ایجاد تحول اساسی در حوزه فاضلاب با جذب اعتبار استانداری خوزستان

به گزارش هورنیوز –  غلامرضا براتی در ستاد خبری نمایشگاه هفته دولت با اشاره به جذب اعتبارات پروژه های تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز و ایجاد شبکه های فاضلاب در مناطق ملاشیه و عین دو اهواز گفت: پروژه های ملاشیه و عین دو  با جذب اعتبارات از وزیر نفت شروع به کار نموده اند و پروژه بزرگ تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز نیز به محض تخصیص اعتبارات، تکمیل شده و با فعال شدن آن شهروندان شاهد تحولی اساسی در این حوزه خواهند بود.

۲۰۱۶-۰۸-۲۹_۱۵-۳۸-۳۳وی یکی از اقدامات مهم این شرکت در حوزه خدمات فاضلاب را، ورود خودرو های مکانیزه دانست و گفت: با تسریع و دقت بسیار بالا در زمینه جمع آوری و رفع انسدادات از سال گذشته شاهد تحولات چشمگیر آن بوده ایم.

۲۰۱۶-۰۸-۲۹_۱۵-۴۳-۵۱

براتی ادامه داد: استقرار دستگاه های الکترولیز نمک طعام جهت تصفیه خانه های آب از نظر مدیر عامل شرکت آبفا اهواز گامی موثر در راستای خودکفایی در زمینه تهیه کلر برای این شرکت به حساب می آید.

۲۰۱۶-۰۸-۲۹_۱۵-۴۵-۳۹وی همچنین تصریح کرد: توجه خاص استاندار خوزستان به حوزه فاضلاب در کلانشهر اهواز به زودی تحولات محسوسی را ایجاد خواهد کرد. که امیدواریم طرح جامع فاضلاب اهواز نیز در راستای جلب رضایت شهرواندان هرچه سریع تر با جذب اعتبارات لازم وارد مرحله اجرایی خود شود.

۲۰۱۶-۰۸-۲۹_۱۵-۴۷-۲۰

۲۰۱۶-۰۸-۲۹_۱۵-۴۸-۴۵

 

https://hoorkhabar.ir/619447کپی شد!
107