هیات رئیسه شورای شهر اهواز انتخاب نشد/ دستگیری عاملان حمله وحشیانه به زن باردار/ موافقت زنگنه با افزایش سهم خوزستان از درآمدهای نفتی

انتقال آب بیش از حد مصوب، توجیهی ندارد/ وظیفه من جلوگیری از افزایش میزان انتقال است

استاندار خوزسنان گفت: وظیفه قانونی، اخلاقی و شرعی خود را در قبال مردم خوزستان تلاش بر این امر می‌دانم که آبی بیشتر از میزان تعیین‌شده در مصوبه مذکور انتقال داده نشود. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

حال و روز ناخوش منطقه ویژه ماهشهر و تهدیدهای وزیر نفت به برخورد با مخالفان!

منطقه پتروشیمی ماهشهر به عنوان قلب تپنده اقتصاد کشور این روزها باوجود آنکه یک تنه بار بسیاری از مشکلات مالی را بر دوش می کشد اما حال و روز خوشی ندارد. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

هیات رئیسه شورای شهر اهواز انتخاب نشد/ فرماندار ورود می کند

قرار بود در یکصد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی کلانشهر اهواز، رئیس و اعضای هیات رئیسه این شورا برای سال چهارم، انتخاب شوند، اما به دلیل حد نصاب نرسیدن اعضاء، برگزار نشد. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

استاندار خوزستان با رئیس جمهور دیدار کرد

گفتنی است شریعتی استاندار خوزستان در افتتاحیه نمایشگاه هفته دولت در اهواز که روز جمعه برگزار شد، خبر از این دیدار و بررسی آخرین مشکلات و مسائل استان در حضور رئیس جمهور را داده بود. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

منتقدین شورای امروز اهواز دوستان سینه چاک دیروز!

برخی از همین منتقدان تندروی شورا روزگاری نه چندان دور تمام تلاش خود را برای ورود منتخبین امروز به شورای چهارم کردند(اعلام لیست واحد) و اما اکنون با چرخشی ۱۸۰ درجه به نقد آنها می پردازند! (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

دستگیری عاملان حمله وحشیانه به زن باردار

 دزدان خشن که در ماجرای سرقت کی زنانه باعث مرگ جنین زن جوانی شده بودند پس از یک ماه در آبادان دستگیر شدند. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

پرونده بیماران دیالیزی درحال بررسی است/ علت فوت دستگاه های دیالیز نیست

معاون امور بیمارستانی دانشگاه علوم پرشکی اهواز گفت: قطعاً علت فوت، دستگاه های دیالیز نیستند و بررسی های اولیه تیم های وزارت بهداشت و استان نیز این مورد را تایید کرده اند. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

موافقت زنگنه با افزایش سهم خوزستان از درآمدهای نفتی

وزیر نفت با اشاره به سهم ۲ درصدی خوزستان از درآمدهای فروش نفت، گفت: افزایش سهم استان از درآمدهای نفتی نیازمند قانون است و در این زمینه با افزایش سهم خوزستان از این درآمدها موافق هستیم. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

فراخوان جذب نیروی انسانی برای سرشماری نفوس و مسکن در خوزستان

سازمان برنامه و بودجه خوزستان در اطلاعیه‌ای فراخوان جذب نیروی انسانی مورد نیاز برای اجرای هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان را اعلام کرد. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

سود خرما کاران خوزستانی درجیب دلالان کشورهای عربی!

 انتظار می رود مسئولان استانی از جمله استاندار خوزستان و سازمان جهادکشاورزی با تصمیمی کارشناسی شده اقدام به تأسیس دهکده های صنایع تبدیلی در این زمینه کنند تا سود زحمت صاحبان نخیلات استان در جیب دلالان و سرمایه گذاران حوزه خلیج فارس نرود. (جزئیات بیشتر)

https://hoorkhabar.ir/620666کپی شد!
108
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.