان داد، او در این بازی یک پاس گل زیبا به حسن زاده داد تا گل اول بازی را بزند و خودش در ثانیه‌های انتهایی بازی گل زد تا سایپا در این دیدار با امتیاز خارج شود.

عباس بوعذار (نفت تهران):

۲۰۱۶-۰۹-۱۲_۱۴-۳۴-۵۷

بدون شک ستاره دیدار دو تیم نفتی فوتبال ایران کسی جز عباس بوعذار نبوده است. بوعذار این هفته بازی بسیار خوبی از خود نشان داد و توانست با بازی بسیار خوبش خط هافبک و دفاع تیم حریف را به هم بریزد.

 

فرشید اسماعیلی (استقلال تهران):

۲۰۱۶-۰۹-۱۲_۱۴-۳۶-۰۰

در روزهایی که استقلال نتیجه نمی‌گیرد و از ۵ بازی تنها سه امتیاز به دست آورده، فرشید اسماعیلی بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته است. او در برابر ماشین سازی عالی بازی کرد تا جایی که تعویض او توسط منصوریان صدای هواداران آبی را در آورد، البته اسماعیلی پس از بازی اعلام کرد خودش خواسته تعویض شود. به نظر می‌رسد اسماعیلی با این بازی عالی خودش را در ترکیب استقلال برای دربی جا کرده باشد تا بختیار رحمانی از روی نیمکت اولین دربی را شروع کند.

مهاجم:

ساسان انصاری (فولاد خوزستان):

 

۲۰۱۶-۰۹-۱۲_۱۴-۳۷-۰۶

ساسان انصاری در همان هفته ابتدایی حضورش در فولاد توانست عالی بازی کند و حضورش برای فولاد مثمر ثمر بود. او که بسیار پخته‌تر و با تجربه تر از قبل در ترکیب ظاهر شد علاوه بر گلی که زد چند موقعیت خوب دیگر داشت که تیرک دروازه و دروازه‌بان حریف مانع از گل شدنشان شد، به نظر می‌رسد انصاری برای نشان دادن خود پس  از جدایی از پرسپولیس انگیزه‌های فراوانی دارد.

 

 

https://hoorkhabar.ir/623120کپی شد!
39