۷ خوزستانی به پارالمپیک می روند/ ورزشکاران پارالمپیک خوزستان مایه افتخار هستند

به گزارش هورنیوز ؛ ظهر امروز آئین بدرقه و تجلیل از کاروان پارالمپیک خوزستان در سالن جلسات استانداری خوزستان با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان و ورزشکاران پاراالمپیکی برگزار شد.

 

۷ خوزستانی به پارالمپیک می روند

فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان نیز در این نشست با بیان اینکه ۷ ورزشکار پارالمپیک از استان خوزستان راهی ریو می شوند، یادآور شد: این ورزشکاران در دو گروه هیئت نابینایان و کم بینایان و هیئت جانبازان و معلولان قرار دارند.

وی تصریح کرد: دوره گذشته ۸ نفر از استان به مسابقات پارالمپیک اعزام شدند اما امسال به علت کلاس بندی ها تعداد ورزشکاران کاهش یافته است.

_PMS5210

ورزشکاران پارالمپیک خوزستان مایه افتخار هستند

همچنین غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این جلسه با اشاره به اینکه ورزشکاران پارالمپیک استان خوزستان مایه افتخار هستند، اظهار کرد: این افراد تمام جوانی خود را در ورزش قهرمانی سپری کرده اند.

وی افزود: امیدواریم ورزشکاران این کاروان موفق به مدال آوری شوند اما حتی بدون کسب مدال هم مایه افتخار هستند و چیزی از ارزش آنها کم نمی شود.

استاندار از این ورزشکاران بخاطر قرار دادن نام خوزستان در صدر ورزش پارالمپیک کشور قدردانی کرد و گفت: وظیفه ما این است که در جهت رفع مشکلات حوزه ورزش و زندگی ورزشکاران تلاش کنیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مسئولان قدر چنین ورزشکارانی را بدانند، یادآور شد: در این راه قطعا مشکلات و نقصان زیادی وجود دارد اما برخی از آنها به علت کمبود اعتبارات باز می گردد.

شریعتی در پایان ضمن افزایش ۱۰ میلیونی پاداش ورزشکاران، به آنان قول داد که در صورت کسب مدال طلای پارالمپیک ۳۰ میلیون تومان، نقره ۲۰ میلیون تومان و برنز ۱۵ میلیون تومان اهداء کند.

_PMS5196

برخی اعتبارات، در موارد بدون خروجی هزینه می شود

فرج الله خبیر معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه ورزشکاران خوزستانی همواره جایگاه شایسته ای در مسابقات کشوری، جهانی و المپیک داشته اند، اظهار کرد: شایسته خوزستان نیست که ورزشکاران استان با کمبودها مواجه باشند.

وی افزود: اگر سرمایه گذاری ها در حوزه ورزش بیشتر شود قطعا استعدادهای خوبی در سطوح مختلف ورزش کشف خواهند شد.

خبیر تصریح کرد: متأسفانه قسمت اعظمی از منابع مالی در مواردی هزینه می شود که نتایج قابل توجهی به دست نمی آورند. سرمایه گذاری بیشتر در بخش ورزش باعث سلامت جسمی و روحی خواهد شد.

_PMS5332

_PMS5231

_PMS5330

_PMS5366

_PMS5407

https://hoorkhabar.ir/618331کپی شد!
70
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.