کلنگ زنی فاز دوم کارخانجات گروه صنعتی نوین چوب/برخی واحدهای با ۶۰-۷۰درصد ظرفیت کار می کنند

به گزارش هورنیوز – معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه استاندار در سفری یک روزه قرار است از شهرک های صنعتی شماره ۱ و ۲ بازدید کنند.

رمضانعلی صادق زاده معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت در نخستین دیدار خود کلنگ ساخت فازدو کارخانجات گروه صنعتی نوین چوب را بر زمین زد.

وی در حاشیه کلنگ زنی در جمع خبرنگاران گفت: در سال ۹۱ رشد صنعت منفی ۱۰ بود و اکنون رشد صنعت با وجود مثبت بودن اما هنوز به وضعیت مناسب نرسیده و صفر است.

صادق زاده خاطر نشان کرد: برای رسیدن به رشد اقتصادی مناسب باید به رتبه ۱۳ و ۱۴دست پیدا کنیم که رسیدن به این جایگاه جز با توجه ویژه به صنایع و تولیدکنندگان امکان پذیر نیست.
وی افزود: دولت پرداخت تسهیلات به هفت هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی راکد را در برنامه کاری خود دارد تا بتوان چرخه تولید و صنعت را به وضعیت نرمال برساند.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: برخی واحدهای صنعتی با ۶۰ تا ۷۰ درصد ظرفیت خود مشغول به کارهستند و برخی نیز برای خرید ماشین آلات مورد نیاز و راه اندازی خط تولید خود با مشکلات مالی روبه رو هستند که امیدواریم با پرداخت این تسهیلات شاهد خروج از رکود آنها باشیم.

گفتنی است این کارخانه در فضای ۲۶ هزار مترمربع ساخته و با ظرفیت بیش از ۱۰ هزار تن در سال به تولید ورق MDF سنیکرونایز مشغول می شود. و با این کارخانه ۱۶۰ نفر به طور مستقیم مشغول به فعالیت می شوند.

 

https://hoorkhabar.ir/618240کپی شد!
51