کارآفرینان چشمه جوشان تولیدات داخلی هستند

به گزارش هورنیوز ؛ سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شادگان گفت: خدام حرم امام رضا(ع) که این روزها میهمان مردم خونگرم و ولایت مدار خوزستان هستند در این شهرستان مورد استقبال مسئولین قرار گرفتند.

عبدالکریم آلبوشهبازی با بیان اینکه خدام حرم امام رضا(ع)  با حضور در منزل کارآفرین علی دورقی از وی تقدیر نمودند اظهار کرد: این بازدیدها می تواند پشتوانه معنوی و قوی برای فعالان این عرصه باشد، جهت محقق شدن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است.

آلبوشهبازی خواستار تداوم تجلیل از کارآفرینان و فعالان عرصه مهارتی  به عنوان یک سنت حسنه شد و  افزود: توسل به خداوند متعال و اهل بیت عترت و طهارت علیهم السلام راه گشای، سختی ها بخصوص در وضعیت کنونی شهرستان که معضل بیکاری است این حرکت بسیار تاثیر گذار می باشد.

در ادامه این دیدار معنوی حجتی یکی از خدام امام رضا(ع) گفت: خداوند تبارک و تعالی برای دینداری و زندگی ما پایه هایی قرارداده که یکی از مهمترین پایه های زندگی انسان ها کار می باشد.

وی ضمن بیان احادیثی از بزرگان در مورد کار اظهار کرد: چیزی که باعث استقلال و عدم وابستگی کشور به بیگانه می شود این است که اهل کار باشیم و این امر با کسب مهارت و آموزش های فنی و حرفه ای  محقق می شود.

حجتی افزود: کارآفرینان همانند چشمه جوشان در تولیدات داخلی می باشند و آموزش، کار و تولید از درون و همچنین چشمه هایی بوجود می آید و اگر زمینه کار و تولید و کار آفرینی از بین بین برود باعث خشک شدن این چشمه ها می شود.

وی ضمن بیان نقش موثر آموزش های مهارتی در اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد:مهمترین برنامه های رفع بیکاری در کشور ایجاد اشتغال  پایدار با بهره گیری از آموزش های فنی وحرفه ای در تمام حوزه های موجود است که با تربیت نیروی انسانی  ماهر و متخصص محقق می شود.

گفتنی است ، چند سالی است که در دهه کرامت و در روزهای نزدیک به میلاد امام رضا(ع) تنی چند از خادمان رضوی در شهرهای دیگر و در میان مردم مشتاق زیارت حضرت حضور پیدا می کنند.

https://hoorkhabar.ir/616186کپی شد!
126