مدال‎آوری خوزستان در مسابقات اسلالوم/ مسابقه دوچرخه سواری در شوشتر

استقلال خوزستان در یک دیدار دوستانه به میدان می‌رود

استقلال خوزستان از روز پنج‌شنبه تمرینات آماده‌سازی خود برای حضور در ادامه لیگ برتر را آغاز کرد. در همین راستا طبق برنامه کادرفنی استقلال خوزستان قرار است این تیم فردا در یک دیدار دوستانه به میدان برود. شاگردان سیدسیروس پورموسوی عصر فردا در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف نفت امیدیه می روند.

 

تشکیل اولین هیأت ورزشی پیشکسوتان رامهرمز

در مراسم تشکیل هیأت ورزشی پیشکسوتان شهرستان رامهرمز پس از بیان دیدگاه‌های دو نفر از پیشکسوتان ورزش این شهرستان در رابطه با تشکیل هیأت ورزش پیشکسوتان، از میان کاندیداها رأی‌گیری به عمل آمد و علی قاسم‌نژاد، ابراهیم دهدار، سعید شرفایی، عبدالمحمد خادمی، محمدعلی امیری و سید محمد سعادتی به‌عنوان اعضای اولین هیأت پیشکسوتان ورزش این شهرستان انتخاب شدند.

 

دعوت دختر اهوازی به تیم ملی فوتبال کشور

«مینا جامعی» نوجوان فوتبالیست اهوازی به تیم ملی کشور دعوت شد. وی متولد ۱۱ آذرماه ۱۳۸۷ است که بازی حرفه ای خود را از تیم هونام اهواز شروع کرد و در فاصله زمانی کمی توانست استعداد خود را شکوفا و به تیم ملی بانوان فوتبالیست کشور دعوت شود.

 

بازماندن نمایندگان خوزستان از مرحله نهایی هندبال جوانان

با پایان رقابت‌های هندبال جوانان منطقه ۷ کشور، نمایندگان خوزستان باوجود میزبانی نتوانستند از صعود به مرحله نهایی رقابت‌های جوانان کشور بازماندند. و دو نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد با کسب عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی مسابقات منطقه ۷، به عنوان نمایندگان این منطقه به مرحله نهایی رقابت‎های هندبال جوانان کشور صعود کردند و نمایندگان خوزستان نیز از راه‎یابی به این پیکارها بازماندند.

 

ووشوکاران خوزستانی در ترکیب تیم ملی

دبیر هیات ووشو استان گفت: دو ووشوکار خوزستانی در ترکیب تیم‎ملی ووشوی بزرگسالان ایران به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند. محمدعلی عسکری‎فر اظهار کرد: مسابقات قهرمانی ووشو بزرگسالان آسیا از دهم تا پانزدهم شهریورماه در دو بخش مردان و زنان به میزبانی تایوان برگزار می‎شود.

 

حمایت از ورزش های آبی در خوزستان

استاندار خوزستان در آبادان گفت: از گسترش ورزش‌های آبی، توسعه و ایجاد جاذبه گردشگری حمایت و شرایط لازم را برای فعالیت بهتر فراهم می‌کنیم.

 

بحث کنار گذاشتن چهار بازیکن شایعه است

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد شایعه کنار گذاشتن ۴بازیکن این تیم از سوی سرمربی، گفت: با سیروس پورموسوی صحبت کردم و او گفت این موضوع صحت ندارد و شایعه است.

 

مدال‎آوری خوزستان در مسابقات اسلالوم

تیم خوزستان در مسابقات چند جانبه اتومبیلرانی اسلالوم کشور به یک نشان طلا و دو مدال برنز دست یافت.

مسابقات چند جانبه اتومبیلرانی اسلالوم کشور به‌میزبانی شهرکرد برگزار شد که در بخش آقایان ۶۰ اتومبیلران در سه کلاس زیر ۱۵۰۰ سی‌سی، ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ سی‌سی و کلاس آزاد در بخش آقایان  به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها، مجید فتحی از خوزستان در کلاس زیر ۱۵۰۰ سی‎سی طلا گرفت و  پوریا پارسا نیز در دو کلاس ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ سی‌‌سی و آزاد، مدال برنز را به گردن آویخت.

 

مسابقه دوچرخه سواری در شوشتر

مسابقات دوچرخه سواری به مناسبت روز مساجد و به یاد آزادگان سرافراز کشورمان در شهرستان شوشتر برگزار شد.

این مسابقات به همت هیئت دوچرخه سواری شوشتر و به مناسبت روز مساجد و سالروز ورود آزادگان به کشور عزیزمان برگزار شد و در پایان به برگزیدگان تندیس مسابقات و هدایایی اهدا شد.

 
https://hoorkhabar.ir/617475کپی شد!
85