حس غرب زدگی کشور را بدبخت کرده است/ خرید تولیدات خارجی، یک خیانت است

به گزارش هورنیوز ؛ آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به برداشت خوب گندم در استان خوزستان عنوان کرد: خیر و برکت در محصول امسال خوب بود و باید یادآوری کرد که اگر زکات آن پرداخت نشوند، این برکات در معرض خطر قرار می گیرند.

وی در خصوص اقتصاد مقاومتی خطاب به استاندار و مدیران کل استان، خاطرنشان کرد: طلاب، فضلا و حوزه های علمیه هر چه در این راستا بتوانند، کمک می کنند زیرا اقتصاد مقاومتی یعنی اعتماد به نفس داشته باشیم تا به دیگران محتاج نباشیم.

خطیب نماز جمعه اهواز افزود: اینکه بتوانیم خودمان را از شر مستکبریم نجات دهیم و این کار را نکنیم، خیلی زشت است.

آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد: باتوجه به نزدیکی به بازگشایی مدارس و فصل خرید لوازم التحریر، خوشبختانه تولیدات بسیار خوبی در کشور انجام شده است، لذا توصیه بنده به صورت واجب، خریداری تولیدات داخلی است، زیرا خرید تولیدات خارجی، خلاف شرع و خیانت خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: حس غرب زدگی ما را بدبخت کرده است و این یک بیماری است که افرادی با ملت خودشان مخالفند.

امام جمعه اهواز با اشاره به تشکیل قرارگاه مستقل نیروی هوایی، عنوان کرد: امروزه به حمدلله نیروهای پدافند هوایی با تجیهزات و امکانات پیشرفته برای حفاظت و حراست از آسمان میهن، ایستاده اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) گفت: این ازدواج خیر بزرگی است که نصیب امت شد.

https://hoorkhabar.ir/620711کپی شد!
98
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.