تیتر داغ (۶)

۱

*افزایش دو درجه ای دما از هفته آینده در شهرهای خوزستان

کوروش بهادر گفت: از روز شنبه هفته آینده با تقویت زبانه پرفشار انتظار روند افزایش دما در بیشتر نقاط خوزستان تا دو درجه وجود دارد.

۲۰۱۶-۰۸-۲۴_۱۰-۴۶-۳۹

*انفجار گاز در اهواز ۶ کشته و ۹ مصدوم به جا گذاشت

امروز بر اثر انفجار گاز در منطقه بهارستان اهواز یک ساختمان ۴ واحده تخریب، ۶ نفر فوت و چندین نفر دیگر هم مصدوم شدند.

گفته می شود شدت حادثه به اندازه ای بوده که باعث تخریب ۱۰۰درصدی ساختمان شده است.

۶۳۵۵۸۶۳۸۰۹۸۵۱۴۳۶۶۰

*خوزستان تنها ۴۰ کاریابی مجاز دارد

رئیس انجمن مراکز مشاوره شغلی و کاریابی های خوزستان گفت: تنها حدود ۴۰ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی استان خوزستان دارای مجوز از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هستند که امکان فعالیت دارند.

vud15khwon67gekq03x

*فایناس، کلاهی که بر سر پروژه مترو اهواز گذاشتند

هلاکویی مدیرعامل قطارشهری اهواز گفت: کلاه بزرگی که سر اهواز گذاشتند فاینانس بود. به جز اهواز و کرج بقیه شهرها به دنبال فاینانس نبودند چون می‌دانستند، فاینانس واقعی نیست؛ وضع متروی کرج از ما بدتر است و فقط ۱۶یا ۱۷ درصد پیشرفت داشته است.

۲۰۱۶-۰۸-۲۴_۱۰-۰۶-۱۲

*کشاورزان خوزستان موافق ادامه کار جهادنصر نیستند

صراحتاً به معاون وزیر و مسئولان استانداری می گویم که صلاح استان و کشور در این طرح در این است که فاز دوم طرح با یک مجری جدید انجام شود.

۲۰۱۶-۰۸-۲۴_۱۰-۴۳-۰۹

*زیربار فشار، تحصن و تجمع نمی روم

حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درخصوص تحصن دانشجویان دانشگاه نفت گفت: من با فشار، تحصن و تجمع زیر بار نمی‌روم و در مسیری که آیین‌نامه و قانون مشخص کرده است، حرکت می‌کنم. مسیر من قانونی و منطقی است و غیر از این مسیر حرکت نمی‌کنم. تجمع‌کنندگان خودشان باید تشخیص دهند.

۲۰۱۶-۰۸-۲۴_۱۰-۴۴-۱۴

* بدون منع قانونی از حضور و سخنرانی اشخاص در دانشگاه جلوگیری نمی‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به لغو سخنرانی برخی افراد در این دانشگاه با دخالت دانشجویان در سال گذشته، گفت: اگر قانون منعی برای حضور افراد و متهمان یا محکومان سیاسی در دانشگاه قائل شود، آن را اجرا می کنیم اما در غیر این‌صورت نمی‌توان از حضور افراد در دانشگاه ممانعت کرد

 

https://hoorkhabar.ir/618642کپی شد!
75