جهاد نصر به دنبال رفع نواقص طرح ۵۵۰ هزار هکتاری است

یدالله شمایلی مدیرعامل موسسه جهاد نصر کشور در خصوص طرح ۵۵۰ هزار هکتاری به خبرنگار هورنیوز گفت: مطالعات این طرح از همان سال ۷۵ که مقام معظم رهبری دستور آن را دادند، توسط وزیران مربوطه وقت انجام شد.

وی افزود: قطعاً در این مطالعات بخش های صنایع، مسائل زیست محیطی، آبخیزداری دیده شده است و امیدواریم به موازات کار ما این مسائل پیگیری شود.

شمایلی مشکل زه آب های طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، خاطرنشان کرد: وزارت نیرو متولی احداث سدها، شبکه های اصلی و زهکش های اصلی است و جهاد کشاورزی نیز مسئول احداث زهکش های فرعی است، جهاد نصر نیز نقش مکمل را دارد.

مدیرعامل جهاد نصر عنوان کرد: زه آب ها باید از طریق زهکش های فرعی و سپس توسط زهکش های اصلی که وزارت نیرو آنها را احداث کرده است، به منابع مورد نظر منتقل شود.

وی در خصوص انتقادات کشاورزان نسبت به اجرای طرح توسط جهاد نصر تصریح کرد: مسئولیت اجرای این طرح از سوی دولت به ما داده شده است و امیدواریم که مسائل مطرح شده در فضایی خوب پیگیر نماییم.

شمایلی عنوان کرد: ایرادات مطرح شده در خصوص ناقص اجرا شده کار است اما طبق روال پروژه های کل کشور، ما زمانی پروژه را از پیمانکار تحویل می گیریم که تمامی نواقص را برطرف کرده باشد.

وی افزود: اعتبارات زیادی در این طرح هزینه شده است و مطمئناً موسسه با قوت به دنبال رفع نقص ها خواهد بود، همچنین با هماهنگی هایی که با جهاد کشاورزی استان داشتیم، قبل از در اختیار قرار دادن پروژه به کشاورزان، سازمان جهاد کشاورزی خوزستان پروژه را تحویل خواهد گرفت.

 

https://hoorkhabar.ir/619257کپی شد!
63
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.