جزئیات قتل خانوادگی در شیبان/ تکلیف فارغ التحصیلان نفت مشخص شد/ دلایل شخصی برکناری مدیرکل کار

جزئیات قتل خانوادگی در شیبان

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در گفتگو با مهر جزئیات قتل خانوادگی در شیبان را تشریح کرد. (جزئیات بیشتر)

 

استانداری که مجوز تردد خارج از منطقه آزاد را داده، باید مواخذه شود!

اکبر ترکان تصریح کرد: اگر یک استانداری اجازه داده که مرزهای منطقه آزاد را پلیس کنترل نکند و ماشین‌ها در خارج از منطقه تردد کنند باید او را مواخذه کرد. (جزئیات بیشتر)

 

زنگنه تکلیف فارغ التحصیلان نفت را مشخص کرد

 نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت درباره بورسیه و اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت گفت که وزارت‌خانه امکان جذب ۲۰ تا ۳۰هزار فارغ‌التحصیل را ندارد. (جزئیات بیشتر)

 

صفایی از دلایل شخصی برکناری اش گفت

مدیرکل سابق کار خوزستان گفت: از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خواست کردم از آنجایی که فرزندانم در مرکز مشغول به کار هستند و امکان حضور در استان را ندارند، اجازه بازگشت به وزارتخانه را به من بدهند. (جزئیات بیشتر)

 

وعده محقق نشده دولت در پرداخت خسارت به سیل زدگان خوزستان

از زمانی که سیل به خانه ها، زمین های کشاورزی و مردم خوزستان خسارت وارد کرد، بیش از چهارماه می گذرد اما دولت علیرغم وعده ها برای جبران و پرداخت خسارات ناشی از سیل، تا کنون اقدامی نکرده است. (جزئیات بیشتر)

 

نشتی مخزن آمونیاک کارخانه یخ باعث مسمومیت مردم شد

در اثر این حادثه تعدادی از شهروندان دچار مسمومیت شدند که توسط اورژانس به بیمارستان های سطح شهر منتقل شدند. (جزئیات بیشتر)

 

می خواهند با برگزاری همایش، سوء مدیریت جهاد نصر را بپوشانند

می خواهند با برگزاری همایشی در هفته دولت با موضوع طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، ضعف ها، کم کاری ها و سوء مدیریت جهاد نصر در اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری را پنهان کنند (جزئیات بیشتر)

 

طرح ۵۵۰ هزار هکتاری به نام خوزستان به کام پیمانکاران غیربومی!

سازمان جهادکشاورزی استان خوزستان به عنوان دستگاه مسئول حفظ و تأمین منافع کشاورزان باید بر نوع عملکرد پیمانکاران این پروژه نظارت داشته باشد اما چنگلوائی خود و سازمانش را مبرا می داند؟! (جزئیات بیشتر)

 

حریق در پتروشیمی کیمیا بندر امام مهار شد

آتش سوزی مختصری در اطراف راکتور ٨٠١ واحد DC شرکت کیمیا (پتروشیمی بندرامام) رخ داد که با حضور بموقع نیروهای آتش نشان مهار و اطفا شد. (جزئیات بیشتر)

 

قوانین دست و پا گیر اداری فقط مختص خوزستان است

خطیب ماز جمعه اهواز تصریح کرد: آنچه که ما در استان از آن رنج می بریم، قوانین دست و پا گیر اداری است که فقط مختص خوزستان است و استاندار باید در این زمینه اقدام نماید. (جزئیات بیشتر)

https://hoorkhabar.ir/617963کپی شد!
106
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.