عملکرد شورای چهارم اهواز نسبت سایر شوراهای استان خوب و مثبت است

جمشید سلحشور عضو شورای شهر اهواز درخصوص عملکرد کلی شورای شهر چهارم به هورنیوز گفت: به نظر من عملکرد شورای چهارم به نسبت سایر شوراهای استان خوب و مثبت است که نمونه آن پروژه های عمرانی بزرگ مانند پروژه جوادالائمه، شریعتی، تقاطع غیر همسطح شهید بندر و… می باشد.

وی توسعه پروژه های عمرانی را نتیجه فعالیت های شورای شهر، کمیسیون عمرانی شورای شهر و سازمان خدمات عمرانی شهرداری دانست و افزود: البته در چنین موفقیت هایی همه اعضاء به یک اندازه دخیل نبودند اما خوشبختانه بیشتر اعضا در امور عمرانی همکاری و به کمیسیون عمران اعتماد داشتند.

عضو شورای شهر اهواز درخصوص اعتراض برخی از اعضای شورا به تخلفات صورت گرفته در شهرداری و عدم ارائه اسناد از سوی آنان، اظهار کرد: من در جریان کامل چنین مباحثی نیستم اما مسلما تخلفاتی در شهرداری صورت می گیرد که این وظیفه شهردار است تا با کمک حراست و بازرسی تخلفات را پیگیری کنند و ما هم به عنوان ناظر تخلفاتی را که می شنویم به شهرداری منتقل می کنیم.

لازم به توضیح است وی از سال اول تا کنون در شورای چهارم بعنوان رئیس کمیسیون عمران فعالیت داشته و همچنین در سالهای دوم و سوم بعنوان منشی اول هیئت رئیسه انجام وظیفه نموده است.

 

 

https://hoorkhabar.ir/621035کپی شد!
78