تیتر داغ (۷)

۷۰۰۴۰_orig

*آمار نگران کننده غرق شدگان در خوزستان

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: آمار افراد غرق شده در رودخانه های خوزستان در مقایسه با سایر استان های کشور معنی دار بوده است و به همین خاطر کارگروه امداد و نجات باید توجه ویژه ای به آن داشته باشد و برنامه راهبردی برای آن تدارک ببیند.

وی افزود: سالانه بیش از ۱۰۰ نفر در اثر این حادثه از بین می رود که این امر مهم نیاز به توجه ویژه ای از طرف مسئولان دارد تا بیش از این شاهد صدمات این حادثه نباشیم.

۱۳۰۹۰_۸۷۷

*لزوم اختصاص یارانه ۶درصدی به تولیدکنندگان خوزستانی

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال راه اندازی کارگاه های بیشتر در استان هستیم و برای این هدف تسهیلات بیشتری در اختیار قرار می گیرد. امیدواریم این مشکل رفع و یارانه ای با سود ۶ درصد در اختیار تولید کننده قرار گیرد.

۶۳۵۶۹۲۶۸۸۹۵۳۸۶۷۷۱۶

*شتاب بیابان زایی در استان خوزستان

آمارها می گویند که روند بیابان زایی در کشور شتابی دوبرابر میانگین جهانی دارد. عملیات بیابان زدایی در سطح هشت میلیون هکتار در نقاط مختلف کشور طی ۵۰سال گذشته همچنان یک میلیون هکتار کانون جدید بیابان زایی به جمع کانون‌های پیشین در کشور افزوده شده است.

کانون های جدیدی که استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، تهران، خوزستان و کرمان را در بر می‌گیرند.

۱۹۲۹۴۲۲

*فرودگاه اهواز ۳۰۰درصد مازاد پرواز دارد

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: فرودگاه اهواز از نظر تعداد پروازهای هفتگی اشباع شده و امکان توسعه آن وجود ندارد و احداث فرودگاه جدید از ضرورت‌های ملی است چراکه فرودگاه اهواز ۳۰۰درصد مازاد پرواز دارد.

۱۹۲۹۴۲۲

*پایانه شلمچه ظرفیت عظیمی در پذیرایی از زائران دارد

سردار فتحی به کسب رتبه برتر پایانه مرزی شلمچه از لحاظ امکانات در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: این پایانه ظرفیت های بسیار بالایی برای پذیرایی از جمعیتی بیش از سال گذشته را دارد، معتقد هستیم باید از ظرفیت های استان خوزستان و نیز این پایانه برای عبور زائران اباعبدلله الحسین(ع) بیش از پیش استفاده شود.

۶۳۵۹۰۰۰۸۱۶۵۲۹۷۵۵۹۷

*رتبه سوم خوزستان در رکود صنایع کوچک و شهرک های صنعتی

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بیان کرد: اگر بخواهیم استان‌هایی که بیشترین واحدهای راکد تولیدی را دارند دسته‌بندی کنیم، استان‌های تهران، مرکزی، خوزستان، آذربایجان شرقی و فارس به ترتیب در رده‌های نخست تا پنجم قرار دارند.

۴۵۳۹_۳۹۲

*توزیع مرغ در خوزستان محدودیت ندارد

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: ۸۵۰ تن مرغ منجمد در قالب طرح تنظیم بازار در مرداد ماه در خوزستان توزیع شده است و هیچ مشکلی برای عرضه بیشتر وجود ندارد.

 

https://hoorkhabar.ir/618860کپی شد!
49