الکترونیکی شدن اسناد پزشکی مجروحان جنگ تحمیلی

هورنیوز – معاونت دانشجویی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نمایندگانی از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از اسناد پزشکی مجروحان جنگ تحمیلی در بیمارستان گلستان اهواز به همراه نمایندگانی از معاونت درمان و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه بازدید کردند.

دکتر فرهاد حمزه لویی مدیر فرهنگی دانشگاه در این خصوص گفت: طبق تفاهم نامه منعقده فی مابین دانشگاه و اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مقرر شد دانشگاه در بیمارستان های تابعه مکان هایی را جهت دستیابی بهتر افراد به این اسناد  فراهم نماید که این بازدید نیز با هدف بررسی این امکان در بیمارستان گلستان انجام شده است.

حمزه لویی در ادامه با بیان اینکه پرونده های بستری مجروحان جنگی و تمام اسناد مرتبط با درمان آنها در واحد آمار و مدارک پزشکی  بیمارستان ها  نگهداری شده اند، اظهار داشت: لازم است روند حفاظت از اسناد و مدارک درمانی مربوط به دفاع مقدس ساماندهی و نسخ  الکترونیکی شوند.

وی افزود: با ساماندهی این اسناد، پژوهشگران و دانشجویان علاقمند به مطالعه و تحقیق در زمینه جنگ و دوران دفاع مقدس براحتی به اسناد پزشکی مجروحان جنگی دسترسی پیدا خواهند کرد.

https://hoorkhabar.ir/616760کپی شد!
70