تیتر داغ (۵)

IMG08524255

* سرانه پرداختی شرکت‌های صنعتی اهواز جواب‌گوی آلاینده‌ها نیست

موسی ممبینی شهردار منطقه هشت اهواز اظار کرد: سرانه پرداخت شده توسط شرکت‌هایی مانند فولاد اکسین، فولاد خوزستان و کربن بلک شاید جواب‌گوی آلاینده‌ها نباشد و نیاز به اعتبارات بیشتری در این بخش است.

IMG08172072

* آمارهای وزارت نیرو از آب شرب خوزستان مغایر با واقعیت است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: سازمان آب شهری و روستایی استان آماری تولید نمی کند بلکه آمارها و گزارش های دستگاه های اجرایی را مبنا و ملاک قرار می دهد، این در حالی است که از سه سال قبل دیده شده که آمارهای دستگاه های اجرایی بر حسب شرایط ، تغییر می کند و با یکدیگر مغایرت دارد.

وی خواستار همکاری دستگاه های اجرایی و فرمانداران برای اعلام آمارهای واقعی از استان شد و افزود: تمام اطلاعاتی که مبنای تصمیم سازی، پژوهش و برنامه ریزی است باید دوباره به صورت جدی بازنگری و اصلاح شود.

WMFtO

* انتقاد جناب خان از شرایط جوی خوزستان

محمد بحرانی صداپیشه جناب خان، در مراسم رونمایی از محصولات نشان تجاری جناب‌خان گفت:در آبادان و خرمشهر هنوز اوضاع خراب است و گرد و خاک زیاد است و امیدواریم این صدا از اینجا به گوش مسئولین برسد.

۱۶۷۶۶۰۶

*رأی دیدار جنجالی لیگ یک اعلام شد

بازی  تیم خونه به خونه و استقلال اهواز ۱۷ مرداد برگزار شد و تیم خونه به خونه به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور، سرمربی و یکی از بازیکنان تیم مقابل و همچنین پرتاب سنگ به سوی کمک داور  مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه شد.

۶۳۵۶۳۳۲۲۴۶۴۴۱۸۳۹۵۱

*منابع نفتی نباید به هر قیمتی در اختیار شرکت های خارجی قرار گیرد

نماینده سابق ایران در اوپک با بیان اینکه به هر قیمتی نباید منابع کشور را در اختیار شرکت‌های خارجی قرار داد، افزود: نفت یک سرمایه ملی و متعلق به تمامی نسل‌هاست.

۱۶۸۳۰۶۹

*خوزستان جوانترین استان کشور

بیات‌نژاد مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه ۱۹ استان کشور در آستانه پیری قرار دارد،‌ افزود: استان گیلان با ۱۱ درصد جمعیت سالمند پیرترین استان و استان خوزستان با ۵٫۳۵ درصد جمعیت سالمند، جوان‌ترین استان کشور است.

آتش سوزی کالیفرنیا - یک

*۱۸ هکتار از جنگل های کرخه در آتش سوخت

محمد الوندی رییس پارک ملی کرخه با اشاره به این‌که مساحت کل پارک ملی  و منطقه حفاظت شده کرخه ۱۴ هزار است، ادامه داد: متاسفانه در این آتش‌سوزی ۱۸ هکتار از جنگل‌های منطقه که پوشش گیاهی آن بیشتر گونه درختی گز است، در آتش سوخت.

۶۰۵f1946cedb00

*ارتقای درجه شهرداری اهواز

سید خلف موسوی همچنین با بیان اینکه براساس ابلاغ وزیر کشور درجه شهرداری اهواز از ۱۱ به ۱۲ افزایش یافته است اظهارداشت : درجه بندی شهرداری ها از ۱ تا ۱۲ می باشد و این در حالی است که از سال ۱۳۵۳ تا کنون، درجه شهرداری اهواز ۱۱ بوده است و ارتقاء این درجه در پی مجموعه اقدامات نرم افزاری صورت گرفته، می تواند به کیفی سازی فعالیت های شهرداری اهواز منجر شود.

۱۳۹۵۰۲۲۹۱۴۳۱۴۱۷۹۴۷۷۲۶۴۰۴

* پایین بودن رتبه آموزش و پرورش خوزستان از آثار مخرب هشت سال جنگ تحمیلی است

معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تخریب مدارس و تجهیزات و مهاجرت نیروی انسانی در هشت سال جنگ تحمیلی مهمترین دلیل پائین بودن رتبه آموزش و پرورش خوزستان در کشور است.

 

https://hoorkhabar.ir/616627کپی شد!
40
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • شادگانی معلومه خوزستان جوانترین استان کشوره....چون اصلا کسی تا سن پیری دوام نمیاره....
منتشر شده۱