تیتر داغ (۸)

IMG16240415

*وزیر نفت بابت تحریف تاریخ از مردم خوزستان عذرخواهی کند

آیت الله محسن حیدری در واکنش به اظهارات وزیر نفت در خوزستان مبنی بر اینکه “مردم خوزستان دائما نگویند در دوران جنگ عقب ماندند و در سایر استان ها مانند کرمانشاه هم جنگ ویرانی داشته”، اظهار کرد: نمی‌دانم چرا حضار در جلسه جواب او را ندادند و شاید موقعیت اخلاق میزبانی خوزستانی‌ها اجازه نداد که پاسخ مناسب را دهند اما با توجه به اینکه اظهارات آقای زنگنه خلاف واقعیت ناست، نمی‌توان درباره تحریف تاریخ معاصر توسط وی سکوت کرد.

وی افزود: آقای زنگنه درباره خوزستان کم لطفی کرد، هرچند جنگ تحمیلی محدود به خوزستان نبود و در سایر استان‌ها هم حملاتی صورت گرفت اما اگر همه مناطق جنگ زده این استان‌ها را جمع کنیم شاید به اندازه یک چهارم مناطق جنگی خوزستان شود.

۱۳۹۵۰۵۲۵۰۳۵۳۵۹۴۴۳۸۳۸۵۷۶۴

*تقدیر فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان از سعید عبدولی

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان از سعید عبدولی، دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو تقدیر کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان با اهدا لوح تقدیر از سعید عبدولی، دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو قدردانی کرد.

۴۸۰۳۱۰۴_۸۴۳

*آتش سوزی مجدد در مخزن پتروشیمی ماهشهر

ظهر امروز در محل مخزن حادثه‌دیده پتروشیمی بوعلی سینا که در تیرماه امسال دچار آتش‌سوزی وسیع شده بود، تعمیراتی در حال انجام بود که در جریان این تعمیرات برخی قطعات به جا مانده از حادثه قبلی، با توجه به ترکیبات گازی موجود در منطقه، دچار اشتعال شدند و مخزن دوباره دچار آتش‌سوزی شد.

IMG13361957

*جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر اهواز لغو شد

جلسه انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی شهر اهواز که قرار بود امروز در صحن شورا برگزار شود، به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا لغو شد.

*کشتارگاه اهواز مورد تأیید دامپزشکی و محیط زیست نیست

۱۳۹۲۰۴۳۰۱۳۵۷۵۷۷۳۱_PhotoL

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اهواز مدعی شد: پیمانکار شهرداری در کشتارگاه اهواز با پشتوانه شهرداری و ادارات مختلف از آغاز هفته اقدام به ضبط پوست کلیه دام‌های ذبح‌شده، کرده است.

۱۳۹۲۰۳۱۱۰۰۰۲۰۱_PhotoL

*ارائه خدمات اجتماعی مناسب به معلولان در اولویت قرار دارد

استاندار خوزستان گفت: برخورداری از خدمات اجتماعی و شرایط زندگی راحت تر برای جانبازان و افراد معلول از اولویت های ماست که در دستور کار قرار دارد.

۱۳۹۴۰۸۲۳۰۰۰۲۵۱_PhotoFree2

*توقیف خودروی پژو ۲۰۶ با بیش از ۴۳ میلیون ریال خلافی

سرهنگ رضا دولتشاهی سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با ۴۳میلیون و ۹۰۰ هزار ریال خلافی در محور مسجد سلیمان-اهواز خبر داد.

 

 

https://hoorkhabar.ir/620443کپی شد!
58
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.