ارتباط و تعامل دوسویه ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزش همگانی از رسالت های هیات است

به گزارش هونیوز ؛ روز پنجشنبه ۲۸ مردادماه اولین همایش مدیران و مربیان ورزش های همگانی شهرستان اهواز با حضور رئیس انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز، مسؤل ورزش شهرداری اهواز، مسؤلان ورزشی و جمعی زیادی از مدیران و مربیان باشگاه ها در کتابخانه مرکزی این شهر برگزار شد.

 _PMS3997

هدایت الله زارع زاده در این همایش گفت: هیات ورزش های همگانی اهواز از ابتدای شروع به کار در سال ۹۴، هدف و رسالت اصلی خود را تعامل و ارتباط دوسویه با ورزشکاران، مدیران و مربیان رشته های همگانی بنا نهاده است.

رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان اهواز افزود: هدف اصلی برگزاری این همایش، ایجاد اتحاد و ارتباط دوطرفه بین مربیان و باشگاه‌داران و هیات ورزش‌های همگانی اهواز می باشد.

زارع زاده خاطرنشان کرد: امید است با برگزاری این جلسات و همایش ها بتوانیم گام مهمی در ایجاد ارتباط میان ورزشکاران و هیات و همچنین اعطلای ورزش همگانی در شهرستان اهواز گام موثری برداریم.

 photo_2016-08-19_17-00-05

همچنین در ادامه این همایش، حمید سالمی رئیس هیات ورزش های همگانی استان خوزستان عنوان کرد: ورزش شهرستان اهواز سابقه ای حدوداً ۵۰ ساله دارد و امیدواریم رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان با کمک رئیس هیات ورزش های همگانی اهواز بتوانند ورزش اهواز را تقویت کنند.

وی افزود: مدیران و مربیان باشگاه ها بار سنگین ورزش را در اهواز به دوش گرفته اند و باید مشکلات آنها را مرتفع نمود.

سالمی در ادامه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری امر به ورزش را امر به معروف عنوان کرده اند که در این زمینه باشگاه های اهواز، فعالیت خوبی داشته اند البته باید در ورزش همگانی پارکها فعالیت بیشتری انجام دهند.

رئیس هیات ورزش های همگانی خوزستان گفت: مدیران و مربیان باشگاه ها، در کنار فعالیت های ورزشی، به امر به معروف و نهی از منکر توجه بیشتری نمایند.

 _PMS4187

در ادامه این همایش دکتر شهرام علم رئیس انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش های همگانی کشور در سخنانی آخرین متدها و فعالیت های ورزش همگانی را برای باشگاه داران و مربیان ورزش های همگانی تشریح کرد.

_PMS4500

photo_2016-08-19_17-01-19

_PMS4735

https://hoorkhabar.ir/617255کپی شد!
330
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.