رئیس بیمارستان سینا کارون برکنار شد

هورنیوز – دکتر ایدنی در این حکم دکتر یوسف خلف پور را به عنوان رییس بیمارستان سینای شهرستان کارون منصوب کرد و از تلاشهای دکتر سید صاحب حسینی رئیس قبلی این بیمارستان قدردانی کرد.

معان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: رفت و آمدهای مسئولان یک امر طبیعی است و هر مسئولی مدتی در پستی خدمت می کند و به پست دیگر منتقل می شود.

ایرج نظری افزود: سید صاحب حسینی رئیس سابق بیمارستان سینا شهرستان کارون نیز از سه ماه گذشته درخواست انتقال از این بیمارستان را داشت که اکنون با استعفای وی موافقت شد.

وی اظهار کرد: بیمارستان سینا در شهرستانی واقع شده است که جمعیت زیادی دارد و دچار کمبودهای زیادی است و با وجودتمامی این شرایط کار کردن در این بیمارستان دشوار است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: رئیس سابق بیمارستان سینا به مدت دو سال و نیم در این بیمارستان خدمت کرد و کارهای ارزنده ای در این بیمارستان انجام داد که از جمله آن استقرار تیم های کارشناسی قوی در این بیمارستان و تقویت و تجهیز اتاق های عمل و احیاء بیمارستان بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: شهرستان کارون در بخشهای بهداشتی دارای کمبودهایی است که با برطرف کردن این کمبودها می توان به وضعیت سلامت و درمان این منطقه کمک کرد.

وی گفت وضعیت آب و فاضلاب این شهرستان دارای مشکلات زیادی است که برای حفظ سلامتی مردم این منطقه باید مشکلات آن برطرف شود.

بیمارستان سینا در شهرستان کارون ابتدای جاده اهواز- آبادان در منطقه کوت عبدالله واقع شده است.

این بیمارستان از سال ۱۳۴۷ برای بیمارستان ریوی و مرکز نگهداری مسلولین تأسیس شد که اکنون دارای بخشهای داخلی، اطفال، جراحی، زنان و زایمان، عفونی، دیالیز، ICU، CCU، اعصاب و روان زنان و مردان، اتاق عمل جنرال و درمانگاه ترک اعتیاد است.

https://hoorkhabar.ir/620633کپی شد!
135