افزایش ۱۳۶ هزار متر مربعی سرانه ورزشی در خوزستان/ ۲۱۷ مکان ورزشی نیمه تمام در انتظار تخصیص بودجه

به گزارش هورنیوز ؛ فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در حاشیه نمایشگاه هفته دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای این اداره کل در سال گذشته عنوان کرد: مدتی پیش با حضور استاندار خوزستان و سایر مسئولان، ۵۲ طرح و پروژه ورزشی افتتاح شدند.

وی افزود: آقای استاندار بر تسریع در افتتاح این پروژه ها به دلیل آغاز تعطیلات تابستانه و ایجاد زمینه برای استفاده مردم، تاکید داشت.

کیانی زاده گفت: این ۵۲ پروژه شامل سه استخر، سه سالن چند منظوره بزرگ، تعدادی زمین چمن مصنوعی و طبیعی و پارکینگ و مغازه بودند که با افتتاح آنها در مجموع بیش از ۱۳۶ هزار متر مربع به سرانه ورزشی خوزستان افزوده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: در هفته دولت نیز ۶ زمین چمن مصنوعی در شهرهای امیدیه، اهواز، حمیدیه و هویزه به بهره داری خواهند رسید.

وی افزود: همچنین در هفته تربیت بدنی که مهرماه است، سالن چند منظوره سقف فضایی رامهرمز پس از ۱۵ سال، افتتاح خواهد شد.

فرامرز کیانی زاده عنوان کرد: در دهه فجر امسال نیز ۱۸ زمین چمن مصنوعی و طبیعی، دو استخر در اندیمشک و گتوند و سالن بسیار بزرگ چند منظوره شهید بقایی در بهبهان به بهره برداری خواهند رسید.

فرامرز-کیانی-زاده

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: در استان خوزستان مجموعاً ۲۱۷ مکان ورزشی نیمه تمام با اعتبار ۲۱۵ میلیارد تومان منتظر تخصیص بودجه هستند.

کیانی زاده در خصوص تجلیل از ورزشکاران المپیک و پارالمپیکی عنوان کرد: در المپیک ریو، پنج خوزستانی شامل دو کشتی گیر، دو والیبالیست و یک مربی حضور داشتند و سعید عبدولی موفق شد نخستین مدال المپیک کشتی استان خوزستان را کسب نماید که جای تبریک دارد.

وی افزود: در پاراالمپیک نیز ۷ ورزشکار در رشته های فوتبال پنج نفره، جودو، تیراندازی، با کمان و دومیدانی و دو مربی از استان خوزستان حضور خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه مراسم بدرقه کاروان پاراالمپیک با حضور استاندار برگزار شد، گفت: به ورزشکاران پاراالمپیکی برای کسب مدال امید بیشتری داریم.

وی ادامه داد: اداره کل در حد توان و بضاعت اش به ورزشکاران کمک کرده، البته در مراسم بدرقه از سوی استانداری، هدیه کسب مدال طلا ۳۰ میلیون، نقره ۲۰ میلیون و برنز ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شد.

کیانی زاده افزود: پس از پاراالمپیک، مراسم بزرگ تجلیل از ورزشکاران المپیکی و پاراالمپیکی با حضور استاندار خوزستان برگزار خواهد شد و در آن مراسم سعی می کنیم هدایایی از دستگاه های دیگر برای ورزشکاران، پیش بینی می نماییم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص مشکلات تیم های صنعتی استان تصریح کرد: این صنایع در خوزستان هستند و از این استان سودآوری می کنند، پس حتماً باید از ورزش حمایت نمایند.

وی افزود: استاندار خوزستان باتوجه به بازدیدهایی که از تیم های فوتبال استان داشتند، قطعاً اجازه طفره رفتن صنایع از انجام وظایف و تعهدات خود در قبال حمایت از ورزش را نخواهد داد.

https://hoorkhabar.ir/619379کپی شد!
101
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.